Το Πάσχα πλησιάζει και τα τηλεοπτικά προγράμματα έχουν ήδη διαμορφωθεί στο πνεύμα των ημερών. Οι αργίες και η πασχαλινή ατμόσφαιρα έχουν οδηγήσει τα κανάλια να επενδύσουν σε επαναλήψεις αγαπημένων εκπομπών και σειρών, με το κοινό να δείχνει ξεκάθαρα τις προτιμήσεις του.

Το Mega ξεκίνησε δυναμικά τη μέρα του, καθώς η επανάληψη της ταξιδιωτικής-γαστρονομικής εκπομπής Μπουκιά και συγχώριο σημείωσε 17,6% στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας πίσω της τις ενημερωτικές εκπομπές που προβλήθηκαν ζωντανά, σύμφωνα με τις πρωινές ακαθάριστες μετρήσεις τηλεθέασης.

Η πρωτιά για το Mega συνεχίστηκε και στην πρωινή ζώνη. Η επανάληψη της σειράς, Άγιος Παΐσιος, κατέγραψε 14%, ενώ ακολούθησαν η Ακολουθία Μεγάλων Ωρών και Αποκαθήλωσης με 12,1%.

Ο Άγιος Παΐσιος, ωστόσο, δεν σταμάτησε εκεί. Η επανάληψη του επεισοδίου αργότερα μέσα στην ημέρα, και πιο συγκεκριμένα, στη μεσημεριανή ζώνη, σημείωσε «ποσοστά-φωτιά» φτάνοντας το 24,3%, επιβεβαιώνοντας τη βαθιά σύνδεση του κοινού με τη σειρά και τον συμβολισμό της, ειδικά αυτές τις ημέρες. (δείτε εδώ τα νούμερα τηλεθέασης)

Στην απογευματινή ζώνη, η κλασική ελληνική ταινία Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο σημείωσε 11,8%, ενώ ακολούθησε το Akis’ Food Tour σε επανάληψη με 9%.

Η prime time ζώνη είχε πραγματικά μάχη «σώμα με σώμα». Η ελληνική ταινία Οι κυρίες της αυλής σημείωσε 10,5%, ενώ ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ ακολούθησε πολύ κοντά με 10,4%. Η ξένη ταινία Η απίστευτη ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον σημείωσε επίσης υψηλό ποσοστό με 10,2%. (δείτε εδώ τα νούμερα τηλεθέασης)

Στη late night ζώνη, ο Άγιος Παΐσιος αναδείχθηκε ξανά νικητής, με την επανάληψη του επεισοδίου να αγγίζει το 12,9%, αφήνοντας πίσω τη ξένη ταινία Ο δρόμος της επιστροφής που κατέγραψε 11,4%.

Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους: ο «Άγιος Παΐσιος» συνεχίζει να συγκινεί, να ενώνει και να πρωταγωνιστεί, ακόμη και μέσα από επαναλήψεις, καταγράφοντας εντυπωσιακή πορεία στις μετρήσεις της Nielsen.

Δείτε αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης