Στον «στίβο» της μυθοπλασίας και το Star: Κέρδισε το στοίχημα με τον «Έρωτα Με Διαφορά»
Τηλεθέαση

Στον «στίβο» της μυθοπλασίας και το Star: Κέρδισε το στοίχημα με τον «Έρωτα Με Διαφορά»

Στον «στίβο» της μυθοπλασίας και το Star: Κέρδισε το στοίχημα με τον «Έρωτα Με Διαφορά»

Κατέγραψε 20,3% στο δυναμικό κοινό

Με πολύ καλούς οιωνούς στους πίνακες τηλεθέασης ξεκίνησε η νέα σειρά του Star «Έρωτας Με Διαφορά» το βράδυ της Πέμπτης, καταγράφοντας 20,3% στο δυναμικό κοινό.

Η αισθηματική κωμωδία με τη Φαίη Ξυλά και τον Βασίλη Μίχα, δείχνει να έχει τη δυναμική να σπάσει την παράδοση που ήθελε τις ελληνικές σειρές να μην είναι το δυνατό σημείο του Star. Με μια ερωτική ιστορία -που για να είμαστε ειλικρινείς δεν αποτελεί πλέον δακτυλοδεικτούμενη εξαίρεση στους κανόνες της καθημερινότητας όπως θα συνέβαινε πριν 10-20 χρόνια-, αυτή μιας 39χρονης χωρισμένης μητέρας τριών παιδιών με έναν 24χρονο μπάρμαν, κέρδισε τις εντυπώσεις και τη μάχη της τηλεθέασης.

Με φρέσκια και μοντέρνα ματιά, ο «Έρωτας με Διαφορά» έφτασε σε τέταρτο το 22,4% και άφησε πίσω «Μουρμούρα» (Alpha), «Οκτώ Λέξεις» (ΣΚΑΪ), «Σχεδόν Ενήλικες» (Mega) και «Φαμίλια» (ANT1), αποδεικνύοντας πως το έξυπνο σενάριο δεν περνά αδιάφορο ακόμα και αν ένας σταθμός δεν έχει παράδοση στη μυθοπλασία. Το Star, μετά την θερμή υποδοχή της χθεσινής πρεμιέρας, μοιάζει να ανοίγεται με περισσότερη αυτοπεποίθηση και στον χώρο των ελληνικών TV series, εμπλουτίζοντας το πρόγραμμά της prime με μυθοπλασία προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κοινού 18-54 , κοινό που στηρίζει σταθερά τις επιλογές του σταθμού.

Με μελετημένα βήματα και στρατηγικά επιλεγμένα project που υποστηρίζονται από τη διοίκηση του τηλεοπτικού σταθμού σε μακροχρόνιο ορίζοντα, το Star εδώ και 4 χρόνια έχει καταφέρει να αλλάξει το τηλεοπτικό τοπίο, κλείνοντας το 2020 στην πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 14,4%.

Με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του σταθμού να στρογυλοκάθονται στο prime time φέρνοντας πρωτιές στις πιο ανταγωνιστίκές ζώνες προβολής, το κανάλι της Κηφισιάς απέδειξε πως η απόφαση να επενδύσει σε δύο μεγάλα reality με δυνατό brand name απέδωσε σε βάθος χρόνου και με διάρκεια. Τόσο το Master Chef όσο και το GNTM, διεθνή φορμάτ που πρωτοσυστήθηκαν στο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό από άλλους ιδιωτικούς σταθμούς (Mega και ANT1), επαναλανσαρίστηκαν με λαχταριστό repackaging και δυνατό καστ το 2017 και το 2018 αντίστοιχα και έκαναν το κοινό να συντονιστεί στο Star για ένα διαφορετικό λόγο από τις καλές ξένες ταινίες που είχαν ταυτιστεί για μεγάλο διάστημα με το κανάλι.

H επένδυση στο prime ήρθε μετά την ενδυνάμωση του off peak. Ο Τροχός Της Τύχης ήταν το τηλεπαιχνίδι που επιλέχθηκε να ενισχύει την απογευματινή ζώνη το 2015, όταν μετά από μακροχρόνια παύση από το τέλος του στο Mega, επέστρεψε ανανεωμένος στο Star με τον πρωτοεμφανιζόμενο ως παρουσιαστή τηλεπαιχνιδιού Γιώργο Πολυχρονίδη, ενώ λίγο μετά, τον Νοέμβριο του 2016, το κόνσεπτ του Shopping Star με τη Βίκυ Καγιά κέρδισε γρήγορα τις γυναίκες τηλεθεάτριες, ξεχωρίζοντας για τις πανέξυπνες ατάκες του.

Μένει να δούμε αν οι καλές εντυπώσεις και επιδόσεις από την πρεμιέρα της σειράς Έρωτας Με Διαφορά θα συνεχίσουν και στα επόμενα επεισόδια, καταφέρνοντας να χτίσουν ένα νέο δυνατό brand στην κατηγορία της μυθοπλασίας.