Τον Alpha επιλέγει το δυναμικό κοινό από την αρχή της σεζόν, σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης. Ο Alpha προσφέρει πλούσιο πρόγραμμα με ποικίλες επιλογές, που μπορούν να καλύψουν τις προτιμήσεις κάθε τηλεθεατή.

Η αναγνώριση του τηλεοπτικού κοινού αντικατοπτρίζεται στα νούμερα, από την αρχή της σεζόν έως το τέλος Δεκεμβρίου (από τις 23/09/2024 έως τις 31/12/2024), με τον Alpha να καταγράφει πρωτιά στο δυναμικό κοινό.

Συγκεκριμένα, στο σύνολο ημέρας ήταν πρώτος με ποσοστό 12,3%, ενώ στην prime time με ποσοστό 13,3%.

Ο Alpha, με αξιόπιστη ενημέρωση, μυθοπλασία υψηλού επιπέδου και πλούσια ψυχαγωγία, είναι το κανάλι που συνεχίζουν να εμπιστεύονται οι τηλεθεατές καθημερινά.

Tριπλή πρωτιά για το μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσεων

Το μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσεων του Alpha αποτελεί την πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωσή τους, όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία τηλεθέασης.

Το πρώτο Δελτίο της ημέρας, από Δευτέρα μέχρι Κυριακή, βρίσκεται στην κορυφή ολόκληρη τη σεζόν με ποσοστό 14,4% στο δυναμικό κοινό.

Στην πρώτη θέση και από την αρχή του χρόνου με ποσοστό 14% στο δυναμικό κοινό.

Και ο μήνας Δεκέμβριος ολοκληρώθηκε με πρωτιά του μεσημεριανού Δελτίου Ειδήσεων και ποσοστό 13,8% στο δυναμικό κοινό.

Και τα Σαββατοκύριακα το τηλεοπτικό κοινό επιλέγει τις μεσημεριανές ειδήσεις του Alpha.

Το μεσημεριανό Δελτίο βρίσκεται στην πρώτη θέση από την αρχή της σεζόν με ποσοστό 15,5% στο δυναμικό κοινό και 18,7% στο σύνολο του κοινού.

Στην κορυφή και ολόκληρο το 2024 με ποσοστό 14,4% στο δυναμικό κοινό και 17,1% στο σύνολο.

Και τον Δεκέμβριο τερμάτισε πρώτο με ποσοστό 15,3% στο δυναμικό κοινό και 18,9% στο σύνολο του πληθυσμού.

Η ψυχαγωγία Alpha στην πρώτη θέση από την αρχή της σεζόν

Η πιο «happy» παρέα με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή, φορά κάθε πρωί το πιο όμορφο χαμόγελό της και προσφέρει το καλύτερο ξεκίνημα της ημέρας. Το «Happy Day» είναι σταθερά η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών με ποσοστό 17,5% στο δυναμικό κοινό.

Καθημερινά ο Γιώργος Θαναηλάκης ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη με τον αδίστακτο τραπεζίτη, τα 23 κόκκινα κουτιά και τα 70.000€ να περιμένουν τον τυχερό παίκτη. Το «Deal» τερμάτισε στην πρώτη θέση με ποσοστό 13,6% στο δυναμικό κοινό.

Το νέο τηλεπαιχνίδι γνώσεων, το μοναδικό τηλεπαιχνίδι στο οποίο οι παίκτες ξεκινούν την προσπάθειά τους έχοντας στα χέρια τους 200.000€, έχει κερδίσει τους τηλεθεατές με τις συνεχείς ανατροπές του. Το «Money Drop» με τον Φάνη Μουρατίδη, κατέκτησε την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 11,7%.

Τα Σαββατοκύριακα ανήκουν στον Alpha

Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» βρίσκεται στην πρώτη θέση τόσο στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 15,9% όσο και στο σύνολο του κοινού με ποσοστό 19,7%, ενώ 1.253.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν με τον Νίκο Μάνεση έστω για ένα λεπτό.

«Καλύτερα δε γίνεται!» για τη Ναταλία Γερμανού, καθώς για μία ακόμη φορά τερμάτισε πρώτη με ποσοστό 14,4% στο δυναμικό κοινό και 15,2% στο σύνολο του πληθυσμού. 1.445.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω για ένα λεπτό στους ρυθμούς της καλύτερης παρέας του Σαββατοκύριακου.

Στην πρώτη θέση και η πιο νόστιμη εκπομπή της τηλεόρασης. Το «Kitchen Lab» με τον Άκη Πετρετζίκη είναι στην κορυφή της τηλεθέασης με ποσοστό 15% στο σύνολο του κοινού και 922.000 τηλεθεατές να «δοκιμάζουν» τις συνταγές του έστω για ένα λεπτό.

Και το «Akis’ Food Tour», η ταξιδιωτική εκπομπή που είναι γεμάτη γεύσεις και αρώματα από κάθε γωνιά της Ελλάδας και όχι μόνο, με ξεναγό τον μοναδικό Άκη Πετρετζίκη, είναι η πρώτη επιλογή του δυναμικού κοινού ηλικίας 18-54 ετών, με ποσοστό 13,2%.

Και η μυθοπλασία Alpha στην κορυφή ολόκληρη τη σεζόν!

«Ο Τιμωρός» είναι η σειρά που έχει καθηλώσει το τηλεοπτικό κοινό από το πρώτο επεισόδιο. Οι τηλεθεατές 18-54 ετών παρακολουθούν με κομμένη την ανάσα τις περιπέτειες του Μάρκου που προδόθηκε από τους πιο κοντινούς του ανθρώπους και διψά για εκδίκηση, δίνοντάς του την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης με ποσοστό 16%.

Τα νέα επεισόδια της δραματικής σειράς «Ο Γιατρός» είναι εξίσου συναρπαστικά με αυτά του πρώτου κύκλου. Με κεντρικό άξονα την κρίση που προκάλεσε η πανδημία του Covid-19 οι ήρωες καλούνται να ανταποκριθούν στη νέα πραγματικότητα και το δυναμικό κοινό δίνει την πρώτη θέση στη σειρά με ποσοστό 15,4%.

«Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα», η ξεχωριστή παρωδία του επιτυχημένου διδύμου Θανάση Παπαθανασίου – Μιχάλη Ρέππα, άλλαξε τα δεδομένα στην τηλεόραση με τους σαράντα και πλέον πρωταγωνιστές, την πρωτότυπη μουσική και τις «απίστευτες» ατάκες και απέκτησε φανατικό κοινό από την αρχή της σεζόν. Οι τηλεθεατές την επιβράβευσαν ανεβάζοντάς την στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης με ποσοστό 15% στο δυναμικό κοινό.