«Πρόσεχε μόνο γιατί τα γιαούρτια μπορεί να “τα φας” κι αλλιώς στο τέλος»
Fake News

«Πρόσεχε μόνο γιατί τα γιαούρτια μπορεί να “τα φας” κι αλλιώς στο τέλος»

«Πρόσεχε μόνο γιατί τα γιαούρτια μπορεί να “τα φας” κι αλλιώς στο τέλος»

Τι εννοεί ο Δημήτρης Ουγγαρέζος με τη φράση «από τον Μουτσινά στο Βooth μία Μαλέσκου δρόμος»;

Καλά Χριστούγεννα με υγεία, τύχη και αγάπη, αδέλφια μου. Εύχομαι του χρόνου, οι αγκωνιές να ξαναγίνουν αγκαλιές και λιγότερη Νατάσα Θεοδωρίδου στα εορταστικά μας.

Ρε αδέλφια μου, είναι κι αυτή η τηλεόραση #βρηκαμεπαπαναθαψουμεδυοτρείς: Μόλις διαπιστώσουμε, ότι κάτι «ανεβαίνει», του αλλάζουμε τα φώτα. Πήγε καλά η Νατάσα στο εορταστικό; Άκου τώρα Θεοδωρίδου και στο ασανσέρ της πολυκατοικίας σου.

Δώσε «Άγριες Μέλισσες» ως και σε σετ «Κηπουρική στο Διαφάνι». «Τράβηξε» ο Αρναούτογλου φέτος στο 2Night Show; Πες του να κάνει και τη «Φάρμα» και κάνα τηλεπαιχνίδι και γιατί όχι… μια εκπομπή με θέμα «Κρουστικό Δράπανο και Ρεμπέτικη Μουσική». Για να μην πω για GNTM, ή την 1η σεζόν του Σορβάιβο να κατακλύζουν το πρόγραμμα των καναλιών τους με αποτέλεσμα οι συχνότητες να παίζουν και λίγο Star, ή ΣΚΑΪ, αντίστοιχα. Ξεκούραστο.

Θα μου πείτε, αφού αυτό «πάει», γιατί να ξοδεύουμε λεφτά σε ριψοκίνδυνα νέα πρόσωπα και ιδέες; Αμπράβο, θα πω εγώ.

Και με αυτό το μικρό μάθημα τηλεοπτικού «Δος ημίν σήμερον» ξεκινάμε τα εορταστικά μας, Fake News και άμα πάνε καλά, θα σας τα σερβίρω και την επόμενη Κυριακή με άλλον τίτλο.

Φύγαμε να «κουμπώσουμε» ένα εξαιρετικό κομμάτι που με έκανε να κοντοσταθώ. Η κοπέλα που το ερμηνεύει είναι νεαρή, λέγεται Ιφιγένεια και το τραγούδι «Χριστούγεννα Για Μένα» είναι για μένα το soundtrack των φετινών Χριστουγέννων. Τσεκάρετέ το και ξεκινάμε.

STARάτες ΚουΚουβέντες

Έπεσα απ’ τα σύννεφα #not, όταν έμαθα ότι ο Κρατερός Κατσούλης δεν είπε ούτε ένα «καλημέρα», ή μια ευχή για τα Χριστούγεννα στην κάμερα του «Το Πρωινό» που βρέθηκε στην πρώτη μάζωξη του YFSF All Star, όπου και θα εργαστεί για το υπόλοιπο της σεζόν.

Είναι δυνατόν, ο Κρατερός που στο κάτω κάτω είναι ηθοποιός και διόλου βουτηγμένος στον βούρκο της τηλεθέασης, όπως εγώ, να μην μπόρεσε να ξεχωρίσει τη διαφορά ανάμεσα σε συνέντευξη στην «απέναντι» εκπομπή και σε ένα «χαίρετε, καλώς σας βρήκα πάλι, καλές γιορτές και αούα»; Ή μήπως χρειάζεσαι ειδική άδεια απ’ το Star για να γνέψεις; Αυτά μονολόγησα όσο έφτιαχνα το εορταστικό μου σάντουι με μουρταδέλα και φέτα.

