«Μπράβο Ντίνα, εσύ πρέπει να διδάσκεσαι στα Πανεπιστήμια κι άσ’ την Ελένη να “τ’ ακούει” που πήγε στη Βαρβάκειο»
featured

«Μπράβο Ντίνα, εσύ πρέπει να διδάσκεσαι στα Πανεπιστήμια κι άσ’ την Ελένη να “τ’ ακούει” που πήγε στη Βαρβάκειο»

«Μπράβο Ντίνα, εσύ πρέπει να διδάσκεσαι στα Πανεπιστήμια κι άσ’ την Ελένη να “τ’ ακούει” που πήγε στη Βαρβάκειο»

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος απαντάει στη Ναταλία Γερμανού και παίρνει θέση στην κόντρα Παπανώτα-Γραμμέλη

Διαλέξτε Βασίλισσα

Δε φτάνει που κατέβηκε ολόκληρη «Βασίλισσα» στη Βαρβάκειο, μιλάτε κι από πάνω. Ξέρετε πόσο κοστίζει ένα post της Ελένης; Όσο όλη η μπλε ομάδα του Σορβάιβο. Και γκρινιάζετε; Τι να πω… Δεν μπορούσε, πιστεύετε, να πάρει ντιλίβερι απ’ το Chez-CoucosAidoni της Κηφισιάς καβούρια LaPrairie; Ζωντανές ρε, θα πήγαιναν οι καραβίδες στη Μενεγάκη, ταξάτες και με τη θέλησή τους. Όχι να κατεβαίνει στο κέντρο να τις αγοράσει πεθαμένες και να την κράζετε κι από πάνω; Τόσα ξέρετε. Ένα θα σας πω: Αν ήθελε η Βαρβάκειος να διαφημιστεί στην πάλαι ποτέ «Ελένη» θα έπρεπε να φέρει στο πλατό τον Πάτρικ τον Αστερία κατεψυγμένο, για να «ασχοληθεί» η «Βασίλισσα» ανάμεσα στον Δούκα Χατζηδούκα και την κουζινομηχανή Κένγουντ. Ερασιτέχνες…

Φυσικά, αναφέρομαι σε όλους τους υπόλοιπους, εκτός από εσάς, αδέλφια μου, που έσπευσαν να «κράξουν» την Ελένη, επειδή «ανέβασε» φωτογραφία από τη Βαρβάκειο, όπου πήγε να κάνει τα ψώνια της Καθαράς Δευτέρας. Λες και πήρε 3/4 χαλβά και μισή λαγάνα, να πούμε. Δεν φτάνει που «ανέβασε» το ΑΕΠ της χώρας με τα Κούλουμά της, μιλάνε κι από πάνω, οι χτεσινάδες. Πήρανε μια γεύση πώς είναι η ταραμοσαλάτα να μη μυρίζει επιστρεπτέα προκαταβολή 5 και τους χάλασε. Ρε, όξω…

Απ’ την άλλη, πάει η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, η «Κουήν Ντίνα» 🤦🏻‍♂️ στην Αράχωβα, ποστάρει φωτογραφίες γιόλο, την κράζουν στα σχόλια για την παραβίαση των μέτρων απαγόρευσης μετακίνησεων και ξαναποστάρει πιο γιόλο αναρτήσεις την επόμενη μέρα με τα σχόλια απενεργοποιημένα. Δεν έχουν ψωμί; Ε, ΚΕΤΙ; Τους προτείνει να φάνε πατεσπάνι. Για να έρθει με τη σειρά του, ο ΣΚΑΪ να της προτείνει την πρώτη της δουλειά, ως παρουσιάστρια, χωρίς να την έχει επιβάλλει κάποιος -όπως στον Alpha -και χωρίς να έχει προηγηθεί συμφωνία, όπως στο Σορβάιβο 2 με την εταιρεία του Ατζούν (έτσι γίνονται οι δουλειές). Μπράβο Ντίνα, εσύ πρέπει να διδάσκεσαι στα Πανεπιστήμια κι άσ’ την Ελένη να «τ’ ακούει» που πήγε στη Βαρβάκειο. Η κάθε Σόουπιτς, έχει τη «Βασίλισσα» που της αξίζει, αδέλφια μου. Ντίνα θέλετε να σας γλεντάει, πιστεύοντας ότι το «έναντι» είναι φυλαχτό που δίνει ο Ροστάν; Ντίνα θα λάβετε.

