Ο Google Chrome είναι αν όχι ο πιο δημοφιλής, ένας εκ των browsers που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι λόγω της απλότητας στην περιήγηση. Εντούτοις, όλα πρόκειται να αλλάξουν.

Όχι, φυσικά, ως προς τον σχεδιασμό του browser, αλλά σε ό,τι αφορά στις επεκτάσεις και δη από τρίτους developers. Τέτοιες, για παράδειγμα, θεωρούνται και εκείνες που αποκλείουν διαφημίσεις. Με άλλα λόγια, τα λεγόμενα adblockers.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Google, η εταιρεία αναπτύσσει το δικό της σύστημα adblocking, το οποίο μάλλον δεν θα αποκλείει ό,τι θεωρούν οι χρήστες ως «ενοχλητικό υλικό». Δικαίωμα χρήσης των τρίτων εφαρμογών τέτοιου είδους θα έχουν μόνο εταιρικοί πελάτες.

Άλλωστε, εκπρόσωπος της Google δήλωσε στο 9to5google.com, «το Chrome υποστηρίζει τη χρήση και ανάπτυξη αποκλειστικών διαφημίσεων. Εργαζόμαστε ενεργά με την κοινότητα προγραμματιστών για να λάβουμε σχόλια και να σχεδιάσουμε ένα σύστημα φιλτραρίσματος περιεχομένου που προστατεύει την ιδιωτική ζωή, το οποίο περιορίζει τον όγκο των ευαίσθητων δεδομένων του Chrome (χρήστη) που μοιράζονται με τρίτους».