«Ανθή Σαλαγκούδη, Άννα Μαρία Βέλλη, Τριαντάφυλλος: Μόνο τα ζόμπι των social φταίνε;»
Ο Πέτρος πάει παντού

«Ανθή Σαλαγκούδη, Άννα Μαρία Βέλλη, Τριαντάφυλλος: Μόνο τα ζόμπι των social φταίνε;»

«Ανθή Σαλαγκούδη, Άννα Μαρία Βέλλη, Τριαντάφυλλος: Μόνο τα ζόμπι των social φταίνε;»

Ο Πέτρος Κωστόπουλος σχολιάζει, πέρα από τα social media και τους πρωταγωνιστές του Survivor, το περιβόητο ταξίδι της Σπυροπούλου στο Κάιρο

Το έχω δει σαν πλάκα στο Insta. Πριν από τα social έναν μαλάκα τον ήξερε μόνο η γειτονιά του. Τώρα τον βλέπει όλη η Ελλάδα. Σωστό. Υπάρχει και η παραλλαγή θα έλεγα. Τον σκατόψυχο τον είχε φάει στη μάπα μόνο η παρέα του, όσο τον άντεξε. Τώρα τον τρώει όλη η Ελλάδα. Γεμίσαμε σκατόψυχα ζόμπι που προσπαθούν να φάνε τις σάρκες των άλλων αμολώντας βιτριόλι και σκατά στα μούτρα συμπολιτών, και δη των επωνύμων που ακούγονται δυνατότερα.

Άλλο να ρίχνεις δηλητήριο από το πληκτρολόγιο για τη φίλη σου τη Ρίτσα και άλλο στον Λιάγκα ή στον Τριαντάφυλλο. Ο ανώμαλος και άρρωστος εγκέφαλος νομίζει ότι ψηλώνει προσπαθώντας να λασπώσει και να κοντύνει όποιον θεωρεί «σελέμπριτι». Επειδή όμως είναι και χεστράκι, γιατί ξέρει ότι συκοφαντεί και βάζει και μια κουκούλα σε ψεύτικο λογαριασμό για να βρίζει ελεύθερα χωρίς συνέπειες ή προσωπικές απαντήσεις.

Θα είχε πολλή πλάκα να μπορούσαμε να δούμε τι σόι κουμάσια είναι όλοι αυτοί οι δολοφόνοι με το πληκτρολόγιο. Λέω ότι θα γελάγαμε πολύ αντί να εξοργιζόμαστε. Θα λειτουργούσε άμεσα και άψογα το look who’s talking, όταν μαθαίναμε ακριβώς ποιος είναι αυτός που κρίνει και καταδικάζει αυτόματα με δύο φράσεις. Σκέφτομαι φάτσες, ΑΦΜ, ποινικά μητρώα, προσωπική ζωή less than zero και διηγήσεις φίλων τους και με πιάνουν τα γέλια.

Αυτά σαν εισαγωγή, γιατί αλλού θέλω να πάω. Όλα τα παραπάνω τα γνωρίζουν καλά όσοι έχουν δουλειά στην τηλεόραση, το θέατρο ή το τραγούδι. Λόγω επωνυμίας το έχουν λουστεί δεκάδες φορές. Οπότε λέω εγώ ότι όταν πας σε ένα ριάλιτι και είσαι «σελέμπριτι» (σιχαίνομαι αυτή την έκφραση που γεμίζει με σάπια και υγιή μήλα το ίδιο καλάθι, ογκόλιθους και περαστικούς μαϊντανούς μαζί) γνωρίζεις εκ προοιμίου ότι θα φας σκατά στα μούτρα. Και για μια φορά μπορεί να τα φας και δικαιολογημένα κάποια ελαφριά αν δείξεις συμπεριφορά που βγαίνει από ροζ λογοτεχνία ή τούρκικο σίριαλ με ίντριγκες και κατινιά.

