«Είστε έτοιμοι να γραφτούν αλήθειες για το Survivor;»
featured

«Είστε έτοιμοι να γραφτούν αλήθειες για το Survivor;»

«Είστε έτοιμοι να γραφτούν αλήθειες για το Survivor;»

Γιατί στεναχώρησε τον Δημήτρη Ουγγαρέζο το «Βινύλιο» της Πέμπτης;

Είμαι ο Δημήτρης Ουγγαρέζος και σας γράφω απ’ τη στήλη του Γιάννη του Πουλόπουλου. Παρόλα αυτά, αδέλφια μου, αν νομίζετε, αλήθεια, πως θα γράψω πάλι οτιδήποτε για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και την προβολή των διακοπών της σε Αράχοβα, Κάιρο και Φρουτοπία, τότε θα περιμένετε όπως η κα Πατούλη τον Γιώργη να πάρει τηλέφωνο. Αφού η κοπέλα μας «συνδέει με Κάιρο» και ποστάρει διακοπές στην Αίγυπτο τι α κανς; Α κατς α μαλώης; Το κάνει πιο συχνά απ’ ό,τι η Κατερίνα Παναγοπούλου ποστάρει μώλωπες, άλλωστε και τόσο απροκάλυπτα που έχω αρχίσει να νιώθω εγώ, μαλάκας που πρέπει να στείλω μήνυμα για να πάω απέναντι -άσε που μάλλον είμαι κιόλα…

Τέλος πάντων, ούτε ο Κονδυλάτος δεν αναφέρεται τόσο συχνά στη Σαλαγκούδη, οπότε σκάω και συγχαίρω και τον ΣΚΑΪ που επέλεξε την Κουήν Ντίνα για παρουσιάστρια στο «Αγρότης Μόνος Ψάχνει…»… πού να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει. Εν τω μεταξύ, αν το κανάλι του Φαλήρου ζήτησε από τη Μαλέσκου να σβήσει απ’ το προφίλ της στο Insta φωτογραφίες που «προκαλούσαν», στην περίπτωση της Κωνσταντίνας τι θα έπρεπε να κάνει; Ε ρε προβλήματα που έχουν και τα ενημερωτικά κανάλια… Μωρέ ψυχαγωγία και πάλι ψυχαγωγία μέχρι η Μαρία Ιωαννίδου να σταματήσει να μας λέει πώς ο Φρέντυ Γερμανός έπινε το γιοκοτσόκο του.

Και μια που είπα Μαλέσκου, αναρωτιέμαι: Το ότι έβαλε το σκύλο της να «ακολουθήσει» τον παίκτη της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού, Μάριο Χεζόνια που της την πέφτει, τι φάση; Γιατί μωρή Πανάθα; Ολόκληρος 6άστερος να έχει πέσει στην ανάγκη της Μαλέσκου και αυτή να μας παραπέμπει στον σκύλο της; Α, μωρή τριφυλλάρα του Γκάλη, του Γιαννάκη, του Βράνκοβιτς, του Γουίλκινς και του Διαμαντίδη, άντε και του Τιτ Σωκ και του Άιβαρ Κούσμα (γιατί όχι;) να περιμένεις like από ένα γαλλικό μπουλντόγκ; Μα τα χίλια πικ εντ ρολ, δεν καταλαβαίνω…

Γι’ αυτό κουμπώνω κομματάρα και ξεκινάμε, αδέλφια μου, γιατί… Αμ Σέξι Εντ Άι Νόου Ιτ.

Τι έγινε, ρε παιδιά: Μας γλεντάει ο Ατζούν;

Είστε έτοιμοι να γραφτούν αλήθειες για το Σορβάιβο; Αντέχετε τα Fake News να ομολογήσουν τα ανομολόγητα; Να ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά του Αγίου Δομινίκου και να απελευθερώσουν τον ταλαίπωρο Ισθμό της Κορίνθου απ’ το φορτηγό πλοίο που «έκατσε»; Ορίστε φρεντζ:

Καλά, τίποτα από τα παραπάνω δε θα γίνει, αλλά πάμε να γελάσουμε λίγο. Άλλωστε, έτσι «σφαίρα» που πηγαίνει το 4ο Σορβάιβο βλέπω ο Τούρκος να πλασάρει πάλι Παουεροβλό, Μάι-Τάι Στάη Ροξ και δε συμμαζεύεται στον ΣΚΑΪ. Βλέπετε, όταν πατώνει το Σορβάιβο, το κανάλι του Φαλήρου έχει το πάνω χέρι στη συνεργασία με τον Ατζούν… Στην αντίθετη περίπτωση, γλεντάει ο κολλητός του Ερντογάν και μαζί με τον σολομό τους πασάρει και καναδυό μπακαλιάρους. Έτσι είναι αδέλφια, η ζωή. Αυτός πού ‘χει τ’ αμπέλι, βγάνει και το κρασί; Δε βλέπατε Φάλκον Κρεστ;

Έχουμε και λέμε, λοιπόν: Ο Σάκης θέλει την πρώην του, τη Μαριαλένα, αλλά κυρίως, θέλει τη δημοσιότητα. Η Μαριαλένα δείχνει να «τουμπάρεται» απ’τον Σάκη που την έχει πληγώσει στο παρελθόν (γι’ αυτό και χώρισαν), αλλά απ’ το ριάλιτι δε φεύγει -άλλο η αξιοπρέπεια, άλλο ο τελικός, βλέπεις. Η μητέρα της Μαριαλένας δε θέλει με τίποτα τον Σάκη για την κόρη της, προτιμά το τωρινό αγόρι της, τον Γιώργο Λιβάνη. Ο τραγουδιστής έχει ξενερώσει με την κοπέλα του, παρόλο που τον θέλει η μάνα της, αλλά μιλάει στα τηλέφωνα με όποιον έχει σχολιαστικό λόγο σε εκπομπή -φήμες τον θέλουν να έχει φτάσει μέχρι και Άρη Πορτοσάλτε. Το αγόρι της Άννας Μαρίας Βέλλη δεν έχει πρόβλημα που κοιμόταν μούρη με μούρη με τον Σαννίκο, γιατί το μοντάζ του Τούρκου έκανε συρραφή-κασέτες, ενώ τους γλεντάει όλους ο Τριαντάφυλλος. Για την ακρίβεια, ο Τριαντάφυλλος το κάνει τόσο αβίαστα που νιώθεις ότι είναι στο φυσικό του περιβάλλον.

Πλάκα πλάκα, αν η περιβόητη «μονταζιέρα» του Ατζούν έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει «καλούς» και «κακούς», όχι απαραίτητα παραποιώντας την αλήθεια, αλλά κατευθύνοντάς την, τότε χρωστάμε μια συγγνώμη στον Χανταμπάκη, τον Χούτο, τη Βαλαβάνη και όλους, όσοι άκουσαν της χρονιάς τους απ’ όλους μας, στο πρώτο Σορβάιβο του Τούρκου. Προσέξτε, δεν λέω ότι άλλαζε την πραγματικότητα και βλέπαμε πράγματα που δε συνέβαιναν.

Για σκεφτείτε όμως, να κρατούσαν μόνο τα περιστατικά που εξυπηρετούσαν το αφήγημα «κακός Χανταμπάκης», «καλός Ντάνος», «ΑμιΓιάμι κερατώνει» και «Μαριαλένα τουμπάρεται» και να «πέταγαν» τα αντίθετα. Την αλήθεια βλέπουμε και πάλι, αλλά τη μισή. Όπως στα τρέιλερ του Σορβάιβο που βλέπεις να «φτύνουν αίμα» στα αγωνίσματα, ενώ στην πραγματικότητα το επεισόδιο μονοπωλούν τα γαμήδια… Ξέρω γω, αδέλφια μου; – Φουφορθώ.

