Το “Τατουάζ” επέστρεψε θριαμβευτικά
Τηλεθέαση

Το “Τατουάζ” επέστρεψε θριαμβευτικά

Το “Τατουάζ” επέστρεψε θριαμβευτικά

Με νέο πρόγραμμα η Prime Time των καναλιών τη Δευτέρα, παρότι δεν έχει ακόμη διαμορφωθεί πλήρως το σκηνικό για το β’ μισό της σεζόν. Από τη χθεσινή ημέρα ξεχώρισαν η επιστροφή του “Τατουάζ», αλλά και η πρεμιέρα της μαγειρικής εκπομπής “Κάτι Ψήνεται“. Σε ό, τι αφορά στην πρώτη επιστροφή, τα αποτελέσματα στους πίνακες της Nielsen μπορούν να χαρακτηριστούν και θριαμβευτικά. Όσο για τις μαγειρικές συναθροίσεις, μάλλον το πρόγραμμα θέλει χρόνο ακόμη για να κερδίσει ξανά το κοινό του.

Συγκεκριμένα, το “Κάτι Ψήνεται” πήρε υψηλότατο Lead-in από το ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ (21,1%) χωρίς ωστόσο να μπορέσει να διατηρήσει την τηλεθέαση από τις 16.00 ως τις 17.00. Το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 σημείωσε 13% με καλύτερες επιδόσεις στους νέους άνδρες ως 24 ετών (19,9%). Η αλήθεια είναι βέβαια πως και το My Style Rocks που ξεκινά την ίδια ώρα – και ολοκληρώνεται 4 (!) ώρες μετά – παρέμεινε στο 13,2%. Φαίνεται πως ο σκληρός αντίπαλος νωρίς το απόγευμα δεν είναι άλλος από το Shopping Star, που τη Δευτέρα βρέθηκε στο 19,2%.

Η Prime Time σε αναμονή

Έχουμε ξαναγράψει πως το Power Of Love κρατά μεν διψήφια ποσοστά στο Φάληρο, δεν δείχνει όμως να έχει ιδιαίτερη δυναμική πρωτιάς. Πολύ περισσότερο που η ατελείωτη διάρκειά του θα έπρεπε να του δίνει “πόντους” αργά το βράδυ, όταν ο ανταγωνισμός σταματά. Στην πρώτη μέρα απέναντι σε φρέσκο πρόγραμμα, το ερωτικό reality του ΣΚΑΙ παρέμεινε στο 15,6%. Την ίδια ώρα το επεισόδιο σε επανάληψη της σειράς “Το Σόι Σου” βρέθηκε 10 μονάδες μπροστά, με 25,8%. Ακόμη και η επανάληψη της κωμωδίας “Πέτα τη Φριτέζα” στάθηκε αξιοπρεπώς απέναντι στο Power Of Love, συγκεντρώνοντας 15%.

Στις 22.00 το νέο επεισόδιο του “Τατουάζ” κράτησε το τηλεοπτικό κοινό στον ALPHA με ποσοστό 24,1%. Η δραματική σειρά κέρδισε το γυναικείο κοινό, με τις νεαρότερες ηλικίες 18-24 να συντονίζονται στο κανάλι σε ποσοστό 45,6%.

Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμη και η εξαιρετική γαλλική κωμωδία “Θεέ μου τι σου κάναμε” στο STAR κέρδισε ένα αξιοπρεπέστατο 14,6% και αυτό χωρίς να βάζει επίδοξους… εραστές να ζυγίζονται on camera και τους συμπαίκτες τους να “τζογάρουν” με τα κιλά τους.