Άλλη μία επώνυμη καταγγελία στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha Κύπρου και την Αιμιλία Κενεβέζου έκανε ο Άλεξ Παναγή.

Είναι ο άνθρωπος πίσω από τις φωνητικές επιδόσεις των πρωταγωνιστών του YFSF αφού έχει τον ρόλο του vocal coach.

O καλλιτέχνης κατήγγειλε την παρενόχληση που δέχθηκε από ηθοποιό στα καμαρίνια του ΘΟΚ, γύρω στο 1980, όταν ήταν στην τρυφερή ηλικία των 10 χρονών.

«Ξύπνησα κάτι μέσα μου και θέλησα να μιλήσω για κάτι που μου συνέβη όταν ήμουν 10 χρονών και έπαιζα σε μια παιδική παράσταση στον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου στο δημοτικό θέατρο Λευκωσίας. Με έχει σημαδέψει αρκετά. Τώρα μπορώ να μιλήσω, τώρα έχω τη δύναμη και είναι η ώρα να δώσουμε το μήνυμα ότι μπορεί να έχουν παραγραφεί τα αδικήματα αλλά το θύμα ποτέ δεν παραγράφει τον φόβο, τον τρόμο» είπε.

Περιγράφοντας τα γεγονότα, είπε:

«Έπαιζα στην παράσταση, όταν είχε τελειώσει το δικό μου μέρος, με κάλεσε στο καμαρίνι του, πήγα. Φρούσε μόνο το εσώρουχο του, με έβαλε να του κάνω μασάζ, μετά έσπρωξε τα χέρια μου στα γεννητικά του όργανα, με έβαλε να του κάνω κι εκεί μασάζ και όταν πήγε να με τραβήξει κοντά του απλά έφυγα. Δηλαδή σαν ζαρκάδι την έκανα προς την πόρτα, έκλεισα την πόρτα, κατέβηκα κάτω, τρομοκρατήθηκα… Δεν το είπα ποτέ σε κανένα μέχρι πριν από λίγες μέρες που ένιωσα την ανάγκη να το πω. Ένιωσα μια αναγούλα να με διακατέχει καθημερινά. ξυπνούσα και ήμουν άρρωστος. Ένιωσα ότι έφταιγα εγώ, γι’ αυτό δεν το είπα ποτέ. Ήμουν τρομοκρατημένος».

Όπως υποστηρίζει «ο συγκεκριμένος ηθοποιός τώρα πρέπει να είναι γύρω στα 75 και μάλλον δραστηριοποιείται στον χώρο ακόμα».

Ισχυρίζεται ακόμη ότι άκουσε πως ο εν λόγω ηθοποιός το έχει ξανακάνει, ενώ ερωτηθείς αν θα το καταγγείλει στις Αρχές δηλώνει έτοιμος να ενισχύσει άλλες καταγγελίες εναντίον του ηθοποιού.

Ο καλλιτέχνης εξήγησε ακόμη πόσο πολύ δύσκολο ήταν να διαχειριστεί αυτό που έζησε, ενώ σημείωσε ότι τώρα ένιωσε αρκετά δυνατός να το πράξει.

Υπογράμμισε καταληκτικά πως ό,τι συνέβαινε πριν 40 χρόνια, συμβαίνει και τώρα και ως εκ τούτου αποφάσισε να μιλήσει, παροτρύνοντας τα θύματα να το πράξουν.