Όπως και νά ‘χει, καλά νά ‘ναι ο Ατζούν να ελέγχει την ψυχαγωγία του ΣΚΑΪ, να βριζόμαστε μεταξύ μας, να βγάζει λεφτάκια εκείνος, να αγοράζει ρολόγια να πηγαίνουμε το καλοκαίρι να μας πετάει ο φίλος του, ο Νουσρέτ αλάτια στα μούτρα, να βγάζουμε σέλφι και να λέμε, Μύκονος-Ατζούν αούα, γαμάτα περνάμε, αυτοκαιταλοιπά. Μπεεε

Γρηγόρη, μην κάνεις Γκουνταμάρα

Με προβλημάτισε πολύ ο φίλος και συνάδελφος, Γρηγόρης Γκουντάρας επροχτέ που απάντησε στο αν θα ακολουθούσε την Ελένη Μενεγάκη σε περίπτωση που εκείνη επέστρεφε και απηύθυνε προσκλητήριο στους Ιππότες της Βασίλισσας. Η αλήθεια, βέβαια, είναι πως, αν συμβεί αυτό θα απογυμνωθούν οι μισές εκπομπές της ψυχαγωγίας μπροστά και πίσω από τις κάμερες (εμένα, αν φύγει ο Τεργιάκης από δίπλα μου, θα φαρμακωθώ)…

Ειδικά, ο Γρηγόρης είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση… Με την Ελένη Γελαλή πίσω απ’ τις κάμερες, ήταν ένας απ’ τους 3 Μενεγοφύλακες (μαζί με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και την Κατερίνα Ζαρίφη) που ακολούθησαν την Ελένη στη μεταγραφή της απ’ τον ΑΝΤ1 στον Alpha. Είναι προσωπικά του, δεδομένα, αλλά ξέρω ότι δεν θα τσαντιστεί που γράφω ότι ο Γκουντάρας άφησε την επαγγελματική και οικονομική «οικειότητα» αορίστου που είχε στον ΑΝΤ1 για να ακολουθήσει την παρουσιάστρια της καρδιάς του.

Γι’ αυτό και όταν η εκπομπή συνέχισε, χωρίς εκείνον και την Κατερίνα Ζαρίφη, εύλογα απογοητεύτηκε. Κοίτα όμως, πώς τα έφερε η ζωή… Ο Γρηγόρης Γκουντάρας κάνει νέα καριέρα στο «Ευτυχείτε», ενώ σημείωσε επιτυχία και στην καλοκαιρινή εκπομπή του OPEN της οποίας ηγήθηκε, ως εμπειρότερος. Ότι θα δούλευε χειμώνα-καλοκαίρι το ξέραμε, γιατί ο Γκουντάρας είναι γνωστή ατμομηχανή «Μπάπα-Μπούπα». Κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά, ήρθε και το πλήρωμα του χρόνου να αγκαλιαστούν ξανά στην τελευταία εκπομπή της Ελένης – όπου τον κάλεσε – τιμώντας ο ένας τον άλλον με δάκρυα στα μάτια. Γιατί οι φιλίες δε χαλάνε για τα Λαπρερί, ρε μαλάκες.

Άκου Βινύλιο, δες Κανάκη…

Ξέρω, θα πέσετε να με φάτε, αλλά εγώ σας αγαπώ. Μ’ άφησε ένα πρωινό του 2009 στο τηλεοπτικό κατώφλι σας, η Έλενα Κατραβά και συμπορευόμαστε έκτοτε με τους καυγάδες και τις χαρές μας, τις συγκινήσεις και τις απογοητεύσεις μας, αδέλφια μου… Ελπίζω μόνο, να μη σας έμεινα αμανάτι από την Κατραβά, όπως η Δανάη στο Mega απ’ τον Μπούτο.

