Θριαμβευτική ήταν η πορεία του MEGA το Σάββατο 22 Ιουνίου, με την εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου, Χαμογέλα και Πάλι!, να σημειώνει καθαρή πρωτιά στο νεανικό κοινό με ποσοστό 16%, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό με 4,6 μονάδες διαφορά!

Η αγαπημένη παρουσιάστρια, με τη θετική της ενέργεια, τον αυθορμητισμό και την ειλικρίνεια που τη διακρίνει, κράτησε τους τηλεθεατές συντονισμένους, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για σταθερή πρωταγωνίστρια της πρωινής ζώνης του Σαββατοκύριακου.

Στο νεανικό κοινό (18–54), η εκπομπή του MEGA κατέγραψε ποσοστό 16,0%, αφήνοντας πίσω της το «Weekenders» του ΑΝΤ1 με 11,4%, και το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στον ALPHA, που σημείωσε 10,9%. Η διαφορά υπέρ του MEGA άγγιξε τις +4,6 μονάδες, δείχνοντας ξεκάθαρη προτίμηση του νεανικού κοινού.

Αντίστοιχα υψηλές επιδόσεις σημειώθηκαν και στο γενικό σύνολο, όπου η εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου κατέγραψε 15,1%, έναντι 13,5% του ALPHA και 9,6% του ΑΝΤ1.

Εντυπωσιακή ήταν η υπεροχή της και στις γυναίκες ηλικίας 18–54, όπου κατέγραψε 18,1%, με το «Weekenders» να ακολουθεί με 10,7%, και τον Νίκο Μάνεση να μένει πίσω με 7,9%.

Η συνταγή της επιτυχίας

Η Σίσσυ Χρηστίδου και η ομάδα της έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό τηλεοπτικό ραντεβού, που συνδυάζει ψυχαγωγία, ενημέρωση, συναίσθημα και θετική ενέργεια. Με την υπογραφή της Barking Well Media, η παραγωγή διακρίνεται για την ποιότητα, τη συνέπεια και τη διαρκή εξέλιξη.

Η επιτυχία δεν είναι τυχαία. Είναι αποτέλεσμα δουλειάς, πίστης στο κοινό και τηλεοπτικού σεβασμού. Και η Barking Well Media συνεχίζει δυναμικά… να γράφει την επόμενη μεγάλη σελίδα της ελληνικής τηλεόρασης!

Διαβάστε αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης