Μαρίνα Σάττι: Σε ποια ελληνική σειρά την είδαμε για πρώτη φορά;
TV Gossip

Μαρίνα Σάττι: Σε ποια ελληνική σειρά την είδαμε για πρώτη φορά;

Μαρίνα Σάττι: Σε ποια ελληνική σειρά την είδαμε για πρώτη φορά;

Κι όμως είναι αυτή πριν από 12 χρόνια!

Η Μαρίνα Σάττι μας έχει απασχολήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια με τα τραγούδια της, τα οποία παίζουν στο repeat στο μυαλό κάθε πολίτη.

Από τη Μάντισσα μέχρι το τελευταίο της κομμάτι, Tucutum, φροντίζει να είναι πάντα ψηλά στα charts και να εντυπωσιάζει με τον πιο θετικό τρόπο.

Αυτή τη φορά, της ήρθε μια πρόταση που ανά διαστήματα της σκεφτόταν και ενδεχομένως δεν ήταν το κατάλληλο timing για να συμβεί.

Επρόκειτο να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision το 2024, όπως ανακοίνωσε η ΕΡΤ με μεγάλη τιμή και χαρά.

«Ήταν κάτι που το συζητάγαμε εδώ και κάποια χρόνια, δεν ήταν ο καιρός να συμβεί πριν, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, έχω μάθει κάποια βασικά πράγματα.

Είναι τρίτη χρονιά που το συζητάμε με αυτή τη διοίκηση της ΕΡΤ. Νιώθω ότι μπορώ να το διαχειριστώ φέτος. Όπως το φαντάζομαι είναι σαν τα ταξίδια που κάνουμε και τραγουδάμε σε άλλες χώρες.

Είμαι πολύ χαρούμενη και έχω φουλ όρεξη για δουλειά», είπε στις πρώτες της δηλώσεις στην εκπομπή, Στούντιο 4.

Μαρίνα Σάττι: Οι πρώτες δηλώσεις της για τη Eurovision – «Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, το συζητάμε χρόνια»

Ωστόσο, τη Μαρίνα Σάττι μπορεί να την έχουμε στο μυαλό μας από τη Μάντισσα ή από το τραγούδι Θα σπάσω κούπες, αλλά η εμφάνισή της είχε έρθει αρκετά νωρίτερα.

Το 2011 την είδαμε και στο ρόλο της πρωταγωνίστριας στη σειρά του ΑΝΤ1, Steps.

Ακόμη και ο τότε ρόλος της ως Εύα, εκτός από το χορευτικό κομμάτι που διαπραγματευόταν, ανέδειξε και το φωνητικό της ταλέντο.

Χαρακτηριστικό είναι η στιγμή που ερμηνεύει το Whats up, με τους τηλεθεατές να μένουν άναυδοι με το ταλέντο της.

Οι γονείς της, η καταγωγή της και τα δύσκολα παιδικά χρόνια

Η τραγουδίστρια έχει μιλήσει αρκετές φορές για την οικογένειά τους που περιβάλλεται από πολλές διαφορετικές κουλτούρες.

Η ίδια, πλέον, νιώθει πιο υπερήφανη από ποτέ παρότι σε μικρότερη ηλικία έχει βιώσει το λεγόμενο μπούλινγκ λόγω της καταγωγής της.

Σε παλαιότερη συνέντευξή της, μιλώντας για τους γονείς της, είχε πει: «Η μητέρα μου μεγάλωσε στην Κρήτη και ο μπαμπάς μου ήταν από το Σουδάν ήρθε φοιτητής στην Αθήνα και έτσι γνωρίστηκαν.Θαυμάζω τη μαμά μου γι΄αυτό για τον ατίθασο χαρακτήρα της.

Μεγαλώνοντας συνειδητοποιώ λέω “ουάου, μαγκιά”. Ο μπαμπάς μου ήταν ο πρώτος μαύρος που αντίκρισε η γιαγιά μου.

Εγώ πήγαινα τα καλοκαίρια στο Σουδάν. Η οικογένεια εκεί με δέχτηκε ακόμα πιο θερμά από ότι στην Ελλάδα. Η κουλτούρα του Σουδάν ήταν η κανονικότητά μου. Ο μπαμπά μου μένει και τώρα στο Σουδάν απλά αυτή την περίοδο βρίσκεται στην Αίγυπτο λόγω αυτών που γίνονται στο Σουδάν. Ο μπαμπάς μου, η νέα του γυναίκα και η αδελφούλα μου είναι εκεί. Με την αδελφή μου συναντηθήκαμε πρώτη φορά όταν ήταν 7 ετών, ήταν πολύ ενθουσιασμένη μαζί μου. Είναι πολύ έξυπνη και ταλαντούχα, μιλάει πολλές γλώσσες».

Ποια είναι η Μαρίνα Σάττι

Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική. Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη. Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».

Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα. Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.

Διαβάστε επίσης

Μαρίνα Σάττι: «Στο σπίτι υπήρχαν διαφορετικές γλώσσες, μουσικές και συνταγές»