Αλλάζει ο τηλεοπτικός χάρτης και στους πίνακες τηλεθέασης αφού πλέον έκανε πρεμιέρα όλη η πρωινή ζώνη, κυρίως οι ψυχαγωγικές εκπομπές αλλά και το Καλημέρα Ελλάδα, από τις τελευταίες ενημερωτικές.
Όπως φάνηκε στα πρώτα «ακαθάριστα» νούμερα, νικητής ήταν το… καινούργιο, δηλαδή η επάνοδος της Φαίης Σκορδά στην πρωινή ζώνη στο Μega πλέον, η οποία τράβηξε το ενδιαφέρον του κοινού και κυρίως των γυναικών όπου το Buongiorno έκανε τα μεγαλύτερα νούμερά του (πάνω από 20%).
Με δύο μονάδες διαφορά έμεινε δεύτερο το Πρωινό και ακολούθησε η Κατερίνα Καινούργιου. Μεγάλοι χαμένοι στο δυναμικό κοινό οι Αταίριαστοι που έπεσαν σε μονοψήφιο και έχασαν δυνάμεις και στο σύνολο του κοινού αλλά και το Breakfast @Star που δεν ξεκίνησε με φόρα όσο και το Σουσού που ήταν τελευταίο στις ψυχαγωγικές εκπομπές.
Η μέρα ξεκίνησε καλά για το Mega ήδη από το πολύ πρωί με το δίδυμο Βούλγαρη – Χασαπόπουλου να περνάει πρώτο ακόμα και κόντρα στην πρεμιέρα του Happy Day -που έκανε μια καλή αρχή- και του Γιώργου Παπαδάκη (ο οποίος ξεκίνησε πολύ υποτονικά στο δυναμικό κοινό).
Πρεμιέρα έκανε και η Ζήνα Κουτσελίνη με διψήφιο μεν ποσοστό αλλά όχι αρκετό για να κοντράρει το άχαστο μεσημεριανό Σόι.
Τις μεγαλύτερες απώλειες πάντως στη μεσημεριανή ζώνη είχε το Live You που έπεσε στις μόλις 3,5 μονάδες στο δυναμικό κοινό ενώ έκανε μονοψήφια και στο σύνολο του κοινού όπου παραδοσιακά ο ΣΚΑΪ δρέπει υψηλά ποσοστά.
Χαμένος ήταν όμως ο ΣΚΑΪ και στην απογευματινή ζώνη όπου έκαναν πρεμιέρα και ο Χρήστος Φερεντίνος και ο Μάρκος Σεφερλής αφού ο Νίκος Ευαγγελάτος ήταν ο νικητής στο δυναμικό κοινό ακολουθούμενος σε μικρή απόσταση από τις οικογενειακές ιστορίες. Το My Style Rocks που ξεκίνησε την απογευματινή του παρουσία πλησίασε αλλά δεν έφτασε το 10% παρότι στα γυναικεία κοινά το ξεπέρασε.
Όσο για την prime time, η πρεμιέρα του Survivor ήταν αυτή που κέρδισε τις εντυπώσεις σε όλα τα κοινά, με τον ΣΚΑΪ να είναι ο κερδισμένος της ζώνης παρότι στο δυναμικό κοινό ο Γιώργος Λιανός «απειλήθηκε» και από το Ευτυχισμένοι μαζί και το Παρά πέντε. Το ριάλιτι επιβίωσης έκανε τα μεγαλύτερά του νούμερα στο κοινό 15-34 όπου ξεπέρασε το 23% και έτσι συμπαρέσυρε το Power of love που εμφάνισε πολύ υψηλά ποσοστά στη late night ζώνη.