Τηλεθέαση: Πώς η πρεμιέρα του MasterChef άλλαξε τις ισορροπίες στην prime time
Τηλεθέαση

Τηλεθέαση: Πώς η πρεμιέρα του MasterChef άλλαξε τις ισορροπίες στην prime time

Τηλεθέαση: Πώς η πρεμιέρα του MasterChef άλλαξε τις ισορροπίες στην prime time

Άντεξαν οι "Μέλισσες"; Ποια κανάλια επηρεάστηκαν περισσότερο;

Η πρεμιέρα του ΜasterChef άλλαξε τις ισορροπίες όχι μόνο στην prime time αλλά στα ποσοστά των καναλιών. Όπως συνέβη με το GNTM, φαίνεται ότι και το ριάλιτι μαγειρικής θα συγκεντρώσει μεγάλο μερίδιο τηλεθέασης ειδικά στις νεαρές ηλικίες αφαιρώντας ποσοστά κυρίως από τα κανάλια που στην prime time τους δεν έχουν “δυνατό” πρόγραμμα.

ΑΝΤ1

Άντεξε το κανάλι του Αμαρουσίου στο “σφυροκόπημα” του ριάλιτι μαγειρικής διχάζοντας το κοινό που δεν άφησε τις “Άγριες μέλισσες”. Έτσι η αγαπημένη σειρά είχε μικρές απώλειες, συγκεντρώνοντας χθες 29,3% ενώ πολύ καλά πήγε και το “Ενώπιος Ενωπίω” με προσκεκλημένο τον Αλέξη Τσίπρα (20,8%). Στην πρωινή ζώνη, ο Γιώργος Παπαδάκης έκανε 20,1%, πρωτιά για τη Φαίη Σκορδά που μπήκε δυναμικά στη νέα εβδομάδα με 20,4%. Μπροστά και το “Ρουκ Ζουκ” με 23,5%, στο 20,9% το Still Standing και στο 15,6% η “Γυναίκα χωρίς όνομα”. Στο 15,1% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων και στο 10,3% το “Αν ήμουν πλούσιος” ενώ στο 16,1% έφτασε η “Φριτέζα”.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 17,1%

ALPHA

Η prime time του καναλιού δέχτηκε τη μεγαλύτερη πίεση με την έλευση του MasterChef κάνοντας μόνο μονοψήφια ποσοστά από τις 9 το βράδυ και μετά (8,4% για το “Σπίτι είναι”, 8,7% για το “Έρωτας μετά” και 5,9% για την ξένη ταινία Overdrive). Κατά τα λοιπά, στο 17,4% το Happy Day, στο 16,3% η Ελένη Μενεγάκη που παγιώνει τη θέση της, στο 14,6% το απογευματινό Deal, στο 13,4% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων και στο 17,5% το “Έλα στη θέση μου”.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 10%

STAR

Ένα 37,2% “χτύπησε” με το “καλησπέρα” η πρεμιέρα του MasterChef και μάλιστα σημείωσε ποσοστό 67,7% στις γυναίκες 18-24. Έτσι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων που προηγήθηκε πήρε τα πάνω του και βγήκε μπροστά με 21,4%, ευνοημένος και ο “Τροχός της τύχης” με 18,7% αλλά όχι τόσο ευνοημένοι οι “Κου Κου” με 15,9%. Στο 15,1% η Ζήνα Κουτσελίνη και στο 21,8% το Shopping Star.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 22,3%

ΣΚΑΪ

Άντεξε και ο ΣΚΑΪ στην πίεση διατηρώντας διψήφια νούμερα σε όλες τις ζώνες του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι “8 λέξεις” που διατήρησαν ποσοστό πάνω από 12% (13,4%). Πρωτιά πήραν μετά από καιρό στο “Σήμερα” με 21,7%, στο 11,4% οι “Αταίριαστοι”, διψήφια (11,3%) η επιστροφή του Γιώργου Λιάγκα μετά την ποινή του ΕΣΡ, ενώ μικρή υποχώρηση παρουσίασε το “Καλό μεσημεράκι” με 19,5% αλλά και το My Style Rocks με 15,7% (αν και είναι πολύ ψηλά τα ποσοστά του στις γυναίκες 18-24, για χθες 48,8%).

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 13,1%

OPEN

Την μεγαλύτερη πίεση φαίνεται ότι δέχτηκε το Open παρά το γεγονός ότι η πρωινή του ζώνη εξακολουθεί να φέρνει καλά διψήφια νούμερα. Στο 10,6% το “Ώρα Ελλάδος 5.30”, στο 10,4% το “Ώρα Ελλάδος 7.00”, στο 14,8% η Κατερίνα Καινούργιου, στο 12,3% το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 6,7%