Σε νωχελικούς ρυθμούς γιορτών κινήθηκε και το Σαββατοκύριακο η ελληνική τηλεόραση, με αποτέλεσμα να είναι χλιαρές και οι επιδόσεις στους πίνακες της Nielsen. Μεγάλος κερδισμένος από αυτή τη μεταβατική περίοδο, ο ALPHA. Οι κωμικές του σειρές βλέπονται ευχάριστα και σε επανάληψη στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης. Η επίδοση αυτή, σε συνδυασμό με τις πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές έφεραν το κανάλι πρώτο και με διαφορά.
Ο ALPHA σημείωσε τηλεθέαση ημέρας 18,5%, ενώ στην Prime Time βρέθηκε ακόμη και 10 μονάδες πάνω από τον ανταγωνισμό στο 21,2%. Στη δεύτερη θέση ο ΣΚΑΙ με 12,2% στο σύνολο ημέρας και λίγο πιο πίσω ο ΑΝΤ1 με ποσοστό 12%. Το STAR περιορίστηκε στο 11%, ενώ το OPEN έκλεισε με σύνολο ημέρας 8,8%. Εκείνο όμως που μας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση, είναι οι επιδόσεις του σταθμού του Αμαρουσίου τις πολύ πρωινές ώρες.
Η πρωινή ζώνη και οι επαναλήψεις
Ως γνωστόν, ο ΑΝΤ1 παλεύει εδώ και μήνες να στήσει την πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακού, κάτι που ως αυτή την ώρα παραμένει θολό τοπίο. Η επιλογή Καμπουράκη “κάηκε” με τον δημοσιογράφο να δίνει τα χέρια με τον ΣΚΑΙ, ενώ και η Ντορέττα Παπαδημητρίου μάλλον θα βρεθεί στον ALPHA. Ωστόσο, είναι να αναρωτιέται κανείς, αν μια ενημερωτική ή/και ψυχαγωγική εκπομπή θα έφερνε ποσοστό τηλεθέασης 30% και 25%. Γιατί ρωτάμε; Γιατί αυτή ήταν η επίδοση των σειρών που προβάλει σε επανάληψη τις πρωινές ώρες το κανάλι.
Συγκεκριμένα, από τις 05.45 το πρωί της Κυριακής, η επανάληψη του “Πάτερ Ημών” έφερε στον ΑΝΤ1 ποσοστό 30%. Ακολούθησε η σειρά “Οι Μεν Και Οι Δεν” με 25,4% ως τις 07.38. Το πρωινό σερί επαναλήψεων του καναλιού το έφερε στην πρώτη θέση περίπου ως τις 10.00 το πρωί. Κι αυτό τόσο απέναντι στο παιδικό πρόγραμμα του STAR, όσο όμως και με αντίπαλο τις ενημερωτικές εκπομπές σε ΣΚΑΙ και OPEN.
Η αλήθεια είναι πως τις πολύ πρωινές ώρες και δη το Σαββατοκύριακο το κοινό που παρακολουθεί τηλεόραση είναι πολύ περιορισμένο, ωστόσο οι αριθμοί δεν λένε ψέμματα και αποτυπώνουν μια πραγματικότητα.