Το φθινόπωρο, ο ALPHA φέρνει μια σειρά που δεν θα περάσει απαρατήρητη. Το «Να με λες μαμά», σε σκηνοθεσία του Αντώνη Αγγελόπουλου, ξετυλίγει μια συγκλονιστική ιστορία με φόντο ένα από τα πιο σκοτεινά και επίκαιρα κοινωνικά φαινόμενα: την παιδική κακοποίηση.

Μια σειρά-καμπανάκι, που δεν φοβάται να κοιτάξει την αλήθεια κατάματα και να αναδείξει τη δύναμη της μητρότητας — είτε αυτή γεννιέται από το σώμα, είτε από την ψυχή.

Η ιστορία που συγκλονίζει

Η Ξένια (Μαρία Κίτσου), ορνιθολόγος με παρελθόν γεμάτο πληγές, έχει μάθει να ζει μέσα στη σιωπή της φύσης και την παρατήρηση των πουλιών. Κάτω από το ήρεμο παρουσιαστικό της, όμως, κρύβεται ένα κορίτσι που δεν ξέχασε ποτέ τι σημαίνει να μεγαλώνεις χωρίς αγάπη.

Η ζωή της ανατρέπεται όταν γνωρίζει την Ιωάννα (Ναυσικά Κοκοτά), ένα 8χρονο κορίτσι που μεγαλώνει μέσα στη βία και την εγκατάλειψη. Το βλέμμα της μικρής, γεμάτο σπαρακτική ανάγκη για αγάπη, ξυπνά στη Ξένια το μητρικό ένστικτο που νόμιζε πως δεν είχε.

Όταν ανακαλύπτει την πραγματική κόλαση που ζει η Ιωάννα, παίρνει μια απόφαση χωρίς επιστροφή: να την πάρει μακριά. Να τη σώσει. Να γίνει η μητέρα που δεν είχε ποτέ.

Μαζί σκηνοθετούν την εξαφάνιση της μικρής και ξεκινούν ένα απεγνωσμένο ταξίδι φυγής. Κάθε βήμα όμως είναι και ένας κίνδυνος. Η αγάπη θα γίνει καταφύγιο – αλλά και η φωτιά που μπορεί να τους κάψει.

Να με λες μαμά: Γνωρίστε τις δύο ηρωίδες που φέρνουν στη μικρή οθόνη μια ιστορία αγάπης και θυσίας

Ο μεγαλύτερος ρόλος της ζωής της

Με ένα post στα social media, ο Alpha, παρουσίασε την Ξένια, όπως θα τη δούμε στον ρόλο της στη σειρά. ε

Η Ξένια, μια ψυχή ευαίσθητη και ελεύθερη, βρίσκει απροσδόκητα το μεγαλύτερο ρόλο της ζωής της: να προστατεύσει ένα παιδί. 

Ξένια Στασινού (Μαρία Κίτσου)

Η Ξένια ζει και εργάζεται στον υγροβιότοπο του Αμβρακικού, έχοντας μεγαλώσει στην Αθήνα, αναφέρει το Τηλέραμα. Στα 5 της χρόνια η μητέρα της την άφησε σε ίδρυμα και από εκεί την υιοθέτησε μια επιφανής οικογένεια φαρμακοβιομηχάνων, η οικογένεια Στασινού.

Η Ξένια μεγαλώνει σε ένα υγιές περιβάλλον χωρίς να της λείψει ποτέ τίποτα, αλλά πολύ σύντομα αρχίζει να νιώθει πως δεν επικοινωνεί ουσιαστικά ούτε με τη θετή της μητέρα ούτε με τις μικρότερες αδελφές της. Εκείνες είναι πιο σκληρές και ορθολογίστριες, ενώ η Ξένια είναι μια ευαίσθητη ψυχή που πάντα αγαπούσε να διαβάζει ποίηση, να συντρέχει ανθρώπους που χρειάζονταν βοήθεια και να μελετάει για τα πουλιά, που ήταν ανέκαθεν η μεγάλη της αγάπη.

Κάπου γύρω στα 15 της, λίγο μετά τον θάνατο του θετού της πατέρα, πήρε γενναίες αποφάσισες για τη ζωή της με βασικότερες ότι ήθελε να ασχοληθεί με την ορνιθολογία και να ζήσει μόνη της.

Η δημιουργία της οικογένειας δεν ήταν ποτέ στα όνειρά της. Όταν όμως η ζωή φέρνει στον δρόμο της τη μικρή Ιωάννα, όλα τα δεδομένα της ανατρέπονται. Ένας άνθρωπος που δεν θέλησε ποτέ τη δέσμευση παίρνει υπό την προστασία του ένα παιδί για να το σώσει. Οι συνέπειες θα είναι πολλές αλλά αβέβαιο το αν θα καταφέρει να τις αποφύγει.

Να με λες μαμά – Υπόθεση

Μία γυναίκα αποφασίζει εγκαταλείψει την πλούσια ζωή της και την οικογενειακή επιχείρηση στην πόλη, για να πάει να εργαστεί σε ένα χωριό, κάνοντας εξάσκηση στο αντικείμενό της. Εκεί, γνωρίζει ένα μικρό κοριτσάκι, το οποίο, αν και φωτεινό, δείχνει ιδιαίτερα προβληματισμένο και αδύναμο. Μία περίεργη σχέση αναπτύσσεται από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας τους. Το κοριτσάκι αυτό δένεται με την γυναίκα και οι δυο τους περνούν χρόνο μαζί, ώσπου η γυναίκα αυτή μαθαίνει πως το παιδί ζει και μεγαλώνει σε ένα κακοποιητικό περιβάλλον.

Η μητέρα της μικρής και ο πατριός της δεν ενδιαφέρονται για εκείνη. Την κακοποιούν λεκτικά και σωματικά και την αφήνουν να μεγαλώνει μόνη της, να επιβιώνει σε ένα σπίτι βρώμικο, σε συνθήκες κακές.

Η πρωταγωνίστρια (την οποία θα υποδυθεί η Μαρία Κίτσου), κάνει την ανατροπή και “αρπάζει” κρυφά το παιδί αυτό, θέλοντας να του χαρίσει μια νέα ζωή, μακριά από όλους όσους της κάνουν κακό.

Η απαγωγή αυτή ταράζει τις ισορροπίες στο χωριό, ενώ ανατρέπει και τη ζωή της πρωταγωνίστριας ριζικά, καθώς -με αυτή την κίνηση- θα έρθει αντιμέτωπη με την οικογένειά της στην πόλη, αλλά και με το σκοτεινό παρελθόν της.