Η Σίσσυ Χρηστίδου επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τη σταθερή της δυναμική στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, κατακτώντας την πρώτη θέση σε όλα τα βασικά κοινά με την εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι!» στο MEGA.
Την Κυριακή 22 Ιουνίου, η εκπομπή της σημείωσε 13,8% στο δυναμικό κοινό (18–54) και 12,2% στο γενικό σύνολο, αφήνοντας πίσω τους βασικούς ανταγωνιστές της ζώνης και ενισχύοντας τη θέση του σταθμού ως πρωταγωνιστή στην ψυχαγωγική τηλεόραση του Σαββατοκύριακου.
Στη δεύτερη θέση, οι Weekenders του ΑΝΤ1 σημείωσαν 12,3% στο δυναμικό κοινό και 10,0% στο γενικό, ενώ η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στον ALPHA συγκέντρωσε 10,0% στο δυναμικό και 11,7% στο γενικό σύνολο.
Η Σίσσυ Χρηστίδου σταθερή αξία – Το MEGA επενδύει με αποτέλεσμα
Με ανθρώπινη προσέγγιση, υψηλό επίπεδο περιεχομένου και άρτια δημοσιογραφική ομάδα, η Σίσσυ Χρηστίδου διαμορφώνει μία πρόταση infotainment που ξεχωρίζει και καθιερώνεται ως σταθερό σημείο αναφοράς της Κυριακής.
Η παραγωγή της εκπομπής από την Barking Well Media, μία από τις πλέον καταξιωμένες εταιρείες παραγωγής στην Ελλάδα, και η επιλογή του MEGA να επενδύσει σταθερά σε πρόσωπα και περιεχόμενο ποιότητας, έχουν οδηγήσει στην οικοδόμηση ενός brand που εμπιστεύεται το κοινό κάθε εβδομάδα.
Διαβάστε αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης