Gossip, κουτσομπολιό, κοινωνικό σχόλιο: ο καθένας το βαφτίζει όπως θέλει. Το πιάνει με γάντι ή χωρίς, θέλει να το κάνει αλλά δεν μπορεί ή φοβάται μήπως «κιτρινίσει».

Σε κάθε περίπτωση είναι το αγαπημένο και σωτήριο «άθλημα »της τηλεοπτικής αρένας που συνήθως γαργαλά τον τηλεθεατή και αφορά το τι συμβαίνει στον θαυμαστό κόσμο της showbiz και όχι μόνο.

Με το φινάλε της τηλεοπτικής σεζόν, ένα είναι το συμπέρασμα που έβγαλα: το lifestyle, το καλό gossip ξέρουν να το υπηρετούν και να το «σερβίρουν» λίγοι και μάλιστα μετρημένοι στα δάχτυλα.

Η αλήθεια είναι πως το gossip είναι δύσκολο, δεν μπορούν να το κάνουν όλοι γιατί αν δεν βουτήξεις στα βαθιά δεν μπορείς να δώσεις στον τηλεθεατή αυτό το κάτι παραπάνω που με λύσσα θέλει να μάθει.

Η ταχύτητα του διαδικτύου κάνει την τηλεόραση να έρχεται δεύτερη και η πληροφορία πολλές φορές μοιάζει μπαγιάτικη. Και εκεί έρχεται ο παρουσιαστής που πρέπει να πουλήσει ως φρέσκο και λαχταριστό το χθεσινό κουλούρι…

Οι παρουσιαστές και οι παρουσιάστριες αποφεύγουν ακόμη και να το αναφέρουν, το κάνουν με ενοχή, ωστόσο όταν τα νούμερα βουτήξουν και δείξουν πολικές θερμοκρασίες είναι οι πρώτοι που βουτάνε ακόμη και χωρίς μαγιό και σωσίβιο στα βαθιά και εκεί γίνεται το «ναυάγιο».

Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα παρουσιαστριών που ζήλεψαν την δόξα της Τατιάνας, της Λαμπίρη- που το υπηρέτησαν με μαεστρία και η εποχή εκείνη έχει την σφραγίδα τους – και ενώ στο μυαλό του κόσμου αποτυπώθηκαν ως κουτσομπόλες θέλησαν εν μια νυκτί να απεκδυθούν τον μανδύα της τηλε- κουτσομπόλας και να γίνουν κάτι άλλο, να ξανασυστηθούν.

Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά λέει ο σοφός λαός και επειδή η επόμενη σεζόν είναι δύσκολη και θα καταπιεί ό,τι fake πάει να πλασαριστεί στο ζάπινγκ, κερδισμένοι θα βγουν οι γνήσιοι, οι αυθεντικοί, αυτοί που θα υπηρετήσουν με πάθος αυτό που ο κόσμος θέλει και που πια δύσκολα τον ξεγελάς.

Όσο και να υπάρχουν συνεργάτες που ξέρουν από σκοποβολή, το σύνθημα και το πρώτο «βόλι» ρίχνει πάντα ο παρουσιαστής διότι αυτός είναι υπεύθυνος να πουλήσει το «θήραμά» του στο τηλεοπτικό παζάρι. Και πρέπει να το κάνει καλύτερα από τον ανταγωνισμό για να επιβιώσει.

Η τηλεόραση μοιάζει σε τέλμα αλλά πάντα το γνήσιο κερδίζει το γιαλαντζί.

Και όπως έλεγε και μια παλιά καραβάνα της τηλεόρασης, «και ο χρυσός κίτρινος είναι και όλοι τον αγαπούν»!

Στοχεύστε σωστά, χωρίς τη θολούρα της φθηνής χρυσόσκονης γιατί υπάρχει ο κίνδυνος τα βόλια να γυρίσουν μπούμεραγνκ και τότε θα είναι αργά.