Chiara Ferragni: Πρέσβειρα brand πολυτελών ρολογιών – Γιατί την διάλεξε η Hublot;
Κόσμος

Chiara Ferragni: Πρέσβειρα brand πολυτελών ρολογιών – Γιατί την διάλεξε η Hublot;

Chiara Ferragni: Πρέσβειρα brand πολυτελών ρολογιών – Γιατί την διάλεξε η Hublot;

Τι αποκάλυψε το ελβετικό brand πολυτελών ρολογιών Hublot

Τι βλέπει η Hublot στην εκατομμυριούχο fashion blogger, μοντέλο και επιχειρηματία Chiara Ferragni;

Θα μπορούσαν να είναι οι 24,7 εκατομμύρια ακόλουθοι της στο Instagram.

Ή ότι οι ακόλουθοι της απαρτίζονται από νέο, κοινωνικά συνειδητό κοινό που έδωσε 500.000 likes μέσα σε 8 ώρες κάτω από την ανακοίνωσή της ότι έγινε η τελευταία παγκόσμια πρέσβειρα για την ωρολογοποιία που ανήκει στην LVMH.

Οι πρεσβευτές της μάρκας δεν είναι μόνο αθλητές τον τελευταίο καιρό.

«Ποιος δεν γνωρίζει την Chiara Ferragni;» κάνει τη ρητορική ερώτηση ο διευθύνων σύμβουλος της Hublot, Ricardo Guadalupe.

«Στη Hublot, αγαπάμε να εμπνέουμε γυναίκες και άνδρες που πιστεύουν στα όνειρά τους και μετακινούν τον ουρανό και τη γη για να τα εκπληρώσουν, που υποστηρίζουν τη διακριτική τους προσωπικότητα, είναι πρόθυμοι να βγουν έξω, που δεν φοβούνται τι θα πουν οι άνθρωποι και ακολουθούν τον δρόμο τους με αυθεντικότητα και πάθος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Chiara ταιριάζει τόσο καλά στην οικογένειά μας», πρόσθεσε.

Σε δήλωσή της η Ιταλίδα blogger είπε σχετικά με τη συνεργασία:

«Τα μηνύματα και οι αξίες της Hublot είναι σημαντικά για μένα, γι’ αυτό επέλεξα να ενταχθώ σε αυτήν την οικογένεια σήμερα. Ο συνδυασμός πάθους και αποφασιστικότητας διαμόρφωσε αυτό που είμαι, σε όλους τους ρόλους μου και σφυρηλάτησε την επιχειρηματία που έχω γίνει. Αυτή η ίδια μίξη έκανε επίσης τη Hublot την εταιρεία που είναι σήμερα».

Να αναφέρουμε ότι η Ferragni κατατάχθηκε νούμερο ένα στη λίστα Forbes Top Fashion Influencers το 2017, ικανή να χρεώσει έως και 12.000 δολάρια για μία ανάρτηση της στο Instagram καθώς εκείνη την εποχή είχε 10 εκατομμύρια οπαδούς.