Γιατί κανείς δεν γελά με σειρές όπως η Super Mammy;
featured

Γιατί κανείς δεν γελά με σειρές όπως η Super Mammy;

Γιατί κανείς δεν γελά με σειρές όπως η Super Mammy;

Ο Γιώργος Μπέζας αξιολογεί την πρεμιέρα του νέου εγχειρήματος του Μάρκου Σεφερλή

Χωρίς εκπλήξεις αλλά με αρκετές αντιδράσεις ως προς το χιούμορ και τον τρόπο που προσέγγισε ευαίσθητα θέματα που ταλανίζουν στις μέρες μας την κοινωνία και αποτελούν «κόκκινο πανί», έκανε πρεμιέρα η νέα κωμική σειρά του Μάρκου Σεφερλή στον ΑΝΤ1, Super Mammy.

Στη σειρά -η οποία βασίζεται στο Mrs. Brown’s Boys του BBC και θα αποτελείται από αυτοτελή επεισόδια- ο Μάρκος Σεφερλής μεταμορφώνεται σε «αθάνατη»Ελληνίδα μάνα που ακούει στο όνομα «Χαρίκλεια».

Από τα πρώτα λεπτά όσοι κατά καιρούς τον έχουν δει σε θεατρικές του παραστάσεις κατάλαβαν πως η νέα, πολλά υποσχόμενη σειρά, θύμιζε κάτι από τα ίδια για τα οποία όλοι ή οι περισσότεροι θεατές έκαναν ουρά για να γελάσουν, με τον ταλαντούχο κατά τα άλλα Μάρκο που το κοινό χρόνια τώρα ακολουθεί πιστά.

Το χιούμορ γνώριμο, τα ίδια κοστούμια, ένα σκηνικό που μύριζε ναφθαλίνη και όλα μοιάζουν βγαλμένα από το χρονοντούλαπο πασπαλισμένα με τη χρυσόσκονη του καινούργιου.

Η πρεμιέρα της Κυριακής για τον ηθοποιό -ή μάλλον για την συμπαθέστατη κατά τα άλλα Χαρίκλεια- είχε αρκετές… άβολες εκπλήξεις.

Tα «όργανα» άρχισαν ήδη από το τρέιλερ, με τον τρόπο που παρουσιάστηκε ο ρόλος του gay γιου, ένα θέμα που πάντα αποτελούσε πηγή έμπνευσης για τον καλλιτέχνη και προκαλούσε γέλιο μέχρι δακρύων στους θεατές.

Τα σεξιστικά ανέκδοτα για τις γυναίκες που κυνηγούν τον βιαστή τους σε μια κοινωνία που θρηνεί τα θύματα γυναικοκτονιών και εν μέσω Metoo προκάλεσε αντιδράσεις στο Τwitter με κάποιους μάλιστα να ζητούν την παρέμβαση του EΣΡ.

Κάποτε η εικόνα της γυναίκας που προβάλλει τη σέξι πλευρά της ήταν το ζητούμενο και χωρίς ενοχές έμπαινε στις πρώτες θέσεις για να πουληθούν τα τηλεοπτικά προϊόντα τώρα όμως είναι αλλιώς…

Από τη μία πλευρά, μακάρι όλα όσα γράφτηκαν στο Τwitter να αποτελούν δείγμα για το πώς σκέφτεται σήμερα η κοινωνία, για το ότι έχει προοδεύσει και στέκεται στο πλευρό των ανθρώπων που έχουν δεχτεί τόση υποτίμηση και ρατσισμό και ας «θυσιαστεί» η κυρία Χαρικλεια. Αλλά μάλλον υποκριτικό μου κάνει.

Από την άλλη, τι συνέβη και ο Μάρκος έγινε «κόκκινο πανί» για το θυμωμένο πλήθος που ζητά την τηλεοπτική του «σταύρωση» και από φαβορί τον θέλουν ήδη αουτσάιντερ της prime time ζώνης;

Το λάθος είναι ότι ο Μάρκος δεν άλλαξε, δεν σκέφτηκε πως η κοινωνία έχει θυμό, όχι απαραίτητα για εκείνον, αλλά για όλα εκείνα που καθημερινά έρχονται στο φως της δημοσιότητας και δείχνουν τις «πληγές» της κοινωνίας που αιμορραγούν.

Αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι πολλοί είναι οι Πόντιοι Πιλάτοι που νίπτουν τας χείρας τους και τον αφήνουν για μια ακόμη φορά στη Σταύρωση.

Στην πραγματικότητα η Super Mammy δεν ήταν κάτι καινούργιο, θα μπορούσε να ήταν μια ταινία μίας άλλης εποχής που δεν ακούει τα μηνύματα της κοινωνίας.

Το λάθος δεν είναι του Μάρκου που παρέμεινε ίδιος. Κάποιος έπρεπε να σκεφτεί ότι τίποτα δεν είναι ίδιο, πως δεν γελάμε πια με τα ίδια πράγματα και ίσως να τον προφυλάξει από μια τηλεοπτική «κακοτοπιά».