To lead-in των καναλιών και πόσο βοηθά τα δελτία ειδήσεων

Ο όρος του lead-in υπάρχει στην τηλεοπτική “διάλεκτο” πολύ πριν εισαχθούν άλλοι, όπως για παράδειγμα εκείνος του δυναμικού κοινού ή της μέτρησης ανά φύλο και ηλικία. Ο ρόλος των προγραμμάτων που προηγούνται είναι πολλές φορές σαν την αρχή: Το ήμισυ του παντός. Μια σειρά, ένα τηλεπαιχνίδι που κερδίζει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και ταυτόχρονα … Συνεχίστε να διαβάζετε το To lead-in των καναλιών και πόσο βοηθά τα δελτία ειδήσεων.