Μετά, θυμήθηκα ότι ήταν ο Κρατερός Κατσούλης που είχε επί 15’ τον Γιώργο Καπουτζίδη σε τηλεφωνική σύνδεση να με βρίζει, όσο εγώ δε μπορούσα και δεν ήθελα να απαντήσω από «απέναντι» που έκανα τη δουλειά μου. Οι γονείς μου το είδαν όλο, όμως…

Δάγκωσα μια γενναία μπουκιά σάντουι και αποφάσισα ότι δεν πειράζει που δεν χαιρέτισε ο Κρατερός. Εγώ, όταν τον δω στα στούντιο Κάπα και θα τον χαιρετίσω και θα του ευχηθώ.

Όσο για «διαρροές» ότι ζητήθηκε οποιουδήποτε είδους συγγνώμης από πλευράς μου, ή εκ μέρους μου επειδή αξίωσα ένα «γεια» από έναν άνθρωπο που έρχεται να δουλέψει στο ίδιο κανάλι μ’ εμένα, είναι απλά, μούφες. Προχωράμε.

Ο Αυνάν, τα Νούμερα Τηλεθέασης κι ένα Γιαούρτι

Εσάς, ήρθε η Ρένα Μόρφη να σας πει ότι δεν βλέπει τα νούμερα τηλεθέασης της εκπομπής «Μουσικό Κουτί» που συμπαρουσιάζει, γιατί αφορούν άλλους, ή δεν ανοίξατε την πόρτα; Είναι λίγο σαν τα κάλαντα που δεν ακούσαμε φέτος, η φάση.

Φτιάχνει ο άλλος γιαούρτια, αλλά έχει πείσει τον εαυτό του, ότι δεν τον νοιάζει πόσα θα πουλήσει, παρά μόνο να το απολαύσει. Ούτε τον ενδιαφέρει κάποια παρατήρηση για το πώς θα βελτιώσει τα γιαούρτια του, ή το ότι ο απέναντι γιαουρτάς έχει «χεστεί στο τάληρο» πουλώντας χειρότερα γιαούρτια από αυτόν. Αυτός γουστάρει το ταξίδι – το γιαουρτάξιδο, σου λέει.

Με αφορμή την επιμονή της κας Μόρφη στη συγκεκριμένη δήλωση εξετάζω το φαινόμενο και επ’ ουδενί δε μιλώ προσωπικά για εκείνη. Η κατάσταση, λοιπόν, αυτή που περιγράφεται από ανθρώπους στην πρώτη τους – συνήθως – γνωριμία με την τηλεόραση στον ρόλο του οικοδεσπότη αποτελεί «τηλεοπτικό αυνανισμό».

Σύμφωνα με τον Μωσαϊκό Νόμο, αν πέθαινε ο σύζυγος σε ένα αντρόγυνο, χωρίς να προλάβει να τεκνοποιήσει, τότε ο αδελφός του έπαιρνε τη θέση του για να φροντίσει τη γυναίκα και την περιουσία του. Όλα αυτά, όμως, μέχρι να κάνουν παιδί. Σε αυτήν την περίπτωση, η περιουσία «πέρναγε» απ’ τη δική του διαχείριση στα χέρια του παιδιού. Ο Αυνάν, λοιπόν, σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη για να μην κάνει παιδιά με τη γυναίκα του αδελφού του και να κρατήσει την περιουσία του, φρόντιζε να ρίχνει το σπέρμα του στη γη. Εξ’ού και ο όρος «αυνανισμός».

Η τηλεόραση είναι ένα Μέσο και μάλιστα, ένα Μέσο που απευθύνεται στη μάζα για να την ενημερώσει-ψυχαγωγήσει-εκπαιδεύσει. Η αποστολή της τηλεόρασης, λοιπόν, είναι να συνδέσει κάποιον με κάποιον άλλον, ή κάποιους άλλους. Όταν λες ότι δε σε νοιάζουν τα νούμερα τηλεθέασης, αυτόματα ακυρώνεις τον «δέκτη» σου, άρα και τον ρόλο του μέσου. Σου δίνουν το κλειδί ολοκαίνουριας αυτοκινητάρας κι εσύ το χρησιμοποιείς για να ξύσεις το αυτί σου. Ρίχνεις τη δημιουργία σου στη γη, φτιάχνεις τα καλύτερα γιαούρτια για να τα φας μόνος σου. Πρόσεχε μόνο, γιατί τα γιαούρτια μπορεί να «τα φας» κι αλλιώς, στο τέλος.

