“Κάτι έχει η Δούκισσα με τον ΑΝΤ1. Δε μου το βγάζεις απ’ το μυαλό”
Fake News

“Κάτι έχει η Δούκισσα με τον ΑΝΤ1. Δε μου το βγάζεις απ’ το μυαλό”

“Κάτι έχει η Δούκισσα με τον ΑΝΤ1. Δε μου το βγάζεις απ’ το μυαλό”

Για σωπάτε, ρε παιδιά… Τι πάθατε και τσακώνεστε γιορτάρες μέρες; Μαλώνουνε μωρέ Έλληνας με Έλληνα, μωρέ; Μαυρίδης με Τανιμανίδη, μωρέ; Θέλετε να αμολήσω τονε Καπουτζίδη να σας συλλάβει όλους; Τι καμώματα είν’αυτά;

Αντί να πάρετε μαθήματα από την Κωνσταντίνα τη Σπυροπούλου που από μόνη της υπογράφει Queen Dina και τα ταξιδάκια της τα πάει και πτυχίο δεν πήρε, αλλά πρακτική έκανε και τηνε πόσταρε… Και δεν διαψεύδει γκόμενους κι εκπομπές και όλους μας γλεντάει, γιατί έχει πρόγραμμα, εσείς κάθεστε και τσακώνεστε. Τι να σας πω;

Κουμπώστε τραγουδάρα και ξεκινάμε τα Fake News αυτής της εβδομάδας, μπας και στο τέλος τους, φιλιώσουμε…

Η Στέλλα Μιζεράκη και το καταραμένο φίδι

Τι ήταν να πει η νικήτρια του περσινού Power of Love, Στέλλα Μιζεράκη ότι θέλει να γίνει παρουσιάστρια ακόμη και δελτίου ειδήσεων; Αυτό ήταν. Άνοιξε το “κουτί της Πανδώρας”, ο “ασκός του Αιόλου” και ό,τι ανοίγει και εξαπολύει συμφορές, τέλος πάντων, στα κεφάλια των βλασφήμων.

Η Στέλλα Μιζεράκη στο 2night Show

Το πιο αστείο δε, είναι ότι «παίζει» η Στέλλα να μας τρόλαρε όλους και να μην το πήρε χαμπάρι κανείς. Σε κάθε περίπτωση, κατέληξα στα εξής που μπορεί και να τσούξουν, μπορεί και όχι:

1. Η Στέλλα και η κάθε Στέλλα δικαιούται να έχει όποιο όνειρο θέλει και να το επιδιώξει. Αν δεν χρησιμοποιεί ύπουλα μέσα, ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα.

2. Να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους; Εδώ που έχει φτάσει η τηλεόραση, ειδικά μετά την οικονομική κρίση όποιος θέλει μπορεί να έχει την ευκαιρία του. Προ κρίσης ευκαιρία είχε ο άξιος και το βύσμα. Μετά την κρίση, τηλεόραση εκτός από αυτούς κάνει και αυτός που βγήκε από ριάλιτι, ο νεκραναστημένος παρουσιαστής/τρια των 90s, εκείνος που έχει «άκρες» να του πληρώσουν/χορηγήσουν την εκπομπή, αλλά και τραγουδιστές, ηθοποιοί, πρώην ποδοσφαιριστές και μάγειρες. Απ ’όλα έχει ο μπαξές.

3. Ο λόγος, λοιπόν είναι σ’ εσάς και το τηλεκοντρόλ στα χέρια σας. Θα μου πείτε, γι ’αυτό, ρε Ούγγα, βλέπουμε συνδρομητική τηλεόραση και YouTube και όχι τηλεόραση. Γι’ αυτό, περιμέναμε πώς και πώς την καινούρια σεζόν του Game of Thrones κι ας μη θυμόμασταν τίποτα στο πρώτο επεισόδιο. Δεν αντιλέγω, αλλά μην τρελαινόμαστε. Στη σημερινή τηλεόραση μπαίνουν όλοι, αλλά το ποιος θα γίνει παρουσιαστής εξαρτάται από εσάς και μόνο.

