Παύλος Κοντογιαννίδης για Πέτρο Φιλιππίδη: «Όσο μεγαλύτερη είναι η δημόσια εικόνα, τόσο μεγαλύτερο είναι και το μέγεθος της δικαίωσης ή της καταδίκης»
Ελλάδα

Παύλος Κοντογιαννίδης για Πέτρο Φιλιππίδη: «Όσο μεγαλύτερη είναι η δημόσια εικόνα, τόσο μεγαλύτερο είναι και το μέγεθος της δικαίωσης ή της καταδίκης»

Παύλος Κοντογιαννίδης για Πέτρο Φιλιππίδη: «Όσο μεγαλύτερη είναι η δημόσια εικόνα, τόσο μεγαλύτερο είναι και το μέγεθος της δικαίωσης ή της καταδίκης»

«Πήρε διάσταση στον δικό μας κλάδο διότι το επάγγελμα είναι τόσο αγαπητό προς τον κόσμο»

Ο Παύλος Κοντογιαννίδης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή Action Τώρα και μεταξύ άλλων απάντησε και σχετικά με τις καταγγελίες εις βάρους του Πέτρου Φιλιππίδη.

Στη σημερινή (13/1) ο Πέτρος Φιλιππίδης αθωώθηκε για τον βιασμό και κρίθηκε ένοχος για την απόπειρα βιασμού, εξοργίζοντας όσους πάλευαν αυτά τα δύο χρόνια για δικαιοσύνη.

Ο ηθοποιός τόνισε πώς αυτά τα περιστατικά κακοποίησης συμβαίνουν σε όλους τους χρόνους, ωστόσο, στο χώρο της υποκριτικής δόθηκε μεγαλύτερη διάσταση λόγω της προβολής.

«Στον άνθρωπο δεν είναι αρκετό ένα ταλέντο και αναφέρομαι γενικά. Χρειάζεται και ένα δεύτερο να ελέγχει την ταπεινότητα του πρώτου. Σε αυτή την υπόθεση δεν θα πάρω θέση με την έννοια του ότι είναι μια διαδικασία που κρατάει έναν χρόνο, υπάρχουν οι αρμόδιοι φορείς για να κρίνουν. Απλώς είχα πει πως το θέμα είναι αυτός που κατηγορείται για ότι κατηγορείται, αν μέσα του έχει κατασταλάξει αυτός ο ίδιος αν έπραξε σωστά ή λάθος, εκεί θα έρθει η δικαίωση ή θα επαυξήσει για αυτό που κατηγορείται στο μέλλον. Σε μια κλίμακα μεγέθους, όλο αυτό μεγεθύνεται στον δικό μας χώρο με την έννοια ότι έχει να κάνει με την προβολή και τα λοιπά. Ενώ τα ίδια θέματα μπορούν να συμβαίνουν στον φούρναρη της γειτονιάς, να έχει ίδια συμπεριφορά ο διευθυντής του τάδε γραφείου και της τάδε εταιρείας. Δηλαδή αυτή η συμπεριφορά δεν εντοπίζεται μόνο σε έναν κλάδο. Πήρε διάσταση στον δικό μας κλάδο διότι το επάγγελμα είναι τόσο αγαπητό προς τον κόσμο και έχει τηλεθέαση κάποιο θέμα τους.

Αυτό συμβαίνει ακόμα περισσότερο στον απλό θεατή, ο οποίος κάθεται και κρίνει μερικές φορές σωστά και μερικές φορές λάθος. Αν αγαπάει για παράδειγμα τον Υποφάντη, θα στεναχωρηθεί πολύ περισσότερο αν κάνει κάποιο λάθος παρά ο κυρ Νίκος από την γειτονιά. Όσο μεγαλύτερη είναι η δημόσια εικόνα, τόσο μεγαλύτερο είναι και το μέγεθος της κριτικής αλλά και της δικαίωσης ή της καταδίκης», ανέφερε.