Τηλεθέαση Δευτέρας: Γύρισε την πλάτη το κοινό στην πρωινή ψυχαγωγία με εξαίρεση μία… επανάληψη!
Τηλεθέαση

Τηλεθέαση Δευτέρας: Γύρισε την πλάτη το κοινό στην πρωινή ψυχαγωγία με εξαίρεση μία… επανάληψη!

Τηλεθέαση Δευτέρας: Γύρισε την πλάτη το κοινό στην πρωινή ψυχαγωγία με εξαίρεση μία… επανάληψη!

Η επιστροφή της Φαίης Σκορδά, το απίστευτο ποσοστό του MasterChef και η "γλυκιά" νίκη από το παρελθόν

Δεν έχει ίσως προηγούμενο αυτό που συμβαίνει στα κανάλια λόγω του κορονοϊού. Το δυναμικό κοινό 18-54 εξακολουθεί να δείχνει προτίμηση στην ενημέρωση όπως όμως έχει και ανάγκη να δει και κάτι που θα το κάνει να ξεχαστεί.

Οι πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές θα μπορούσαν να παίξουν αυτόν τον ρόλο φαίνεται όμως ότι σχεδόν καμία δεν έπεισε το κοινό δίνοντας μονοψήφια ακόμη και σε παραδοσιακά καλούς “παίκτες”.

Το ίδιο συμβαίνει και στην prime time όπου το κοινό επιβραβεύει μαζικά τα “φρέσκα” προγράμματα και καταποντίζει άλλα, με αποτέλεσμα να βλέπουμε πολύ μεγάλες αλλαγές και στην κατάταξη των καναλιών.

ΑΝΤ1

Πρωτιά για τον Γιώργο Παπαδάκη που διατηρεί σταθερή τη δύναμή του (20,5%) ενώ και η “Πρωινή Ενημέρωση” που ακολούθησε -παίρνοντας μία ώρα από το «Πρωινό»- έδωσε 17,7%. Η πρώτη εμφάνιση της Φαίης Σκορδά έκανε 13,2%. Το “Ρουκ Ζουκ” φαίνεται ότι κρατά συσπειρωμένο το κοινό του και στις επαναλήψεις (17,6%). Στο 14% η ενημέρωση από τον κ. Τσιόδρα ενώ στο 10,3% βρέθηκε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων που συνεχίζει τις χαμηλές πτήσεις. Όσο για το ποσοστό του Νίκου Χατζηνικολάου στην έκτακτη ενημερωτική εκπομπή που έκανε μετά τα μεσάνυχτα αυτή πήγε καλύτερα από το κεντρικό δελτίο (11,7%).

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 11,1%

ALPHA

Προβληματισμό θα πρέπει να δημιουργήσουν τα πολύ χαμηλά ποσοστά του καναλιού που έμεινε πέμπτο, βλέποντας μονοψήφια ακόμη και στο Happy Day (9,5%). Είναι χαρακτηριστικό ότι το ψηλότερο ποσοστό στο κανάλι το έφερε η Ελένη Μενεγάκη (13,9%) την οποία το κοινό μάλλον επιβράβευσε για το κέφι της. Στο 11,7% το Deal, στο 13,2% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων που διατηρεί διψήφια ποσοστά παρά τη γενική πτώση.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 7,9%

MEGA

Οι εκπλήξεις έρχονται από τα αουτσάιντερ συνήθως, όπως και στην περίπτωση του Mega που με την προβολή του “Ντόλτσε Βίτα” απέναντι στα πρωινά φαίνεται ότι κερδίζει ένα στοίχημα, αφού για χθες ήρθε δεύτερο (10,2%), αφήνονται πίσω δυνατούς παίκτες. Στο 12,3% το μεσημβρινό του δελτίο, στο 11,6% το Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο, ενώ και το “Παρά πέντε” στάθηκε καλά με 12,9% απέναντι στο MasterChef. Στο 9,1% το έκτακτο βραδινό Live News.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 8,8%

STAR

Του ύψους και του βάθους οι τηλεθεάσεις στο κανάλι. Έτσι ενώ οι “Κου Κου” βρέθηκαν μόλις στο 9,6% και οι “Αλήθειες με τη Ζήνα” στο 7% στο δυναμικό κοινό, το Shopping Star έφτασε στο 21,1%, ο “Τροχός της τύχης” στο 19%, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων στο 20% και φυσικά το MasterChef απογειώθηκε κάνοντας 43,2% στο δυναμικό και 59,2% στις γυναίκες 18-24, δίνοντας έτσι και πρωτιά αλλά και προβάδισμα στις τηλεθεάσεις του καναλιού.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 20,3%

ΣΚΑΪ

Τον τίτλο του πιο… σταθερού καναλιού εν μέσω κρίσης διεκδικεί το κανάλι του Φαλήρου που τον χρωστάει κατά κύριο λόγο στον δυνατό του ενημερωτικό τομέα. Έτσι, στο 15,7% βρέθηκε το “Σήμερα”, στο 13,8% οι “Αταίριαστοι”, στο 14,3% το Newsroom και φυσικά πολύ ψηλότερα και μπροστά βρέθηκε το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων με 21,3%. Ανέβασε τα ποσοστά του, αν και επανάληψη, το “Καλό μεσημεράκι” (14,2%). Στο 10,3% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων -που έχει δώσει καλύτερα δείγματα- στο 10,4% οι “8 λέξεις” ενώ 10,6% πήρε η ξένη ταινία “Ο τελευταίος επιζών” που ακολούθησε.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 11,1%

OPEN

Δύσκολη Δευτέρα για το κανάλι που ενώ ξεκινά καλά τα πρωινά με το “Ώρα Ελλάδος” (12,1% για χθες) δε φαίνεται να διατηρεί τη δυναμική του ούτε με το “Ευτυχείτε” (7,8%) ούτε με τις μεσημβρινές ειδήσεις (9%). Καλύτερα τα πήγαν οι απογευματινές ειδήσεις (10,2%).

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 5,9%