4. Εδώ έγινε παρουσιάστρια κοπέλα που τα είχε με το αφεντικό και έκανε σε ένα κανάλι ό,τι ήθελε… Εδώ, παρουσιάζει εκπομπή η Σάρα και η Μάρα επειδή τη χρηματοδοτεί μια διαφημιστική εταιρεία που κατάφερε να τουμπάρει, άρα το κανάλι δεν μπορεί να την κόψει κι ας κάνει 5%… Εδώ, ολόκληρη Άννα Μαρία Βέλλη αφού έκανε φασαρία για την καρέκλα που θα κάτσει στην εκπομπή του Κωστόπουλου μας είπε σε ένα παραλήρημα μεγαλείου ότι το YouTube πρέπει να γίνει μάθημα στα σχολεία (μωρέ μάθε τα κανονικά μαθήματα πρώτα και θα σου βάλουμε και YouTube) και σας πείραξε η Μιζεράκη; Στην τελική η Στέλλα είπε ότι θέλει να κάνει σεμινάρια και να τα καταφέρει. Ούτε να βρει χορηγό είπε, ούτε να ανακοινώσει γάμο δυο μέρες πριν την πρεμιέρα της, είπε, ούτε καν να τα φτιάξει με τον κο Κανάλογλου είπε.

5. Είπαμε ότι το να είσαι παρουσιαστής δε σημαίνει ότι είσαι καρδιοχειρουργός και σιγά τ’ αυγά. Μην το χέσουμε όμως. Πρέπει να μιλάς σωστά ελληνικά, να έχεις γενική παιδεία, μόρφωση, καλλιέργεια και να συλλέγεις/αξιολογείς – ώστε να μπορείς να παρουσιάσεις – όποια πληροφορία πέφτει στα χέρια σου. Όσο περισσότερη πείρα στο ρεπορτάζ, ή στην «τριβή του αέρα» και στο «ακουστικό», ή στην απουσία του, έχεις λειτουργεί προς όφελός σου. Χρειάζεται τέλος, να αναπτύξεις «αντίληψη» του αέρα, τηλεοπτικού, ή ραδιοφωνικού, ώστε να καταλαβαίνεις όχι μόνο τί γίνεται στο πλατό/στούντιο, αλλά και πώς ακριβώς το εκλαμβάνει ο δέκτης σου (τηλεθεατής-ακροατής).

Με λίγα λόγια για να γίνεις παρουσιαστής χρειάζεται γνώση, πείρα και αγάπη για τη δουλειά και τον άνθρωπο που σε βάζει στο σπίτι του, όχι σεμινάρια τηλεόρασης και παπάρια-μάντολες.

Συμπέρασμα: Και η Τσαβαλιά και η Μπαλατσινού και η Βανδή και η Ζαμπέτογλου και η Ιωάννα Λίλη και η Μιζεράκη και η Τουνάρα μπορούν να έχουν την ευκαιρία τους. Το θέμα είναι ποιον θα «κρατήσετε» με διάρκεια στον χώρο.

Τώρα για δελτίο ειδήσεων δεν ξέρω. Η Όλγα Τρέμη/μει τη Μιζεράκη…

Ποιος πείραξε τηνε Δούκισσα;

Η Δούκισσα Νομικού και ο Νίκος Μουτσινάς

Κάτι έχει η Δούκισσα με τον ΑΝΤ1. Δε μου το βγάζεις απ’ το μυαλό, παρά τα όσα υποστηρίζουν οι δύο πλευρές. Έγινες κεντρική παρουσιάστρια των μεγαλύτερων βραδινών shows του καναλιού (με την αξία σου) και αποχωρείς για να απολαύσεις τις ιερές στιγμές με την οικογένειά σου ξεκαθαρίζοντας πως δεν υπάρχει καμία πικρία με τον ΑΝΤ1. Κάθε άλλο μάλιστα..