Κι επειδή μας συνεπήρε η κουβέντα, «κουμπώνουμε» κομματάρα για να συνεχίσουμε, Like a Rolling Stone από Bob Dylan, λοιπόν…

Αγρότης Μόνος… Ψάρι

Αφού αποδέχτηκα (λες και μου πέφτει λόγος) την ακατανόητη για μένα πρόταση του ΣΚΑΪ στην Κωνσταντίνα Σπυροπούλου να παρουσιάσει το «Αγρότης Μόνος Ψάχνει», όταν μάλιστα, η προκάτοχός της, στη μέτρια εκδοχή του Alpha ήταν η εξαιρετική – κανονική παρουσιάστρια – Σίσσυ Χρηστίδου, έριξα και μια ματιά στη Φάρμα που έχει ξεκινήσει πολύ δυναμικά και αναρωτήθηκα: Γιατί να υπάρχουν 2 πρότζεκτ για αγρότες και κανένα για ψαράδες, αδέλφια μου;

Όχι, μιλάω σοβαρά… Εγώ αγαπώ τον κάμπο, το τρακτέρ και τη Βιοκαρπέτ, ενώ το Mappes Show αναμεταδίδεται και στα αδέλφια μας, στη Λάρισα από τον Ρυθμό 98.8. Ο κολλητός και κουμπάρος μου είναι απ’ το Παλαιόκαστρο Ελασσόνας και η θεία η Στέλλα φτιάχνει και τα καλύτερα λουκάνικα που έχω φάει στη ζωή μου. Ωστόσο, δεν είμαστε κατεξοχήν, και νησιωτική χώρα; Ε, ορίστε, φρεντζ… Δοκιμασίες; Δόλωσε-ξεδόλωσε, ράψε δίχτυα, φτιάξε μαλάγρα, ξέμπλεξε παραγάδι, μάζεψε δίχτυα, ξαναρίξ’ τα τώρα #αυτητηδουλειαθακάνουμε; Και δεν άρχισα καν να μιλάω για δοκιμασία Τσαπαρί, Πεταχτάρι, Πυροφάνι, Συρτή, Ψατοντούφεκο και Καρτέρι, ή Παραγούλιασμα χταποδιού.

Κι αν δε βάλεις τον Τσιμιτσέλη να το παρουσιάσει που είναι δεινός ψαράς, βάλε τον Νίκο Ψαρρά, τον ηθοποιό. Όλα εγώ; Βάλε έναν διαγωνιζόμενο του House Of Fame που τραγουδάει σαν ψάρι, ή τον για-πάντα-ψαρωμένο Παναγιώτη Βασιλάκο. «Αγρότης Μόνος, Ψάρι…» Επειδή, όμως και σ’ αυτό το πρότζεκτ, Αρναούτογλου βλέπω να βάζουν, σταματώ εδώ.

Αγαπητή Ναταλία,

Μια που μίλησα για τον Παναγιώτη Βασιλάκο, παρουσιαστή του Battle of the Couples ήθελα από την αρχή της εβδομάδας να γράψω, αδέλφια μου, μια αποψούλα σχετικά με τα όσα ανέφερε η αγαπημένη μου, Ναταλία Γερμανού (καλημέρα Ναταλία) την περασμένη Κυριακή στο «Καλύτερα δε γίνεται» προς απάντηση σε σχόλια που κάναμε στο «Το Πρωινό». Θα μου πείτε, γιατί δεν απάντησες στον «αέρα», μωρή κότα; Δε θα επικαλεστώ κάτι αξιοπρεπές. Δεν πρόλαβα, ο μαλάκας…

Λοιπόν, όμορφα και καπετανέικα: Το Battle of the Couples είναι σκουπίδι. Όχι απ’ τα σκουπιδάκια χωρίς νόημα που, όμως, σε ξεκουράζουν σα φρουτόκρεμα μυαλού που δε θέλει μάσημα (όπως ήταν το Power of Love της πρώτης σεζόν που έβλεπα και φανατικά). Πρόκειται για σκουπίδι που σε στεναχωρεί, όταν το βλέπεις, γι’ αυτό και αργά, ή γρήγορα θα σταματήσει. Τέτοιο σκουπίδι ήταν και το Game of Love στον ΑΝΤ1. Προχωράμε…