Έχω την αίσθηση ότι δύσκολα μπορείς να βγεις αξιοπρεπής από ένα ριάλιτι. Πόσο μάλλον από το Survivor που είναι καλουπωμένο πάνω στην ίντριγκα, τη μονταρισμένη κατινιά, στα στησίματα παγίδας μπροστά στην κάμερα και ως εκ τούτου στο ξεγύμνωμα χαρακτήρων. Πολλοί από αυτούς έχουν ενεργήσει με αμετροέπεια και μικροπρέπεια (για να το πω συγκρατημένα) αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του ριάλιτι.

Δεν ξέρω αν είναι έτσι αυτά τα παιδιά αλλά σίγουρα αυτό έδειξαν. Ίσως να φταίει ότι οι συνθήκες διαβίωσης και η πείνα σου βγάζει τον χειρότερο εαυτό που έχεις. Αλλά πάλι, φρένο βάζεις, νομίζω. Ξέρεις ότι σε βλέπει όλη η Ελλάδα. Ξέρεις ότι στη στήνει η παραγωγή για να ξεκατινιαστείς και να πλακωθείς. Δεν είσαι αθώο παιδί όπως οι πρόγονοί σου στο πρώτο Big Brother με τον Πρόδρομο και τον Τσάκα και τους κεφτέδες που «έσγκωσαν».

Ίσως ο τύπος που εφηύρε το παιχνίδι να είναι τόσο διαβασμένος στη ψυχιατρική που μπορεί να μετατρέπει τους συμμετέχοντες σε πειραματικά ινδικά χοιρίδια. Δυστυχώς δεν υπάρχει και ο Φρόιντ να μας το ερμηνεύσει. Οι ανθρωπότυποι πάντως που βλέπουμε εκεί είναι τις περισσότερες φορές ή για γέλια ή για κλάματα. Και μερικοί αξιοπρεπείς βέβαια. Αλλά αυτοί χάνονται στα social media, στις εκπομπές και στα site γιατί δεν δίνουν νούμερα.

Εννοείται ότι οι «σελεμπριτάδες» θα φάνε το ξύλο και όχι τα άγνωστα παιδιά που πάνε εκεί μπας και γίνουν φίρμες και καταφέρουν το όνειρό τους, να είναι καλεσμένοι σε πρωινά και απογευματινά για κάνα δυο μήνες. Και ας εξαφανιστούν όλοι μετά. Once celebrity forever celebrity σκέφτονται τα χαζά. Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά όταν καταλάβεις ότι ήσουν χαρτί τουαλέτας μιας χρήσης.

Δεν δικαιούνται λοιπόν να γκρινιάζουν ή να κάνουν τα θύματα και τις μωρές παρθένες οι σελεμπριτάδες του οποιουδήποτε ριάλιτι. Με γνώση πας ότι θα φας την προσβολή και το κράξιμο ακόμη και την κατάρα του κάθε καθυστερημένου. Διότι να αλλάξουν αυτοί οι άνθρωποι γιατί θα τους καταγγείλει ο Σρόιτερ ή εγώ ή οι διανοούμενοι των social media δεν πρόκειται. Είναι εθισμένα στο βιτριόλι τα ανθρωπάκια. Σε αυτό βρίσκουν λόγο ύπαρξης.

Σωστή τη βρήκα τη Σαλαγκούδη που είπε στον Σρόιτερ ότι τα καταλαβαίνει αυτά και ότι τα περίμενε -εκτός από το θέμα της ανάμιξης του πατέρα της. Θα έλεγε τεράστιο ψέμα αν δεν το παραδεχόταν. Εδώ καταριούνται ανθρώπους που βγαίνουν φωτο στο Insta με τα παιδιά τους, θα αφήσουν εσένα που μπήκες οικειοθελώς σαν κεφτεδάκι στο στόμα τους;

Για δύο λόγους πάει ένας γνωστός σε ριάλιτι. Ή για τα λεφτά ή για μια καριέρα που πάει άπατη. Η περίπτωση της Σπυροπούλου που πήρε εκπομπή μετά το Survivor είναι ο φάρος που τους οδηγεί. Τίποτα άλλο. Μόνο που είναι και η μοναδική. Δεν θα κάνει π.χ. μετά τόσα χρόνια που το προσπαθεί μεγαλύτερη καριέρα η Άννα Μαρία επειδή πήγε στο Survivor. Είχε τις ευκαιρίες της όπως και η Ανθή. Θα μου πεις όλα γίνονται αν το θελήσει ο Τούρκος. Το να πας για λεφτά το εκτιμώ περισσότερο, ειδικά αν τα έχεις ανάγκη.