Γιατί λοιπόν, δίνεις την αποκλειστικότητα της συνέντευξής σου μετά την ανακοίνωση της δεύτερης εγκυμοσύνης και του βελούδινου διαζυγίου σου με τον ΑΝΤ1, στον Νίκο Μουτσινά του OPEN;

Οι εκδοχές είναι τρεις:

  1. Δε σε κάλεσαν απ’ τις εκπομπές του ΑΝΤ1 (Το Πρωινό και The 2Night Show), ή σε κάλεσαν…
  2. Ήθελες να πας στον Νίκο που είναι φίλος σου ή του το είχες τάξει ή κάνει 20% και φέτος είναι talk of the town που λένε και στο χωριό μου.
  3. Ό,τι γουστάρεις θα κάνεις και λογαριασμό δε θα μου δώσεις.

Σε κάθε περίπτωση, η Δούκισσα δεν είναι αχάριστη – την ξέρω χρόνια και ξέρει τι σημαίνει ο ΑΝΤ1 για εκείνη.

Η Δούκισσα Νομικού

Από την άλλη, θα μπορούσε να δώσει την πρώτη της συνέντευξη στο κανάλι που της έδωσε τόσες ευκαιρίες για να αποδείξει και εμπράκτως ότι όλα είναι καλά και αμέσως μετά, να πάει και στον φίλο όλων μας φέτος, τον Νίκο…

Κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Μπορεί και όχι, βέβαια. Προχωράμε…

Μαυριδο-τανιμανιδόματα

Ο Μαυρίδης έβαλε λεφτά, ο Τανιμανίδης «πούλησε» την ιδέα του World Party, ως δική του και κάπως έτσι κατέληξαν να μη μιλιούνται.

Δε θα ανακατευτώ, γιατί ούτε μπροστά ήμουν κι ούτε μου πέφτει και λόγος. Δε νιώθετε όμως ότι μιλάμε πολύ επιχειρηματικά; Σα να έγινε μια μπάζα και δεν τα βρήκαμε στη μοιρασιά.

Πρόκειται για μια εκπομπή στην τηλεόραση που μπήκε στα σπίτια των τηλεθεατών μαζικά και μας έκανε να περάσουμε καλά με τις ωραίες εικόνες και τα ταξίδια της. Μας έκανε να ξεχαστούμε, χωρίς να νιώθουμε ένοχοι γι’αυτό που βλέπουμε, χωρίς ίχνος ριάλιτυ και τη ρομαντική ματιά και προσέγγιση δύο νέων ανθρώπων. Όχι τόσο ρομαντική, όπως φάνηκε…

Γιατί όταν κάνουμε την τηλεόραση, εταιρεία και την εκπομπή, ευρεσιτεχνία της οποίας πρέπει να κατοχυρώσουμε την πατέντα μη μας την φάει άλλος, τότε είμαστε κυνικοί επιχειρηματίες που έχουν να κάνουν με λεφτά και όχι παρουσιαστές που απευθύνονται σε ανθρώπους. Κάνουμε εκπομπή για εμάς και όχι για τον τηλεθεατή και τότε είναι αναπόφευκτο τα «εγώ» να συγκρουστούν εκεί που δεν υπάρχει το «γι’ αυτούς».

Άσε που η ιδέα που υπέγραφε ο Τανιμανίδης δεν ήταν καν πρωτότυπη, όπως φάνηκε, αλλά εμπνευσμένη – για να το πω ευγενικά – από εκπομπή της Αυστραλιανής τηλεόρασης (Departures) που προβαλλόταν λίγα χρόνια πριν.

Άραγε, η ινφλουένσερ Χριστίνα Μπόμπα τι γνώμούλα να έχει για όλα αυτά;

Και για το τέλος μια μπόμπα, χωρίς Χριστίνα: Ο ΣΚΑΪ ετοιμάζει πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή. Δεν το μάθατε από μένα. Καλή Μ. Εβδομάδα, αδέλφια μου και… ψυχραιμία.