Chart Show: Πρωτιά στο δυναμικό κοινό – «Έκλεψε» τις καρδιές των τηλεθεατών – και ειδικά των γυναικών- το αφιέρωμα στους άνδρες καλλιτέχνες – Ξεπέρασε το 20% σε τέταρτο η τηλεθέαση
Τηλεθέαση

Chart Show: Πρωτιά στο δυναμικό κοινό – «Έκλεψε» τις καρδιές των τηλεθεατών – και ειδικά των γυναικών- το αφιέρωμα στους άνδρες καλλιτέχνες – Ξεπέρασε το 20% σε τέταρτο η τηλεθέαση

Chart Show: Πρωτιά στο δυναμικό κοινό – «Έκλεψε» τις καρδιές των τηλεθεατών – και ειδικά των γυναικών- το αφιέρωμα στους άνδρες καλλιτέχνες – Ξεπέρασε το 20% σε τέταρτο η τηλεθέαση

Και στα επιμέρους κοινά ειδικά τα γυναικεία

Αφιερωμένο στις γυναίκες θα μπορούσε να είναι το Chart Show του Σαββάτου που κατάφερε να κλέψει τις καρδιές ειδικά του γυναικείου κοινού με την παρουσία του Κωνσταντίνου Αργυρού και όχι μόνο και να χαρίσει πρωτιά στον Alpha.

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης μάλιστα τραγούδησε με τη Δέσποινα Βανδή και το Twitter τους αποθέωσε ανεβάζοντας το Chart Show στη δεύτερη θέση των trends.

Η Δέσποινα Βανδή παρουσίασε τη λίστα με τους 30 πιο επιτυχημένους άνδρες καλλιτέχνες της δεκαετίας 2011-2020.  Έτσι, στην σκηνή του Chart Show ανέβηκαν με αγαπημένες επιτυχίες ο Δήμος Αναστασιάδης, ο Ηλίας Βρεττός, ο Πέτρος Ιακωβίδης, ο Νικηφόρος, ο Κωνσταντίνος Παντελίδης και ο Γιάννης Τεργιάκης που ανέβασαν το κέφι.

Μαζί της, όπως κάθε φορά, ο Music Expert Γιώργος Αρσενάκος και ο Chart Expert, Πέτρος Δραγουμάνος που αποκάλυψαν τις ιστορίες και τα μυστικά πίσω από την επιτυχία των πιο δημοφιλών ανδρών ερμηνευτών της ελληνικής μουσικής σκηνής.

Καλεσμένοι στο πλατό βρέθηκαν ο Δημήτρης Σκουλός, η Γιώτα Τσιμπρικίδου και ο Νίκος Νικολακόπουλος.

Πάνω από 20% σε τέταρτο στις γυναίκες, πρωτιά στο δυναμικό κοινό

Μπορεί ο ανταγωνισμός στην prime time του Σαββάτου να είναι μεγάλος μετά τις μετακινήσεις προγραμμάτων στα άλλα κανάλια και την ύπαρξη και άλλων μουσικών εκπομπών, το Chart Show όμως παραμένει μια σταθερή επιλογή διασκέδασης τα Σαββατόβραδα.

Και κατάφερε από τις 12 το βράδυ και μετά να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος της ζώνης του στα περισσότερα επιμέρους κοινά και όχι μόνο!

Μάλιστα η «βεντάλια» του άνοιξε και προς μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά πέρα από τα νεανικά που συνήθως δείχνουν την προτίμησή τους στο επιτυχημένο project της Barking Well Media.

Στο σύνολο του κοινού η τηλεθέαση στο ψηλότερο τέταρτο έφτασε στο 16,2%.

Στο δυναμικό κοινό 18-54 ο μέσος όρος του σόου μετά τις 12 ξεπέρασε το 15% με ψηλότερο τέταρτο στο 17,9%. Με συνολικό ποσοστό 12,3% το Chart Show χάρισε την πρωτιά στον Alpha στη ζώνη προβολής του και με άνεση.

Πολύ ψηλά ποσοστά έδωσε το επιμέρους κοινό  γυναικών ηλικίας 35-54  που ξεπέρασε σε τέταρτο το 19% ενώ τα ψηλότερα ποσοστά έδωσε το γυναικείο κοινό 45-54 όπου η τηλεθέαση σε τέταρτο έφτασε στο 21,6%.

Στις γυναίκες 25-44 η τηλεθέαση έφτασε στο 17,1% σε τέταρτο.

Στις γυναίκες 25-54 η τηλεθέαση σκαρφάλωσε στο 20,1% σε τέταρτο και στο γκρουπ 15-44 έφτασε στο 17,8%.

Στους άνδρες 25-44 η τηλεθέαση ξεπέρασε το 18% σε τέταρτο.