Σε ροζ αποχρώσεις “βάφτηκαν” συμβολικά δύο μνημεία της Αθήνας, η Πύλη του Αδριανού και το Ολυμπιείον. Η πρωτοβουλία ανήκει σε γνωστή εταιρεία καλλυντικών και το κουμπί πάτησε η παρουσιάστρια και πρέσβειρα της εταιρείας, Ελένη Μενεγάκη.
Ο Οκτώβριος είναι ο κατεξοχήν μήνας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού και εδώ και μερικά χρόνια, φωταγωγούνται διάφορα σημεία της Αθήνας στο πλαίσιο αυτό. Η αντίστοιχη κίνηση πραγματοποιείται παράλληλα, σε εμβληματικά σημεία σε όλον τον κόσμο. Φέτος, επιλέχθηκαν η Πύλη του Αδριανού και το Ολυμπιείον, δύο γειτονικά μνημεία στο κέντρο της Αθήνας. Παράλληλα, παρουσιάστηκε και το φετινό συλλεκτικό βραχιολάκι της εταιρείας για τον σκοπό αυτό.
Το βραχιολάκι φέρει την υπογραφή του σχεδιαστή Δούκα Χατζηδούκα και είναι φτιαγμένο από μέταλλο και δέρμα. Πρωταγωνιστεί η «Ροζ Κορδέλα» με έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις, έχοντας αναφορά στην δωρικότητα, στην λιτότητα, αλλά και στην διαχρονικότητα των αρχαίων μνημείων της Ελλάδας, που αποτελούν κορυφαία ορόσημα φωταγώγησης στo πλαίσιo της εκστρατείας.
Κάθε χρόνο το χαρακτηριστικό ροζ βραχιόλι του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και συμβάλλει σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής”.
Το αποτέλεσμα της φωταγώγησης ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό και τα φλας άστραψαν για να απαθανατίσουν τη στιγμή.
Στο event έδωσαν το “παρών” και άλλες επώνυμες κυρίες, μεταξύ των οποίων η Τζένη Μπαλατσινού και η νεόνυμφη Χριστίνα Μπόμπα.