Το προτελευταίο επεισόδιο του GNTM προσέλκυσε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Οι περισσότεροι, συντονίστηκαν στο STAR προκειμένου να μάθουν ποιες θα είναι οι τρεις διαγωνιζόμενες που θα παλέψουν για τον τίτλο του Greece’s Next Top Model. Αν στην εξίσωση αυτή προσθέσει κανείς πως στον ΣΚΑΙ δεν είχαμε The Voice, τότε είναι εύκολο να εξηγήσει το αποτέλεσμα στους πίνακες της τηλεθέασης.

Το GNTM σημείωσε ποσοστό 28% στο κοινό 18-54. Η τηλεθέασή του ήταν σαρωτική σε νεαρές ηλικίες και κυρίως στο γυναικείο κοινό. Έτσι κατέγραψε 59,5% σε γυναίκες ως 24 ετών και 35,6 στο ηλικιακό κοινό από 25 ως 44 ετών. Η επίδοση του reality, σε συνδυασμό με την σταθερή πορεία των προγραμμάτων όλη την ημέρα, έφεραν το κανάλι της Κηφισιάς στην πρώτη θέση. Το Star ήταν πρώτο, τόσο στην Prime Time με 26,5% (21.00 με 00.00), όσο όμως και στο σύνολο ημέρας με 18,9%.

Κράτησαν οι σειρές του ALPHA

Ο ALPHA διατήρησε τη δυναμική του, με τις ελληνικές σειρές να μην επηρεάζονται σημαντικά από την επέλαση του GNTM. Η κωμική σειρά “Το Σόι Σου” σημείωσε τηλεθέαση 24,3%, ενώ το “Τατουάζ” που ακολούθησε, έκλεισε με ποσοστό 21,3%. Από την άλλη, ο ΑΝΤ1, αποφάσισε να προβάλει ένα επεισόδιο από την σειρά “Κάνε γονείς να δεις καλό”, αντί για την κωμική σειρά
“Πέτα τη Φριτέζα”. Το σίριαλ με τον Γιάννη Μπέζο είναι προγραμματισμένο να προβληθεί απόψε. Έτσι, έκλεισε με ποσοστό 14,8% για την “Επιστροφή” και βρέθηκε χαμηλά, στο 8,7% την ώρα προβολής του “Κάνε Γονείς Να δεις Καλό“.

Τέλος, στον ΣΚΑΙ επέλεξαν μια ακόμη ξένη ταινία, η οποία έφερε στο κανάλι του Φαλήρου ποσοστό 13,9%. Ο σταθμός είδες τα ποσοστά του να αυξάνουν, όταν διέκοψε για να μεταδώσει το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας στη Βουλή. Σημείωσε, 16,1%!