Το σχόλιο που αφορούσε το κόψιμο μιας εκπομπής, όσο σκουπίδι και να είναι, ήταν όντως, λάθος. Σ’ αυτό είχε δίκιο η Ναταλία. Δεν είναι κομψό, εκπομπές άλλων καναλιών να προτείνουν «κοψίματα». Απολογούμαι στον βαθμό που κι εγώ υπερθεμάτισα σ’ αυτό. Όπως, όμως θεωρώ και άστοχο το επιχείρημα της αγαπημένης μου περί σχολίου επί των εκπομπών που προβάλλει η ελληνική τηλεόραση, το οποίο δικαιούνται να κάνουν μόνο σατιρικές εκπομπές κι ο Μουτσινάς. Τι διάκριση είναι αυτή; Εγώ, ως επαγγελματίας στη δουλειά μου, δε μπορώ να αισθανθώ άσχημα για ένα τηλεοπτικό προϊόν και να το εκφράσω; Πρέπει να το κάνει ο Νίκος, ή οι Ράδιο Αρβύλα, ώστε να συμφωνήσω; Τι έχουν; Πιστοποίηση ISO Apopsoulas;

Πάμε, όμως, στην ουσία της υπόθεσης: Έχεις στο πρόγραμμα του καναλιού που δουλεύεις και πληρώνει τους λογαριασμούς σου, μήνας μπαίνει-μήνας βγαίνει ένα «σκουπίδι» που προσωπικά δε θα έβλεπες ποτέ, ούτε στο αεροπλάνο που έγραφε και ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης. Το προμοτάρεις απ’ την εκπομπή σου; Λες την αρνητική άποψή σου, όπως σε αντίστοιχες περιπτώσεις άλλων καναλιών, ή δεν το «παίζεις» καθόλου, διαχωρίζοντας τη θέση σου;

Αδέλφια μου, ξέρω ότι θα σας απογοητεύσω, αλλά θα το προμοτάρεις και θα πεις κι ένα τραγούδι. Όχι επειδή σ’ το επιβάλλουν, αλλά επειδή σέβεσαι το χέρι που σε ταΐζει, ακόμη και τις φορές που μπορεί αυτό να επιλέγει να «ξύνεται». Οπότε, η Ναταλία δεν έχει επιλογή έχοντας επαγγελματική τσίπα και κάνοντας τη δουλειά της, εξαιρετικά. Ας θεωρήσουμε ότι είναι άλλη μια δυσκολία του επαγγέλματος -Ναταλία, έπαθες άλλον ένα «Γκάνο», θα περάσει. Στην τελική, αδέλφια μου, δεν σκάβουμε, οι παρουσιαστές. Κάτι τέτοια «σκάνε» να μας «περάσουν πίστα» στη δουλειά μας. Άσε που, όταν τα «βγάλει πέρα» βρίσκοντας τρόπους να προμοτάρει αυτό το κακό που τους βρήκε στο τέλος της σεζόν θα «μετράει» άλλο ένα παράσημο. Βέβαια, η Ναταλία όλα αυτά τα χρόνια έχει «φορτώσει» το πέτο του Πρίγκιπα Καρόλου, αλλά, προχωράμε…

Στα παραπάνω οφείλω να προσθέσω την εξαίρεση της Φαίης, η οποία, πριν χρόνια είχε αρνηθεί να προμοτάρει απ’ το «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 το «διαμαντάκι» Game of Love. Τι την κάνει αυτό; Λιγότερο επαγγελματία και στρατιώτη του καναλιού; Σαφώς και όχι -μάλλον το αντίθετο. Μάλλον είχε απέναντί της έναν σταθμό που ακριβώς αυτόν τον επαγγελματισμό και την αφοσίωση των προηγούμενων χρόνων αναγνώρισε για να την αντιμετωπίσει ως συνεργάτιδα και όχι ως υπάλληλο, σεβόμενος τα «όριά της».

