Επιστρέφει δειλά, δειλά στην κανονικότητα η ελληνική τηλεόραση, μετά από δυο εβδομάδες γεμάτες με επαναλήψεις – εντάξει είχαμε και εξαιρέσεις στον κανόνα – και χριστουγεννιάτικες ταινίες. Την Πέμπτη, οι περισσότερες ζωντανές εκπομπές βγήκαν στον αέρα και αναμετρήθηκαν και πάλι, για πρώτη φορά το 2019. Η πιο γεμάτη για την ώρα ζώνη, η πρωινή, επεφύλασσε πολύ ενδιαφέρουσες εκπλήξεις. Φαίνεται λοιπόν πως οι τηλεθεατές αποζητούσαν την ενημέρωση, έπειτα από μέρες ψυχαγωγικών προγραμμάτων. Έτσι, τα πρωινά ενημερωτικά μαγκαζίνο “κοίταξαν στα μάτια” τις ψυχαγωγικές εκπομπές στην τηλεθέαση. Ίσως πάλι, οι εξελίξεις στην υπόθεση Novartis να ήταν εκείνες που οδήγησαν περισσότερους τηλεθεατές στην ενημέρωση την Πέμπτη.
Άνευρο ξεκίνημα για την ψυχαγωγία
Αφήνοντας την πολύ πρωινή ζώνη εκτός, που έτσι κι αλλιώς μονοπωλείται από την ενημέρωση, η πρώτη αναμέτρηση από τις 09.00 το πρωί και έπειτα δεν έμοιαζε με όσα έχουμε συνηθίσει. Αρχικά να τονίσουμε πως όλες οι εκπομπές έμειναν κάτω από το όριο του 20%. Συγκεκριμένα “Το Πρωινό” με τη Φαίη Σκορδά περιορίστηκε στο 16%, παρότι παρέλαβε lead-in 25,2% από τον Γιώργο Παπαδάκη. Δυνατό χαρτί της ψυχαγωγικής εκπομπής του ΑΝΤ1, οι γυναίκες ως 24 ετών, όπου η εκπομπή σημείωσε ποσοστό 36,8%.
Χαμηλή η επίδοση και για το Happy Day στον ALPHA, τουλάχιστον σε σύγκριση με ό, τι μας έχει συνηθίσει. Η παρέα της Σταματίνας Τσιμτσιλή σημείωσε τηλεθέαση 14,4%, ενώ είδε το καλύτερο ποσοστό της στις γυναίκες ηλικίας 45-54 ετών, με 20,9%. Ενδιαφέρον είναι πως το “ALPHA Ρεπορτάζ” που πήρε τη σκυτάλη από τη Σταματίνα αύξησε τα ποσοστά του σταθμού στο 15,4%.
Στο 14,1% παρέμεινε και το πρωινό του STAR, “Στη Φωλιά των Κου Κου“, ενώ με χλιαρές επιδόσεις έκλεισε και η εκπομπή “Αλήθειες με τη Ζήνα” στο 13,6%.
Η ενημέρωση σε υψηλές επιδόσεις
Την ίδια ώρα η ενημερωτική εκπομπή “Αταίριαστοι” στον ΣΚΑΙ, έφερνε ένα 15,4% στο κοινό 18-54, πλησιάζοντας απειλητικά το “Πρωινό” και επικρατώντας όλων των υπολοίπων ψυχαγωγικών εκπομπών. Εντυπωσιακή ήταν η επίδοση των δύο δημοσιογράφων στους νέους άνδρες, ως 24 ετών, όπου σημείωσαν 71,8%. Τη σκυτάλη πήρε η Τατιάνα Στεφανίδου και το “Μαζί Σου” που κράτησε για τον ΣΚΑΙ ένα 14,9%. Η εκπομπή κράτησε τα υψηλά ποσοστά στους νέους άνδρες, όπου κατέγραψε 35,2%.