Δυναμική άνοδος για το Open: Τέταρτο κανάλι για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα
Τηλεθέαση

Δυναμική άνοδος για το Open: Τέταρτο κανάλι για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα

Δυναμική άνοδος για το Open: Τέταρτο κανάλι για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα

Μπροστά από ΣΚΑΪ και Mega

Η εβδομάδα ξεκίνησε δυναμικά για το Open που τόσο τη Δευτέρα 13 Ιουλίου όσο και την Τρίτη 14 Ιουλίου βρέθηκε στην 4η θέση της γενικής κατάταξης στο κοινό 18-54, αφήνοντας πίσω ΣΚΑΪ και Mega.

Τη Δευτέρα ο μέσος όρος του Open στο δυναμικό κοινό ήταν 10,5% (ΣΚΑΪ 8,5%, Mega 7,5%, EΡΤ 2,8%).

Τα προγράμματα που βρέθηκαν σε υψηλές θέσεις στον πίνακα τηλεθέασης ήταν το “Καλοκαίρι #not” που ήταν πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του σε όλα τα κοινά, με ποσοστό 19,3% στο δυναμικό κοινό και “Το Κόκκινο Ποτάμι”, επίσης πρώτο στη ζώνη μετάδοσης με 19,9%.

Υψηλά ποσοστά κατέγραψε τόσο η εκπομπή “Ώρα Ελλάδος” με 13,4% (μπροστά από την ενημερωτική εκπομπή “Κοινωνία Ώρα Mega” με 12,7%), ενώ ανοδικά κινήθηκε και το κεντρικό δελτίο, με μέσο όρο 9,8% στο δυναμικό κοινό και 10,9% στο σύνολο.

Την Τρίτη ο μέσος όρος του Open στο δυναμικό κοινό ήταν 8,8% (ΣΚΑΪ 8,3%, Mega 7,4%, EΡΤ 2,9%). Τα προγράμματα που βρέθηκαν ψηλά στον πίνακα τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό ήταν η “Ώρα Ελλάδος” 12,3% (μπροστά από την “Κοινωνία Ώρα Mega”, 8,9%) και το “Καλοκαίρι #not” με 14,5%, και πάλι πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του. Το κεντρικό δελτίο του Open κατέγραψε μέσο όρο στο σύνολο 11,3% και στο δυναμικό κοινό 8,7% (μπροστά από ΣΚΑΪ 7,9% και Mega 6,3%).

Σημαντική άνοδο μόλις τη δεύτερη ημέρα της προβολής του είχε και η νέα μεσημεριανή εκπομπή The Booth που σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 9,3% και 10,7% στις γυναίκες 25-44, και φαίνεται να κερδίζει το τηλεοπτικό κοινό σε μια πολύ δύσκολη ζώνη.