Τι βλέπει η Hublot στην εκατομμυριούχο fashion blogger, μοντέλο και επιχειρηματία Chiara Ferragni;
Θα μπορούσαν να είναι οι 24,7 εκατομμύρια ακόλουθοι της στο Instagram.
Ή ότι οι ακόλουθοι της απαρτίζονται από νέο, κοινωνικά συνειδητό κοινό που έδωσε 500.000 likes μέσα σε 8 ώρες κάτω από την ανακοίνωσή της ότι έγινε η τελευταία παγκόσμια πρέσβειρα για την ωρολογοποιία που ανήκει στην LVMH.
Να αναφέρουμε ότι η Ferragni κατατάχθηκε νούμερο ένα στη λίστα Forbes Top Fashion Influencers το 2017, ικανή να χρεώσει έως και 12.000 δολάρια για μία ανάρτηση της στο Instagram καθώς εκείνη την εποχή είχε 10 εκατομμύρια οπαδούς.