To lead-in των καναλιών και πόσο βοηθά τα δελτία ειδήσεων
Τηλεθέαση

To lead-in των καναλιών και πόσο βοηθά τα δελτία ειδήσεων

To lead-in των καναλιών και πόσο βοηθά τα δελτία ειδήσεων

Ο όρος του lead-in υπάρχει στην τηλεοπτική “διάλεκτο” πολύ πριν εισαχθούν άλλοι, όπως για παράδειγμα εκείνος του δυναμικού κοινού ή της μέτρησης ανά φύλο και ηλικία. Ο ρόλος των προγραμμάτων που προηγούνται είναι πολλές φορές σαν την αρχή: Το ήμισυ του παντός. Μια σειρά, ένα τηλεπαιχνίδι που κερδίζει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και ταυτόχρονα την τηλεθέαση, παίρνει τον τηλεθεατή από το χέρι και τον παραδίδει στο δελτίο ειδήσεων που ακολουθεί. Πώς όμως λειτουργεί αυτό τη φετινή σεζόν;

“Γυναίκα Χωρίς Όνομα”

Ο ΑΝΤ1 άλλαξε και ώρα μετάδοσης του δελτίου ειδήσεων, αλλά και πρόγραμμα που το “προλόγιζε”. Η καθημερινά σειρά “Γυναίκα Χωρίς Όνομα” είναι με διαφορά η πιο επιτυχημένη του σταθμού στους πίνακες τηλεθέασης. Τα ποσοστά της αγγίζουν και ξεπερνούν το 20%, με αποτέλεσμα ο Νίκος Χατζηνικολάου να μπαίνει στον ανταγωνισμό με πλεονέκτημα. Επιπλέον, φαίνεται πως η δραματική σειρά “κλέβει” ποσοστό και από το δελτίο του ALPHA που ξεκινά στις 19.00 (και ωστόσο διατηρεί τη δυναμική του). Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα το επεισόδιο του καθημερινού συγκέντρωσε ποσοστό 23,1%. Το δυνατό lead in, είχε ως αποτέλεσμα το δελτίο του ΑΝΤ1 να κλείσει πρώτο στην ενημέρωση, με τηλεθέαση 19,4%.

Η καθημερινή σειρά "Γυναίκα Χωρίς Όνομα"

Η καθημερινή σειρά “Γυναίκα Χωρίς Όνομα”

Ενδιαφέρον στοιχείο, το γεγονός πως τη “Γυναίκα Χωρίς Όνομα” παρακολουθούν τόσο γυναίκες, όσο και άνδρες. Τα υψηλότερα δε ποσοστά τα συγκεντρώνει στις ηλικία 25-44, με 25,5% στο ανδρικό και 24,8% στο γυναικείο κοινό.

Deal

Ο ALPHA επέλεξε να παραμείνει πιστός στο τηλεπαιχνίδι που σε περασμένες σεζόν έφερνε πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Ωστόσο, το Deal του Χρήστου Φερεντίνου δεν έχει φέτος την ίδια δυναμική. Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 12 Νοέμβρη, κατέγραψε τηλεθέαση 15,9%. Με αυτό ως lead in, ο Αντώνης Σρόιτερ και το δελτίο του ALPHA κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό του στο 19,2%. Μια ανάσα δηλαδή πίσω από το Νίκο Χατζηνικολάου.

Ο Χρήστος Φερεντίνος παρουσιάζει το Deal

Ο Χρήστος Φερεντίνος παρουσιάζει το Deal

Σε ό, τι αφορά το Deal, το υψηλότερο ποσοστό του το σημείωσε σε μεγαλύτερες ηλικίες. Το τηλεπαιχνίδι σημείωσε 28,7% στους άνδρες και 23,7% στις γυναίκες άνω των 55 ετών.

“Τροχός Της Τύχης”

Με τηλεπαιχνίδι επιχειρεί να δώσει καλή πάσα στο δελτίο ειδήσεων και το STAR. Ο Πέτρος Πολυχρονίδης αποτέλεσε σαφέστατα την ευχάριστη έκπληξη στο τηλεοπτικό αυτό είδος και έχει πάντα το κοινό του στον “Τροχό της Τύχης”. Ωστόσο, συχνά υπολείπεται σημαντικά του ανταγωνισμού. Τη Δευτέρα το τηλεπαιχνίδι έκλεισε με τηλεθέαση 11,5%. Ποσοστό που διατήρησε ακέραιο και το δελτίο του STAR που ακολούθησε (11,6%).

Ο Πέτρος Πολυχρονίδης στον "Τροχό της Τύχης"

Ο Πέτρος Πολυχρονίδης στον “Τροχό της Τύχης”

Εντυπωσιακό στοιχείο σχετικά με το πρόγραμμα του STAR, το γεγονός πως τον “Τροχό της Τύχης” παρακολούθησαν γυναίκες ως 24 ετών, σε ποσοστό 38,4%.

“Όσο Έχω Εσένα”

Η νέα και μόνη σειρά του ΣΚΑΙ δυσκολεύεται να πείσει τους τηλεθεατές. Παρά το λαμπερό cast και το αξιοπρεπές σενάριο, το “Όσο Έχω Εσένα” περιορίζεται τις περισσότερες φορές σε μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης. Έτσι και τη Δευτέρα, όπου το σίριαλ κατέγραψε ποσοστό 8%. Το Lead In του δελτίου ειδήσεων με τη Σία Κοσιώνη, έχει ως αποτέλεσμα, το τελευταίο να βλέπει από μακριά τον ανταγωνισμό. Τη Δευτέρα οι ειδήσεις στο κανάλι του Φαλήρου σημείωσαν ποσοστό 10,1%.

Από την σειρά του ΣΚΑΙ, "Όσο έχω εσένα"

Από την σειρά του ΣΚΑΙ, “Όσο έχω εσένα”

Και το σίριαλ του ΣΚΑΙ δείχνει να είναι πιο ελκυστικό σε πολύ νέο κοινό. Έτσι, για την ίδια ημέρα, η σειρά κατέγραψε ποσοστό 18,7% στις νέες γυναίκες 18 – 24 ετών.

“Κουζίνα για δύο”

Το δοκιμασμένο κόνσεπτ ριάλιτι και μαγειρικής και η παρουσία της Αθηναΐδος Νέγκα δεν έχουν βρει ακόμη τον τρόπο να προσελκύσουν το κοινό στην “Κουζίνα για δύο“. Η εκπομπή παραμένει σε χαμηλές πτήσεις στον πίνακα της Nielsen. Συγκεκριμένα τη Δευτέρα, το παιχνίδι κατέγραψε τηλεθέαση 3,7%. Το δελτίο ειδήσεων του OPEN που ακολούθησε, αύξησε το ποσοστό, παραμένοντας ωστόσο σε μονοψήφια νούμερα, στο 6%.

Η Αθηναΐς Νέγκα στην "Κουζίνα για δύο"

Η Αθηναΐς Νέγκα στην “Κουζίνα για δύο”

Με ποσοστό 5,4%, οι άνδρες 25-44 ετών ήταν η ηλικιακή ομάδα που παρακολούθησε πιο μαζικά την “Κουζίνα για δύο”