Ξέρω τι σκέφτεστε: Αν αυτό το τηλεοπτικό εξάνθημα έκανε 30% και προσφέροντας άκοπα νούμερα στη Φαίη θα αντιδρούσε το ίδιο; Μωρέ ναι. Επειδή την ξέρω, είναι αγύριστο κεφάλι, ειδικά σε ό,τι αφορά τις γυναίκες και δε θα τουμπαριζόταν. Αυτή, όμως, η μία περίπτωση που έπρεπε να αναφερθεί δε διαφοροποιεί κάτι, αδέλφια μου. Αλλάζουν τα κανάλια, πολλές φορές αλλάζουν και οι ιδιοκτήτες τους, ζορίζουν οι εποχές, «σφίγγουν οι κώλοι» και κάθε πρόθεση για μικρές επαναστάσεις φαντάζει πιο απίθανη κι απ’ το να χωρίσει το ζεύγος Πατούλη (ελπίζουμε όχι).

Σε κάθε περίπτωση, τη μια θα πρέπει να υπερασπιστεί το «σκουπίδι» του καναλιού του ο ένας παρουσιαστής και την επόμενη σεζόν, ο άλλος. Ας κρατήσουμε φίλαθλο πνεύμα για να μην τιμωρηθεί η ομάδα μας και ας περιοριστούμε στην καζούρα στον «απέναντι», μέχρι να έρθει η σειρά εκείνου προς εμάς. Ούτε «κοψίματα», ούτε «έλλειψη συναδελφικότητας» είναι ωραίο να ακούγονται αφού, όταν περάσει, όλες στου Σιανίδη θα βρεθούμε να φωτογραφιζόμαστε, μονιασμένες, αδελφές μου.

Γραμμέλη, Παπανώτας κι εγώ

Τώρα θα μου πείτε, τι θέλω κι ανακατεύομαι. Θα «πέσω» στο στόμα του Παπανώτα και δε θα με ξεπλένει, ούτε το Δελτίο του Star. Με ξέρετε όμως, αφού – με τρώει ο πισινός μου. Εμένα, η Αφροδίτη Γραμμέλη, κολλητή μου δεν είναι. Την εκτιμώ πολύ όμως για το μυαλό, την πορεία και την παιδεία της. Πιο πολύ, ωστόσο, με συγκινεί το τι μάνα είναι και αυτό δεν έχει να κάνει με δουλειές, αλλά με τι πάστας άνθρωπος είσαι. Η Αφροδίτη, λοιπόν, είναι η μαμά του Μιχάλη που ζει γι’ αυτόν, είναι στα τηλέφωνα για το πόσες φορές ανοιγόκλεισε τα μάτια του στο λεπτό, αν διάβασε, αν έφαγε, αν κοιμήθηκε, αν μάλωσε, αν τα βρήκε, αν κρυώνει, αν ζεσταίνεται, αν χρησιμοποιεί αρκετές φορές το «αν» στις προτάσεις του. Η Αφροδίτη Γραμμέλη είναι «σπάστρια» μάνα – είναι η μάνα μου. Είναι επίσης, κόρη κάποιου και σύντροφος κάποιου άλλου…

Τα παραπάνω δεν τα έγραψα για να σας φορτίσω συναισθηματικά υπέρ της Γραμμέλη στην αντιπαράθεση της με τον Παπανώτα -αλήθεια. Σκοπός μου, απλά, είναι να δείξω την πιο ιδιωτική-ανθρώπινη πλευρά ενός δημοσίου προσώπου, που μάλιστα έχει και το προφίλ της χειραφετημένης σιδηράς γυναίκας στον χώρο (με απλά λόγια, άντε βάλ’ τα με τη Γραμμέλη). Να και η άλλη πλευρά της, όμως και γράφω γι’ αυτήν, επειδή την έζησα.

Τώρα, θα μου πείτε, γιατί δεν γράφεις και κάτι αντίστοιχο για τον Δημήτρη; Άξιον και δίκαιον θα πω εγώ, όμως αφενός ήταν εκείνος που «επιτέθηκε» κυριολεκτικά απρόκλητα στην Αφροδίτη και αφετέρου, δεν έχω συναναστραφεί με τον άνθρωπο τόσο, ούτε και συνεργαστεί για να ξέρω την «ανθρώπινη»-ιδιωτική του, πλευρά που σίγουρα είναι πιο ήπια απ’ τη δημόσια παρουσία του.