Κάποτε μου μπήκε ο πειρασμός όταν μου πρότειναν πάρα πολλά λεφτά για να πάω. Μου μπήκε και μου έφυγε μέσα σε μια μέρα. Είμαι και μεγάλος άνθρωπος για να γίνω και τόσο ρόμπα. Έφταναν τα μπινελίκια και στον νορμάλ βίο. Θα ήταν σαν να ξύνομαι στη γκλίτσα του τσοπάνη.

Αυτοί είναι οι λόγοι που δεν μπορώ να αναγνωρίσω κανένα παράπονο ή γκρίνια ή αδικία από κάποιους που δέχονται τα πυρά. Εσύ ήθελες να βγεις οικειοθελώς στην αρένα, κανένας δεν σε ανάγκασε και γνωρίζεις πολύ καλά ότι στην αρένα ένας είναι ο κανόνας: αίμα. Και σε τρώει ο κώλος σου να πας ενώ το ξέρεις. Και προκαλείς και από πάνω με μαλακισμένες και ξεφτιλέ συμπεριφορές εκεί συχνάκις. Έτσι τα δείχνει ο φακός. Οπότε άσε την κλάψα. Και σε είδαμε και σε ξέρουμε. Αν κάποιος μας πει ότι πήγε Survivor και δεν ήξερε πού πήγαινε, σφαλιάρες θέλει για το ψέμα.

Υ.Γ. Το τελευταίο θέμα τηλεοπτικής και σοσιαλμιντιακής κυρίως υστερίας έγινε το ταξίδι της Σπυροπούλου στο Κάιρο. Υπήρχαν 3 ειδών αντιδράσεις.

Απαράδεκτο, που ενώ εμείς δεν μπορούμε να πάμε στο χωριό μας αυτή πάει στο Κάιρο ενώ η χώρα φλέγεται από κορονοϊό.

Δεύτερη αντίδραση, η απάντηση ότι καλά κάνει και πάει όπου γουστάρει αφού επιτρέπεται με τον αγαπημένο της. Έτσι θα έκαναν και όσοι την κράζουν αν μπορούσαν. Δεν φταίει αυτή αλλά η κυβέρνηση που επιτρέπει τα ταξίδια ενώ απαγορεύει ακόμα και τις διαδημοτικές μετακινήσεις.

Τρίτη, ότι καλά έκανε και πήγε αλλά είναι φτηνή μεγαλομανία και επιδειξιομανία στα μούτρα να ποζάρει στη χλίδα ή στην έρημο με τις Πυραμίδες.

Θα έλεγα ότι και η δεύτερη και η τρίτη προσέγγιση είναι σωστές χοντρικά. Και δικαίωμά σου είναι να πας όπου θες νόμιμα και καλά κάνεις αν μπορείς και δεν χρειάζεται να δίνεις σε κανέναν εξηγήσεις. Η πλειοψηφία αν μπορούσες θα πήγαινε. Δεν με ψήνει ότι έμεινε εδώ από κοινωνική ενσυναίσθηση. Από φόβο μπορεί. Από την άλλη όμως δεν χρειάζεται κι εσύ να το κολλάς στη μάπα του άλλου που έχει σαλέψει από την κλεισούρα. Το κάνεις και το κρατάς ιδιωτικό μιας και πήγες, όπως γράφεις, από έρωτα και για έρωτα πήγες. Τι το κάνεις βούκινο; Για πρόκληση; 

Εδώ οι άνθρωποι έχουν σαλέψει τόσο πολύ από την καραντίνα που μπορούν να σε φάνε και στην ουρά έξω από μια τράπεζα. Είναι γνωστό ότι δεν πάμε καλά και τα νεύρα μας έχουν γίνει σφεντόνα.

Η Κωνσταντίνα απάντησε μετά από μέρες ότι πήγε για δουλειά αφού κάποιος είπε στην τηλεόραση ότι το δωμάτιο κοστίζει 20.000 ευρώ τη μέρα. Δεν πήγε για διασκέδαση όπως υπονόησε στις προηγούμενες αναρτήσεις της αλλά για δουλειά.