Θα γράψω, λοιπόν, τη σκέψη μου, όπως έχουμε συνηθίσει ο ένας τον άλλον τόσα χρόνια και βρίστε με κι εσείς ν’ ανάψουν τα αίματα: Με στεναχώρησε πολύ το θέαμα του Βινυλίου της Πέμπτης στο OPEN. Να ξεκαθαρίσω… Γουστάρω όπως ο καθένας τις μουσικάρες των ‘90s που έπαιξαν ο Κανάκης και η παρέα του (άλλωστε, τέτοια αποτελούν και το δικό μου Dj-set που ετοίμασε ο φίλος μου ο Πάρης ο Σκορδάκης για σας παίζω το καλοκαίρι). Επίσης, μακριά από μένα οποιαδήποτε υπόνοια ηλικιακού διαχωρισμού και κάθε είδος -ισμού. Όμως, θεωρώ, αδέλφια μου, ότι το ραδιόφωνο δεν μπορεί να γίνεται τηλεοπτικά.

Η εικόνα των 50ρηδων πια, Ράδιο Αρβύλα-Α.Μ.Α.Ν.-Κομφούζιο, αξύριστων και ντυμένων με τα αστραφτερά παρδαλά ρούχα που επέβαλε το πάρτι «μπαστακώθηκε» στη βραδιά σαν τον θείο που καθόταν με το στανιό στο σαλόνι για να μας τσεκάρει που χορεύαμε μπλουζ και δεν έφευγε. Η μουσική τέλεια, τα κεφτεδάκια με κύμινο, η κοπέλα που γούσταρα ήταν εκεί, αλλά δεν μπορούσαμε να χαρούμε τίποτα, μέχρι να φύγει εκείνος ο θείος που ήθελε να «κάτσει με τη νεολαία».

Στο ραδιόφωνο είναι αλλιώς τα πράγματα… Η φωνή δεν έχει ηλικία και βοηθά στη δημιουργία ατμόσφαιρας. Ξέρετε γιατί; Γιατί στο ραδιόφωνο εσύ ντύνεις με εικόνες τον ήχο στο μυαλό σου – εσύ είσαι ο σκηνοθέτης. Στην τηλεόραση, όμως, ακολουθείς τις εικόνες του σκηνοθέτη που υφίσταται και κάθεται στο κοντρόλ. Αυτή η εικόνα της Πέμπτης, λοιπόν, με μελαγχόλησε. Ίσως να ήθελα να βγουν ντυμένοι και φροντισμένοι, ως οικοδεσπότες που θα με ξεναγήσουν στις πιο ωραίες αναμνήσεις μου, μέσα από μουσικάρες. Και δεν εννοώ επισημότητες και φράκα… Εννοώ την παρέα μου που μεγαλώσαμε μαζί μέσα από τις εκπομπές τους, συμφιλιωμένη με την ηλικία και τις εμπειρίες της που θα με παρασύρει να «καβαλήσουμε» την τηλεόραση και να ταξιδέψουμε στα 90s. Μπορεί και να μην έχω συμφιλιωθεί εγώ με τη δική μου ηλικία και τα παιδιά να μου θύμισαν ότι μεγάλωσα και… ξενέρωσα. Μπορεί κι απλά να είμαι κομπλεξικός πάλι. Δεν ξέρω.

Σε κάθε περίπτωση, όταν προτιμάς να ακούς τηλεόραση απ’ το να παρακολουθείς, κάτι γίνεται λάθος. Η προσπάθεια να κάνεις ραδιόφωνο, τηλεοπτικά υποβιβάζει το άκουσμα και υποτιμά το θέαμα. Τι είπα πάλι; Πάω για ύπνο.

Κουιζάρα

Και τώρα, κουιζάρα:

Ποια είναι η παρουσιάστρια που δεν χωνεύει καθόλου ούτε η διεύθυνση του προγράμματος, μήτε και του σταθμού που εργάζεται, αλλά αναγκάζονται να την τρώνε στη μάπα, γιατί «κάνει νούμερα»;

Καλή εβδομάδα, αδέλφια μου κι άλλο κακό να μη μας έβρει.