Τηλεθέαση: Το γλυκό του MasterChef “γλύκανε” κι άλλο τα ποσοστά του
Τηλεθέαση

Τηλεθέαση: Το γλυκό του MasterChef “γλύκανε” κι άλλο τα ποσοστά του

Τηλεθέαση: Το γλυκό του MasterChef “γλύκανε” κι άλλο τα ποσοστά του

Έντονο επεισόδιο το χθεσινό για το MasterChef καθώς είχαμε δοκιμασία αποχώρησης. Για πρώτη φορά, οι παίκτες διαγωνίστηκαν σε γλυκό και μάλιστα, όπως φάνηκε, σε δύσκολο γλυκό.

Πολλές οι παρασκευές, πολύ το άγχος, λίγος ο χρόνος και τελικά το γλυκό ήταν “πικρό” για έναν παίκτη που δεν τα κατάφερε.

Σε αντιδιαστολή, το γλυκό του ριάλιτι ήταν εξίσου “γλυκό” και για τους πίνακες τηλεθέασης, αφού το MasterChef “έσπασε” το φράγμα των 30 μονάδων και έκλεισε στο 31,1 % σε τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό.

Οι νικητές και οι χαμένοι: Το ριάλιτι κατάφερε και έδωσε στο Star το προβάδισμα στα συνολικά ποσοστά των καναλιών για χτες, αφού έκλεισε πρώτο με 23,1% και ακολούθησαν: Alpha με 18,5%, ANT1 με 17,9% και ΣΚΑΪ με 14,4%.

Οι αντίπαλοι και τα ποσοστά τους

Στην χθεσινή prime time απέναντι στο ριάλιτι μαγειρικής στάθηκαν “καλά” και πάλι τα ελληνικά σίριαλ. “Η Επιστροφή” σημείωσε ένα 24,2%, “Το Σόι σου” 16,4% και “Το Τατουάζ” 21,1%. Το Survivor είδε το ποσοστό του να ανεβαίνει κάποιες μονάδες στο 16% από τα συνηθισμένα δεκατριάρια και δεκατεσσάρια που μας έχει συνηθίσει.

Η Βίκυ Καγιά κόντρα στους Πυξ Λαξ

Στη μεταμεσονύκτια ζώνη, φαίνεται ότι οι φανς των Πυξ Λαξ δεν κατάφεραν να «απογειώσουν» το “Βινύλιο” που τους έφερε να τραγουδήσουν unplugged στο στούντιο. Παρόλο που η εκπομπή ήταν πολύ νοσταλγική και ιδιαίτερη, μόνο το 14% του δυναμικού κοινού την παρακολούθησε, ενώ το 15,2% προτίμησε να ακούσει όσα είχε να πει η Βίκυ Καγιά στο “Μετά τα μεσάνυχτα” της Ελεονώρας Μελέτη.