Είναι νέοι, ταλαντούχοι και ήδη έχουν ξεχωρίσει για το πλούσιο ταλέντο τους. Τους απολαμβάνουμε στο θέατρο και μας έχουν καταπλήξει με το υποκριτικές τους ικανότητες
Εύπλαστα πρόσωπα που μεταμορφώνονται στον κάθε ρόλο σαν χαμαιλέοντες δίνοντας υπόσταση στην πολυπλοκότητα των σύνθετων χαρακτήρων που ενσαρκώνουν.
Η νέα γενιά ηθοποιών είναι εδώ, έχει πολλά να δώσει και σίγουρα θα μας απασχολήσει πολύ τα επόμενα χρόνια.
Η Άλκηστις Ζιρώ στο «Αυτές που δεν προλάβατε»
Ήταν ήδη αναγνωρίσιμη ως ηθοποιός όταν συμμετείχε στο φεμινιστικό μανιφέστο της Δανάης Λιοδάκη «Αυτές που δεν προλάβατε» που έκανε πέρυσι πρεμιέρα στο ΠΛΥΦΑ. Παράλληλα, πρωταγωνιστούσε στην λοξή σάτιρα του Φοίβου Δεληβοριά «Τα Νούμερα» στην ΕΡΤ, ενώ νωρίτερα είχε κάνει μια ακόμα τηλεοπτική επιτυχία – την «Αγγελική» του Alpha. Ίσως, η πιο εξωστρεφής παρουσία στο αντιπατριαρχικό θεατρικό ξέσπασμα που συνάντησε μεγάλη ανταπόκριση στο νεανικό κοινό και φέτος συνεχίζεται από τη σκηνή του «Χώρα». Απόφοιτη της δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης, η Ζιρώ, έκανε το ντεμπούτο της θεατρικά στην αξιομνημόνευτη παράσταση του Νίκου Μαστοράκη «Η επανένωση της Νότιας με τη Βόρεια Κορέα» που ανέβηκε στο «Υπόγειο» του Τέχνης.
Ο Γιώργος Ζυγουρής στον «Άλλο»
Έχει μια εξαετή εμπειρία στα θεατρικά πράγματα, αλλά στο σουρεαλιστικό, σατιρικό θρίλερ «Ο άλλος» της Πένυς Φυλακτάκη που σκηνοθέτησε η Σοφία Πάσχου για το Εθνικό Θέατρο έκανε την πρώτη του εμφάνιση με πιο προβεβλημένο ρόλο. Παρά τα σοβαρά προβλήματα της δραματουργίας, ο Ζυγουρής διακρίθηκε για τα κωμικά αντανακλαστικά του ως μελλόνυμφος και υποψήφιος βουλευτής (βοήθησε και η συνύπαρξη με την απολαυστική Κατερίνα Πατσιάνη). Πρόσθεσε έτσι, έναν ακόμα σταθμό σε καλές συνεργασίες καθώς τα προηγούμενα χρόνια είχε συμμετάσχει σε τρεις παραστάσεις αιχμής της Κατερίνας Ευαγγελάτου – «Άλκηστη», «Βόϋτσεκ», «Αμλετ» και στο «Σώσε» σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη. Φέτος, είναι μέλος της διανομής του τσεχωφικού «Γλάρου» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά που, μόλις, έκανε πρεμιέρα στο Προσκήνιο. Απόφοιτος της δραματικής σχολής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και τελειόφοιτος χημικός μηχανικός του Πανεπιστημίου Πάτρας.
Η Στεφανία Ζώρα στην «Pomona»
Τι κι αν την είχαμε εντοπίσει από την προπέρσινη εμφάνιση της στην «Ιστορία αγάπης», όπου υποδυόταν την κόρη ενός ζευγαριού γυναικών; Η μεταμόρφωση της για την πιο τολμηρή επιλογή ρεπερτορίου που έκανε ο Θωμάς Μοσχόπουλος (ποιος άλλος;) – την φουτουριστική «Pomona» του ‘Αλιστερ ΜακΝτάουελ ως μια μυστηριώδης οδηγός σε Role Play Games – ήταν εντυπωσιακή. Απόφοιτη της δραματικής σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας, όπου και μετράει πολλές συνεργασίες κατά την τελευταία δεκαετία, έκανε μόλις το 2022 το αθηναϊκό της ντεμπούτο στην σκηνή του Άνεσις. Φέτος, πρωταγωνιστεί στο νέο έργο του Κώστα Μποστατζόγλου «Ελέφας» που ανεβαίνει στη Σκηνή Ω του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.
Ο Βαγγέλης Δαούσης στη «Φιλουμένα Μαρτουράνο»
Ήταν ο νόθος γιος του Ντομένικο Σοριάνο ή όχι; Πηγαία η κωμικότητα του Βαγγέλη Δαούση στο ρόλο του ταπεινού Ναπολιτάνου υδραυλικού, που γνωρίζει τη βιολογική του μητέρα στο πρόσωπο της Φιλουμένας Μαρτουράνο. Ήταν η τέταρτη φορά που έπαιζε σε μια σκηνοθεσία του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου – είχαν προηγηθεί τα «Αμαντέους», «Λυσιστράτη» και «Masterclass». Φέτος μπαίνει άνω τελεία στη συνεργασία τους αφού, ενώ η παράσταση συνεχίζεται για δεύτερο χειμώνα, ο ίδιος δεν συμμετέχει. Πρωταγωνιστεί, ωστόσο, στον «Ελέφα» του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, αποτίνοντας φόρο τιμής και στον τόπο απ’ όπου ξεκίνησε τις θεατρικές σπουδές του, τον Πειραϊκό Σύνδεσμο. Εκτός από τις θεατρικές συνεργασίες του, ώθηση του έδωσε και η συμμετοχή του στα «Καλύτερα μας χρόνια» της ΕΡΤ που ολοκληρώθηκε πέρυσι, μετά από τρεις σεζόν.
Διαβάστε περισσότερα στο monopoli.gr.
Δείτε επίσης