Απώλειες σε αριθμό συνδρομητών κατέγραψε το Netflix κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Αιτία όπως ανακοίνωσε η εταιρεία είναι η επιβράδυνση της παραγωγής τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών στη διάρκεια της πανδημίας.

Περίπου 3,98 εκατομμύρια συνδρομητές έκαναν εγγραφή στο Netflix από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο, έναντι της μέσης εκτίμησης των αναλυτών για 6,25 εκατομμύρια νέους συνδρομητές (Refinitiv).

Η Netflix εκτιμά ότι θα προσθέσει περίπου ένα εκατομμύριο νέους συνδρομητές για τις υπηρεσίες της κατά το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου -πολύ πιο κάτω από την πρόβλεψη για 4,8 εκατ. νέους συνδρομητές- καθώς θα παρουσιάσει νέα επεισόδια των σειρών της («You» «Money Heist» και «The Witcher»), αλλά και την ταινία δράσης «Red Notice».

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι άνθρωποι θα περνούν λιγότερο χρόνο αναζητώντας υπηρεσίες streaming στα σαλόνια των σπιτιών τους, καθώς οι εμβολιασμοί κατά της COVID-19 προχωρούν και περισσότεροι άνθρωποι βγαίνουν εκτός των σπιτιών τους.

Πριν από ένα χρόνο, η Netflix είχε προσθέσει έναν αριθμό ρεκόρ 15,8 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών, καθώς η πανδημία ανάγκασε τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να παραμείνουν στα σπίτια τους.

Η τιμή των μετοχών της Netflix μειώθηκε κατά 11% στα 489,28 δολάρια, μειώνοντας την κεφαλαιοποίηση της εταιρίας κατά 25 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η τιμή των μετοχών της εταιρίας αυξήθηκε κατά 27% τους τελευταίους 12 μήνες, έναντι μίας αύξησης κατά 63% στο σύνθετο τεχνολογικό δείκτη Nasdaq.

Οι ανταγωνιστικές εταιρίες έχουν αναγάγει την προσφορά υπηρεσιών streaming σε προτεραιότητά τους και δαπανούν δισεκατομμύρια δολάρια για να ανταγωνιστούν τη Netflix.

Η υπηρεσία Disney+ της Walt Disney Co ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια συνδρομητές το Μάρτιο.

Ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών της Netflix καταγράφηκε στα 207,6 εκατομμύρια συνδρομητές στα τέλη Μαρτίου.

Οι νέοι συνδρομητές της Netflix καταγράφηκαν στο 1,8 εκατομμύριο στην Ευρώπη, 1,36 εκατομμύριο στην Ασία και 360.000 στη Λατινική Αμερική.

«Αυτό που δεν αναμενόταν ήταν η δυναμική της κάμψης στις διεθνείς αγορές, όπου ο ανταγωνισμός είναι λίγο μικρότερος» δήλωσε ο ειδικός στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Έρικ Χάγκστρομ.

Γενικότερα, η εταιρία κέρδισε 3,75 δολάρια ανά μετοχή κατά το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για κέρδη 2,97 δολάρια ανά μετοχή.

Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 7,16 δισεκατομμύρια δολάρια από 5,77 δισεκατομμύρια δολάρια στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, ξεπερνώντας προηγούμενες εκτιμήσεις για έσοδα 7,13 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 1,71 δισεκατομμύριο δολάρια ή 3,75 δολάρια ανά μετοχή από 709 εκατομμύρια δολάρια ή 1,57 δολάριο ανά μετοχή, την προηγούμενη χρονιά.

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