Η τηλεοπτική σεζόν φτάνει, το πρόγραμμα φουλάρει, τα κανάλια γεμίζουν αφίσες με βλέμματα αποφασισμένα και μουσικές αναμονής. Και εσύ; Πού στέκεσαι μέσα σε αυτό το τηλεοπτικό χάος; Ήρθε η ώρα να κοιτάξεις την αλήθεια στα μάτια — ή μάλλον στην οθόνη.

Μάζεψε πατατάκια, απομάκρυνε τους ανθρώπους που μιλάνε στην τηλεόραση και… δες σε ποιον από τους παρακάτω τηλεθεατές ανήκεις:

Ο «Spoilerάκιας»

Δεν κρατιέσαι. Το επεισόδιο παίζει live αλλά εσύ είσαι ήδη στα highlights στο Twitter. Αν κάποιος σου πει «μη μου πεις τι έγινε», απαντάς με την κλασική ατάκα: «Καλά ρε, δεν είναι και Game of Thrones!»

Spoiler alert: σε αποφεύγουν όλοι τις καθημερινές μετά τις 21:00.

Ο «Ζάπινγκ Νίντζα»

Το κοντρόλ είναι προέκταση του χεριού σου. Μέχρι να βγει η διαφήμιση, έχεις δει τρία επεισόδια, πέντε τρέιλερ και το μισό δελτίο ειδήσεων.

Τι συμβαίνει στο τέλος του κάθε προγράμματος; Κανείς δεν ξέρει — ούτε εσύ.

Ο «Αφιερωμένος»

Φτιάχνει σκηνικό Netflix, αλλά για ANT1. Πατάει mute στα τηλέφωνα, βάζει τις παντόφλες «μόνο για τηλεόραση», και κοιτάζει με βλέμμα δολοφονίας όποιον μιλήσει την ώρα της κορύφωσης.

Αν ακουστεί «έλα μωρέ, ψεύτικα είναι όλα αυτά», ορκίζεται εκδίκηση.

Γιατί τα θερινά σινεμά μάς μαγεύουν κάθε χρόνο;

Ο «Σχολιαστής των Social»

Δεν βλέπει, αλλά ξέρει. Παρακολουθεί το πρόγραμμα από Instagram stories, TikTok αποσπάσματα και threads στο X.

Λέει φράσεις τύπου: «Αυτό με τη Στέλλα και τον Γιάννης, ισχύει τελικά;». Κανείς δεν ξέρει ποιοι είναι η Στέλλα και ο Γιάννης, αλλά πάντα τον πιστεύεις.

Ο «Reality Αρνητής»

Δηλώνει πολιτισμένος. Διαβάζει λογοτεχνία και βλέπει μόνο ντοκιμαντέρ στο ΕΡΤflix. Μέχρι που βρίσκεις το κινητό του στο τραπέζι, με ανοιχτό tab: «Οι 12 πιο συγκλονιστικές στιγμές της Όλγας στο My Style Rocks». Δεν τον κρίνουμε. Εμείς τον αγαπάμε.

Ο «Binge-Watcher»

Βλέπει τα πάντα σε replay. Δεν ξέρει τι σημαίνει prime time, γιατί όλα τα βράδια του είναι Netflix. ΑΛΛΑ: θα φτάσει κάποια στιγμή και στα ελληνικά προγράμματα — 2 μήνες αργότερα, με φράση τύπου: «Ρε, είδα τώρα αυτό το “Μαύρο Ρόδο”… Τι ωραία σειρά ήταν τελικά!»

Ο «Στρατηγικός»

Παρακολουθεί τηλεόραση όπως άλλοι στήνουν σκάκι. Ξέρει ποια προγράμματα θα κοντραριστούν, ποντάρει σε τηλεθέαση, ξέρει ποιος κάνει guest στο ποιο show και γιατί.

Η αγαπημένη του φράση; «Θα ανεβάσει ποσοστά σήμερα ο ΣΚΑΪ — έβαλε δυνατά διαφημιστικά μπλοκ στο δεύτερο μισάωρο».

Διαβάστε επίσης: Love me if you dare: Όταν ο έρωτας γίνεται παιχνίδι στα όρια του παραλογισμού!