Στην ουσία είπε ότι ήταν πληρωμένα από το ξενοδοχείο για να σηκώσει μια δυο φωτό η Σπυροπούλου. Βέβαια σαν απόδειξη ότι τη φωτό την ανέβασε και το Four Seasons δεν αρκεί, διότι όλα σχεδόν τα ξενοδοχεία σηκώνουν στο Insta φωτογραφίες όμορφων πελατισσών ή πελατών τους, χωρίς να έχουν καμιά συνεργασία, όταν τα έχουν ταγκάρει. Και κλαμπ και εστιατόρια. Πάντα. Κοινή πρακτική είναι παντού. Δεν σε πληρώνουν για να το κάνεις. Πατήστε και δείτε. Βέβαια το Four Seasons του Καΐρου ίσως θεωρεί πρέσβειρά του την Σπυροπούλου. Αφού το λέει, έτσι θα είναι. Ανέφερε μάλιστα και παραστατικά.

Από την άλλη, τρελαίνομαι για τη συλλογική άγνοια των ανθρώπων στα social για βασικά πράγματα αλλά για και για τα ηλίθια σχόλια που διάβασα στο Insta της Κωνσταντίνας. Λες και είμαστε κουφοί και τυφλοί εδώ και ένα χρόνο. Ή βλάκες. Κανένας δεν άκουσε τον Τσιόδρα όταν μιλούσε;

Όλες οι χώρες έχουν απαγορεύσει κατά καιρούς ή και συνεχώς τις μετακινήσεις από περιφέρεια σε περιφέρεια. Για να μην μεταφερθεί ο ιός. Σπάνια κόπηκαν τα ταξίδια στο εξωτερικό και σωστά. Πέρα από τουρίστες, υπάρχουν και εκατομμύρια άνθρωποι που ταξιδεύουν αναγκαστικά για δουλειές. Για να πας από εδώ στον Βόλο δεν κάνεις τεστ για κορονοϊό. Άρα τον μεταφέρεις αν τον έχεις ή στο πήγαινε ή στο έλα.

Για να πας στο εξωτερικό, κάνεις εδώ μοριακό τεστ και μοριακό ή rapid εκεί που πας. Αν σε βρουν θετικό σε κλείνουν μέσα για 15 μέρες. Για να γυρίσεις πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις στην άλλη χώρα πάλι μοριακό τεστ και rapid μόλις φτάσεις εδώ. Και κατευθείαν καραντίνα, είτε θετικός είσαι είτε αρνητικός, για 7 μέρες. Οπότε όταν μιλάς για το χωριό σου, τη μάνα σου ή τις κατσίκες σου μάλλον ή απαράδεκτα απληροφόρητος είσαι ή βλαξ ή κακιωμένος. Ή απλά πουλάς λαϊκισμό. Ηλίθιοι είμαστε;

Όσο για τα 20.000 ευρώ τη μέρα για ξενοδοχείο στο Κάιρο, μόνο που το ακούω με πιάνουν τα γέλια σε τέτοιες εποχές που ζούμε. 20.000 δεν κάνει ολόκληρη βίλα στο Μαϊάμι ή το Μονακό ή στη Μύκονο ή στην Ίμπιζα. Σε εποχή κορονοϊού θέλει μεγάλη φαντασία να μιλήσεις για τέτοια τιμή σε οποιαδήποτε σουίτα του πλανήτη. Και όχι της Αιγύπτου βέβαια, σε εποχή που οι καμηλιέρηδες ψάχνουν για τουρίστα με το δίκαννο. Θα τους πλήρωναν και για να πάνε σε χώρα του Τρίτου Κόσμου, όπου ουδείς έλλογος άνθρωπος θα πήγαινε μην τυχόν και κολλήσει. Αν κινδυνεύεις μια φορά στην Αθήνα σκέφτομαι να αρρωστήσω με κορονοϊό στο Κάιρο και να πάω σε τοπικό νοσοκομείο σαν τουρίστας. Καλύτερα να με βάλουν στο National Geographic να δαμάζω τίγρεις.