Τη Δευτέρα είχαμε μια πρώτη γεύση από τη νέα σεζόν και τις “τηλεμαχίες” στην Prime Time. Κι αυτό γιατί για πρώτη φορά με το νέο έτος, νέο πρόγραμμα ήρθε αντιμέτωπο σε ΑΝΤ1, ALPHA και ΣΚΑΙ. Εκείνο που βγαίνει ως συμπέρασμα από τους πίνακες τηλεθέασης είναι πως η κωμωδία επέστρεψε στη θέση που της αξίζει, την κορυφή. Από τη μία το νέο επεισόδιο του “Πέτα τη Φριτέζα” που επικράτησε – για πρώτη φορά – έναντι του “Τατουάζ” και από την άλλη η εντυπωσιακή επίδοση της σειράς “Το Σόι Σου” παρότι σε επανάληψη δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης.

Συγκεκριμένα, ο ALPHA είδε τα ποσοστά του να εκτινάσσονται στις 21.00 με ένα ακόμη επεισόδιο από το “Σόι” σε επανάληψη. Η σειρά άγγιξε το 30%, φτάνοντας στο κοινό 18-54 το ποσοστό του 28,5%. Οι γυναίκες μάλιστα ως 24 ετών, συντονίστηκαν στον ALPHA σε ποσοστό 42%. Υψηλή τηλεθέαση στο γυναικείο κοινό και για τις ηλικίες 45-54, όπου η κωμική σειρά απέσπασε 38,4%. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε πως εμφανώς αυξημένα είναι και τα ποσοστά τηλεθέασης της αστυνομικής σειράς “Η Επιστροφή” στον ΑΝΤ1. Τη Δευτέρα η σειρά σημείωσε 22,7% κερδίζοντας και τους άνδρες 18-24 ετών, όπου είχε ποσοστό 30,3%. 30,1% σημείωσε το σίριαλ και στις γυναίκες άνω των 55 ετών.

Η μάχη ανάμεσα στη “Φριτέζα” και το “Τατουάζ”

Την επόμενη ώρα, στις 22.00, ήρθε η μεγάλη ανατροπή. Για πρώτη φορά στη φετινή σεζόν, η κωμωδία “Πέτα τη Φριτέζα” αμφισβήτησε την πρωτοκαθεδρία του “Τατουάζ”. Το σίριαλ με τον Γιάννη Μπέζο, με ολοκαίνουριο επεισόδιο, σημείωσε τηλεθέαση 23,1%. Απέναντι, το “Τατουάζ” βρέθηκε κοντά, με ποσοστό 21%. Η σειρά του Ανδρέα Γεωργίου κράτησε το υψηλό ποσοστό στις γυναίκες (46,3% στις γυναίκες 28-14 ετών), όμως αυτό δεν στάθηκε αρκετό. Η κωμωδία του ΑΝΤ1 κέρδισε τα παιδιά (25,6%) του άνδρες ως 24 ετών (38,3%), όπως και τους άνδρες ηλικίας 25 με 44 ετών (26,9%).

Τέλος, το Power Of Love, που την Παρασκευή είχε ξεπεράσει το 20% στο τελευταίο επεισόδιο πριν από το Gala, επέστρεψε και πάλι στις γνώριμες, για φέτος, τηλεθεάσεις της. Συγκεκριμένα, κατέγραψε 15,3%. Εδώ φαίνεται πως οι σειρές του ALPHA “κλέβουν” το γυναικείο κοινό, στο οποίο ποντάρει το ερωτικό reality. Όσο για τους άνδρες τηλεθεατές; Μάλλον δεν είναι εκείνοι που θα “φουσκώσουν” τα πανιά της τηλεθέασης του show.

Όλα αυτά βέβαια, πριν ξεκινήσει το Survivor – αρχές Φλεβάρη – αλλά και χωρίς το δυνατό χαρτί του STAR, τον τρίτο κύκλο του MasterChef.