Πρεμιέρα έκανε στο αμερικανικό συνδρομητικό κανάλι ΗΒΟ το ντοκιμαντέρ Allen vs Farrow που εστιάζει στον τριακονταετή και σκληρό πόλεμο του σκηνοθέτη Woody Allen και της πρώην συζύγου του, Mia Farrow.
Στο ντοκιμαντέρ επανέρχονται στο προσκήνιο όλες οι κατηγορίες της Farrow ότι παρενόχλησε σεξουαλικά την επτάχρονη θετή τους κόρη, Dylan.
Εστιάζει στην αποκάλυψη της σχέσης του Allen με τη θετή κόρη της Farrow, Soon-Yi, με την οποία παραμένει νυμφευμένος.
Το νέο οπτικό και αρχειακό υλικό, καθώς και ντοκουμέντα που βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας, χαρακτηρίζεται ως «το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του Woody Allen».
Μία από τις μαρτυρίες που φιλοξενούνται στο ντοκιμαντέρ είναι εκείνη της Christina Engelhardt. Το νεαρό τότε μοντέλο ισχυρίζεται ότι ο διάσημος δημιουργός την αποπλάνησε όταν εκείνη ήταν 16 ετών και εκείνος 41.
Η Engelhardt θεωρεί ότι τη δική τους ιστορία ο Άλεν την είπε μέσα από την ταινία του Μανχάταν. Εκεί, ο Άλεν υποδύεται έναν μεσήλικα άνδρα που έχει ερωτική σχέση με μια 17χρονη κοπέλα. Τον ρόλο της ανήλικης ερωμένης παίζει η Mariel Hemingway που ήταν και εκείνη τότε 16 ετών.
H απάντηση Allen
O σκηνοθέτης και ηθοποιός απάντησε με δήλωση που δημοσιεύτηκε στο Hollywood Reporter.
«Οι ντοκιμαντερίστες δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον να παρουσιάσουν την αλήθεια. Αντίθετα ξόδεψαν χρόνια να συνεργάζονται ύπουλα με τους Farrows και τους υποκινητές τους για να συνθέσουν μια πληρωμένη κριτική που βρίθει ανακριβειών.
Ο Woody και η Soon-Yi δεν προσεγγίστηκαν παρά πριν από δύο μήνες και τους δόθηκε περιθώριο μόνο μερικών ημερών για να “απαντήσουν”. Φυσικά, αρνήθηκαν να το κάνουν.
Όπως είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες, οι κατηγορίες είναι κατηγορηματικά εσφαλμένες. Πολλές υπηρεσίες τις ερεύνησαν κατά καιρούς και ανακάλυψαν πως οτιδήποτε έχει αφεθεί να πιστέψει η Dylan Farrow, καμία κακοποίησε δεν συνέβη ποτέ.
Δυστυχώς δεν είναι έκπληξη ότι το HBO είναι το κανάλι που έβγαλε στον αέρα αυτό το πράγμα – το ίδιο κανάλι που έχει εμπορικές σχέσεις και έχει συνάψει συμφωνίες για παραγωγές με τον Ronan Farrow.
Μπορεί αυτό το πρόχειρο χτύπημα να κερδίζει την προσοχή, δεν αλλάζει όμως τα γεγονότα».