To lead-in των καναλιών και πόσο βοηθά τα δελτία ειδήσεων
Ο όρος του lead-in υπάρχει στην τηλεοπτική “διάλεκτο” πολύ πριν εισαχθούν άλλοι, όπως για παράδειγμα εκείνος του δυναμικού κοινού ή της μέτρησης ανά φύλο και ηλικία. Ο ρόλος των προγραμμάτων που προηγούνται είναι πολλές φορές σαν την αρχή: Το ήμισυ του παντός. Μια σειρά, ένα τηλεπαιχνίδι που κερδίζει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και ταυτόχρονα … Συνεχίστε να διαβάζετε το To lead-in των καναλιών και πόσο βοηθά τα δελτία ειδήσεων.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί