Τέμπη: Μονταρίστηκαν οι διάλογοι του σταθμάρχη τη νύχτα της τραγωδίας – «Έπεται συνέχεια» προειδοποιεί ο Χρήστος Χούπας
Τηλεόραση

Τέμπη: Μονταρίστηκαν οι διάλογοι του σταθμάρχη τη νύχτα της τραγωδίας – «Έπεται συνέχεια» προειδοποιεί ο Χρήστος Χούπας

Τέμπη: Μονταρίστηκαν οι διάλογοι του σταθμάρχη τη νύχτα της τραγωδίας – «Έπεται συνέχεια» προειδοποιεί ο Χρήστος Χούπας

Το θέμα του Βήματος και η απάντηση του πατέρα της 29χρονης Ελπίδας στο Χαμογέλα και πάλι

Αλλοίωση συνομιλιών του σταθμάρχη, που «ξεριζώθηκαν» παράνομα από το σύστημα καταγραφών επικοινωνιών του ΟΣΕ, λίγες μόλις ώρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, αποκαλύπτει «Το Βήμα» μέσω της ανάλυσης των συγκεκριμένων τεσσάρων λέξεων του επίμαχου διαλόγου τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου 2023.

Το μοντάζ αυτό είχε στόχο να καταδείξει ως μόνο υπαίτιο τον σταθμάρχη.

Όπως προκύπτει από νεότερα έγγραφα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ., που παρουσιάζει η εφημερίδα, η υπόδειξη του σταθμάρχη για αναχώρηση τρένου προς την υποτιθέμενη «λάθος πορεία» δεν αφορούσε στην μοιραία αμαξοστοιχία – όπως παρουσιάστηκε την 1η Μαρτίου σε μονταρισμένο ηχητικό ντοκουμέντο – αλλά εκείνη τοπικού συρμού που κινήθηκε κανονικά.

Πού έχει γίνει μοντάζ σύμφωνα με την εφημερίδα;

«Βασίλη, φεύγω;». «Φεύγεις, φεύγεις». Ήταν μόλις λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη όταν δημοσιοποιήθηκαν τα ηχητικά αρχεία με τις συνομιλίες του σταθμάρχη της Λάρισας.

Όπως αποκαλύπτει «Το Βήμα», ο μηχανοδηγός που απευθύνθηκε στον «Βασίλη» για να λάβει το «πράσινο φως» της αναχώρησης δεν ήταν εκείνος της μοιραίας αμαξοστοιχίας, όπως είχε υποστηριχθεί τότε, αλλά ενός τοπικού δρομολογίου. Ποιος κρύβεται πίσω από το μοντάζ των συνομιλιών του σταθμάρχη και ποιος μπορεί να ήταν ο σκοπός της συρραφής των δύο διαφορετικών συνομιλιών πέρα από την ενίσχυση του επιχειρήματος περί ανθρώπινου λάθους

Τα ερωτήματα μεγεθύνονται αφού στελέχη του ΟΣΕ είχαν αναφέρει ότι παρέδωσαν στην τροχαία Λάρισας τις σχετικές μαγνητοφωνήσεις τις πρώτες ώρες μετά το ατύχημα. Ωστόσο με βάση νέα έγγραφα διαπιστώνεται ότι αυτές δόθηκαν την ελληνική αστυνομία στις 3 Μαρτίου, δηλαδή 3 μέρες αργότερα.

Κύριο ζητούμενο είναι ποιος είχε μπει παράνομα στο σύστημα καταγραφών του ΟΣΕ τις πρώτες ώρες μετά το τραγικό συμβάν, ποιοι πήραν τους διαλόγους του σταθμάρχη κι έκαναν συρραφή συνομιλιών, παραποιώντας τους τελικά;», είναι ένα από τα ερωτήματα που τίθενται στο αποκαλυπτικό άρθρο του δημοσιογράφου.

Εντυπωσιάζει το γεγονός ότι η Ελληνική Αστυνομία διαψεύδει το γεγονός ότι είχαν δώσει εντολή εξαφάνισης των συντριμμιών των τρένων, όπως είχαν πει κυβερνητικά στελέχη και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Ο διευθυντής σύνταξης της εφημερίδας «Το ΒΗΜΑ», Περικλής Δημητρολόπουλος, μίλησε για το θέμα στο Χαμογέλα και πάλι και όπως τόνισε η εφημερίδα δεν αποδίδει ευθύνες αλλά διερωτάται γιατί έγινε η συρραφή.

«Υπάρχει έγγραφο εξέτασης που λέει ότι μάρτυρας έχει καταθέσει με βάση τους αλλοιωμένους διαλόγους» τονίζει ο διευθυντής σύνταξης.

Χρήστος Χούπας: «Προσπαθούν να καλύψουν το Καραμανλέικο»

Ο Χρήστος Χούπας, πατέρας θύματος της αδικοχαμένης ελπίδας, σχολίασε στην ίδια εκπομπή το θέμα του Βήματος.

«Είναι ήδη γνωστά, τα γνωρίζουν οι τεχνικοί μας σύμβουλοι, ήδη τα έχουμε καταθέσει στην Εισαγγελεία Λάρισας.

Αντιθέτως, έχουμε πάρα πολλά στοιχεία στα χέρια μας που δεν είναι ανακοινώσιμα ακόμα. Κουκούλωμα θα πω λαϊκά, την στιγμή που υπάρχουν άνθρωποι που αγνοούνται.

Προσπαθούν να καλύψουν το Καραμανλέικο που είναι πίσω από τα παντελόνια του μεγάλου ηγέτη. Θα μπορούσε ο κύριος αυτός που κουνούσε το δάχτυλο, να παραιτηθεί, να βρεθεί στη διάθεση της Δικαιοσύνης και να αθωωθεί αν είναι αθώος. Το λιγότερο, είναι άνανδρος.

Ευελπιστούμε, αλλά δεν είμαι ούτε αισιόδοξος ούτε απαισιόδοξος. Θέλουμε τη δικαίωση».

«Κάθε μέρα, το βράδυ μας μιλάνε τα παιδιά μας. Παιδιά χάσαμε όχι γατιά. Τα παιδιά μας τα τρώει το χώμα. Και κουνάει το δάχτυλο, σε ποιον τον κουνάει;. Τυχαία πήρε το επίθετο αυτό, δεν μόχθησε για να το αποκτήσει. Αλλά τι να πεις στην Ελλάδα; Ευθύνη φέρει ο υπουργός. Από τα συστήματα ασφαλείας δεν δούλευε κανένα. Μου είναι αδιάφορο αν θα τιμωρηθεί ένας ή πολλοί. Η προσπάθεια στρέφεται εναντίον μόνο του σταθμάρχη. Δεν μπορεί να φταίει μόνο αυτός, είναι άνθρωπος, αν πάθαινε κάτι;», κατέληξε.