Η Ρένια Λουιζίδου μίλησε για τον ρόλο της στη νέα σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», όπου υποδύεται μια κομβική φιγούρα που επηρέασε την πορεία της διάσημης ντίβας της όπερας, Μαρίας Κάλλας.

Η Λουιζίδου εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για τη συμμετοχή της σε μια τόσο ξεχωριστή παραγωγή, που αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της ζωής της θρυλικής σοπράνο.

Όπως είπε, εμβάθυνε όχι μόνο στην εποχή και τα γεγονότα, αλλά και στις σύνθετες σχέσεις που καθόρισαν τη ζωή της Κάλλας με την ίδια να ενσαρκώνει την Ελβίρα ντε Ιδάλγο, κορυφαία Ισπανίδα σοπράνο της εποχής.

Ρένια Λουιζίδου: «Μας την έπεσαν, βρήκαν το τηλέφωνό μου. Έλεγαν “αν είναι δυνατόν σας είχαμε για σοβαρή…”»

«Ήρθε από την Αμερική έφηβη η Κάλλας. Ήρθε ξέροντας ότι έχει μια φωνή στα χέρια της. Όταν ήρθε στο Ωδείο και στη Λυρική, έφαγε χοντρό πόλεμο και την απέρριψαν, την απέρριψαν ως μη Ελληνίδα, ότι η μάνα της ήταν φιλογερμανή, την πολέμησαν αδυσώπητα. Υπήρχε μία γυναίκα, αυτή που κάνω, η Ελβίρα ντε Ινδάλγο, Ισπανίδα σοπράνο σπουδαία, και δίδασκε τραγούδι στο Ωδείο. Πολύ ιδιαίτερη περίπτωση ανθρώπου, καταπληκτική προσωπικότητα. Όταν άκουσε τη φωνή της Κάλλας, την πήρε υπό την προστασία της, την πήρε σπίτι της. Της δίδαξε όλες τις τεχνικές, αλλά βρήκε και το στιλ της, δούλεψε πολύ μαζί της, την επέβαλε σαν δική της μαθήτρια και με τη βοήθειά της βρήκε τους πρώτους της ρόλους και βρήκε τον δρόμο της. Διατήρησαν μία σχέση όταν ήταν φτασμένη αλληλογραφούσαν και η Μαρία της μιλούσε στον πληθυντικό».

«Η σειρά φτάνει μέχρι τα 20 της που αποφασίζει η Κάλλας – παρότι διαφωνεί η Ελβίρα – να φύγει στην Αμερική μπαϊλντισμένη από τον πόλεμο που δέχεται στην Ελλάδα».

«Είναι αναγνωρισμένη, την έχουν ακούσει να τραγουδάει, είναι η φωνή του αιώνα. Είχε πάντα μια αγαπησιάρικη σχέση με τον πατέρα της και πίστευε ότι αν πάει εκεί θα τη βοηθήσει ο πατέρας της συναισθηματικά. Παρότι η Ελβίρα ήταν ότι οι Αμερικάνοι και ο τρόπος που προσεγγίζουν την όπερα δεν θα σε βγάλει. Και η αλήθεια είναι ότι έφυγε για την Ιταλία και με τον Μενεγκίνι εκεί βρήκε τον πραγματικό της χώρο στην όπερα».

«Η μητέρα της ήταν μία Κασσάνδρα, αυτά που της έλεγε, άδικο δεν είχε, ότι έπρεπε να είναι συγκεντρωμένη και σαν να έβλεπε παραπέρα. Ο τρόπος της αδιανόητος, αδυσώπητος για ένα παιδί»

«Το τραύμα ήταν πολύ βαθύ και παιδιόθεν. Το έχουμε ότι καταστράφηκε μετά την απόρριψη του Ωνάση, όλες οι τρομερές δίαιιτες που έκανε, είχε τρομερό καημό για την εμφάνισή της. Το τραύμα ερχόταν από την παιδική της ηλικία και έχει να κάνει με τη μαμά, τον μπαμπά, τη σύγκριση με την αδερφή της.






 

Διαβάστε επίσης

Η Μαρία που έγινε Κάλλας: Οι πρώτες φωτογραφίες της Ανδριάνας Μπάμπαλη στα σετ της σειράς