Γι’ αυτό που είμαι σίγουρος, όμως, είναι πως δεν είναι κομψό να στεναχωρείς έναν άνθρωπο, χωρίς να έχει πει κάτι κακό για σένα, στα καλά καθούμενα και μάλιστα, όταν δουλεύετε και για την ίδια «τσέπη». «Δεν ξέρω αν συγκρίνετε την εμπειρία τη δική μου την τηλεοπτική με της κυρίας Γραμμέλη, αλλά… Τι να βρούμε ακριβώς; Θα την προσλάβω για γραμματέα μου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης κάνοντάς μας να αναρωτιόμαστε, μα τι να έπαθε και τι φταίνε και οι γραμματείς…

Μάγκας δεν το παίζω, έχω στεναχωρήσει κι εγώ, ανθρώπους και τους αγαπημένους τους με τα σχόλιά μου, κατά καιρούς. Τείνω, όμως, να υπενθυμίζω στον εαυτό μου, ότι ο δημόσιος λόγος δεν είναι «όπλο», αλλά «μέσο» που ενώνει και πως πίσω απ’ την κάμερα απέναντι δεν είναι ο Γιώργης ο Μπαλιούσης, ο οπερατέρ, αλλά ο άνθρωπος τον οποίο σχολιάζω και η οικογένειά του. Πολλές φορές τα «σκατώνω», αλλά προσπαθώ να ζητώ συγγνώμη, να το διορθώνω πάλι απ’ τον «αέρα» και να μην αφήνω το τάλι (κόκκινο φωτάκι πάνω απ’ την κάμερα) να με μεθάει σαν Σειρήνα.

Θεωρώ ότι ο Δημήτρης έχει νεύρα με τη δουλειά και του «βγαίνουν» στη δουλειά και ενίοτε στα social media. Τις προάλλες, θυμήθηκε πως ο Μουτσινάς στο Κους Κους ήταν «ψώνιο», επειδή αξίωνε την πρώτη του χρονιά στην τηλεόραση «δική του» κάμερα (συνήθως «δικό του-κλειδωμένο» πλάνο έχει ο παρουσιαστής και τα υπόλοιπα εναλλάσσονται από τις κάμερες, ανάλογα με το ποιος μιλάει). Γενικά, ο Δημήτρης Παπανώτας μας έχει «εκπαιδεύσει» ως τηλεθεατές να εκπλησσόμαστε σε περίπτωση καλής κουβέντας -ειδικά για συναδέλφους.

Είναι σεβαστή η καριέρα του καθενός και κανείς, πέραν των τηλεθεατών δε δικαιούται δημόσιας αποψούλας. Αυτό όμως, απ’ το να βγάζουμε τις καριέρες μας να τις μετράμε απέχει πολύ. Άσε που είναι εξίσου απρεπές να σου παραχωρεί άνθρωπος συνέντευξη και να του επιτίθεσαι στον σχολιασμό της συνέντευξης που η εκπομπή σου, του ζήτησε.

Δε θα παραλείψω, αδέλφια μου, να αναφερθώ στην απάντηση της Αφροδίτης μέσα απ’ την εκπομπή «Pop Up» (επίσης του Alpha) που συμμετέχει. Η αναφορά στην ηλικία του Δημήτρη Παπανώτα ήταν άκυρη και επίσης ατόπημα, όμως δεν την εξισώνει με την απρόκλητη μανούρα ενός συναδέλφου-πανελίστα στην εκπομπή του καναλιού τους που έδωσε συνέντευξη, η ανυποψίαστη. Ε, δεν ήξερε… Δε ρώταγε;

Τέλος πάντων… Θα περάσει κι αυτό και θα ξεχαστεί όπως οι σβησμένες φωτογραφίες από το προφίλ της Μαλέσκου στο Instagram, αδέλφια μου. Προχωράμε…

Κουιζάρα

Και τώρα, κουιζάρα…

Δυο διευθυντές προγράμματος σέντερ-φορ, ωραίοι μπουκαδόροι ενώθηκαν. Λέτε να έρθει κι άλλος ένας -μια που απομακρύνεται άμεσα απ’το κανάλι στο οποίο δουλεύει -και να γίνουνε τρεις; Στο τέλος θα είναι περισσότεροι οι διευθυντές απ’ τους παρουσιαστές κειχάμου.

Αυτά, αδέλφια μου, γι’ αυτήν την εβδομάδα. Σας χαιρετώ ορθόδοξα παλιο-Πα.Σο.Κικά μέχρι την επόμενη. Μπορεί και όχι…