Απ’ τον Μουτσινά στο Booth, μια Μαλέσκου Δρόμος

Και για να συνδέσω το προηγούμενο θέμα με αυτό, δείτε τι μπορούν να κάνουν τα νούμερα (δηλαδή, εσείς με το τηλεκοντρόλ σας, αδέλφια μου) στους παρουσιαστές.

Απ’ τη μια ο Μουτσινάς που κάνει 20άρια αράζει 15ήμερο τις γιορτές, ενώ όλος ο υπόλοιπος ΣΚΑΪ δουλεύει περισσότερο κι απ’ τους βοηθούς του Άη Βασίλη μια μέρα πριν την παράδοση των δώρων και δεν ανοίγει ρουθούνι. Απ’ την άλλη, «κόβεται» το Booth που ενώ ήταν μια αξιοπρεπέστατη πρόταση πάλεψε με τα «θηρία» της τηλεθέασης και δεν τα κατάφερε.

Εντάξει, τα κορίτσια που είναι και φίλες μου και τις εκτιμώ τόσο προσωπικά, όσο και επαγγελματικά δε θα χαθούν και αν θέλουν να ξανακάνουν τηλεόραση θα έχουν τουλάχιστον άλλη μία ευκαιρία. Όμως, πλάκα πλάκα, φάνηκε πως δεν είναι και τόσο εύκολο το «σπορ». Δεν αρκεί να έχεις καλή πρόθεση, παιδεία, ακόμη και μόρφωση και να το θες πολύ. Η τηλεόραση έχει τους κανόνες της. Πρέπει να τους μάθεις, ή να τους καταλάβεις και να τους υπακούσεις, μέχρι εκεί που δε θα χάσεις τον εαυτό σου για τα νούμερα – ή θα επιλέξεις να τον ανταλλάξεις με αυτά.

Οι Σοφίες, η Πηνελόπη και η Κρυσταλλία ήρθαν να αλλάξουν τη φάση – κάτι που οραματίζονται πολλοί – αλλά το προσπάθησαν με λάθος τρόπο. Έχοντας διαγράψει πορείες στη δουλειά τους ήρθαν να «συνεργαστούν» με την τηλεόραση και προσπάθησαν να την εξυγιάνουν απ’ έξω. Ανέβασαν τους τόνους, «τσακώθηκαν» με τηλεθεατές, υπέδειξαν τρόπους συμπεριφοράς και κάποιες φορές κούνησαν το δάχτυλο. Δε γίνεται, όμως, έτσι, όσο κι αν είχαν δίκιο. Σε φωνάξαμε να μας καθαρίσεις κι έρχεσαι να αλλάξεις θέση στα έπιπλα στην πρώτη επίσκεψη;

Πρώτα, «παίζεις» με τους κανόνες του Μέσου και όταν σε αποδεχτούν οι τηλεθεατές – μόνο μέσα απ’ τα νούμερα τηλεθέασης – τότε έχεις την ευκαιρία να αλλάξεις τα πράγματα εκ των έσω (αν το θες ακόμη και δεν γλυκάθηκες στην πορεία). Πρώτα, θα σε εμπιστευτώ επειδή μου καθάρισες καλά το σπίτι δείχνοντας ότι το «πονάς» και μετά, θα ακούσω με χαρά τις προτάσεις σου να αλλάξω θέση στα έπιπλα.

Τα γράφω όλα αυτά, γιατί το «Θέλω να ασχοληθώ με την τηλεόραση» ακούγεται πιο συχνά κι από Δωρική διάλεκτο στην εκπομπή της Μαλέσκου. Ψυχραιμία, αδέλφια, έχει χώρο για όλους. Δεν είναι νευροχειρουργική, δεν είναι όμως και τσιφτετέλι με κολάν.

Κοιτάξτε μην την πατήσετε όπως η Κάτια που ξεκίνησε να γίνει της Ελλάδας το Νεξτομόντε και κατέληξε να βολοδέρνει από Θαλασσόλυκους σε Σορβάιβο και απ’ τα κύματα στη λασπουριά.

Και για το τέλος, μια κουιζάρα:

Ποια «παρουσιάστρια» έκλεισε να πάει καλεσμένη σε μια εκπομπή, ακύρωσε τελευταία στιγμή και εμφανίστηκε στην απέναντι;

Καλές γιορτές, αδέλφια μου και να μη μαλώνετε. Να είστε αγαπημένα.