Οι πραγματικοί νικητές και χαμένοι του εγχώριου τηλεοπτικού χάρτη
Nikopolis Blog

Οι πραγματικοί νικητές και χαμένοι του εγχώριου τηλεοπτικού χάρτη

Οι πραγματικοί νικητές και χαμένοι του εγχώριου τηλεοπτικού χάρτη

Ο Νίκος Γεωργιάδης βλέπει «πίσω» από τα νούμερα τηλεθέασης

Συνεχίζεται το ντέρμπι στην πρωινή ζώνη ανάμεσα στο Open και τον ΑΝΤ1. Χτες Παρασκευή, το «Πρωινό» κέρδισε με μεγάλη διαφορά το γυναικείο κοινό 25-44 (9,3% το «Ευτυχείτε» και 23% το δίδυμο Λιάγκα- Σκορδά) ενώ στις υπόλοιπες κατηγορίες κοινού οι διαφορές ήταν μικρότερες. Στη συγκεκριμένη ζώνη βέβαια παίζει σημαντικό ρόλο το lead in των ενημερωτικών εκπομπών, αφού στην ίδια κατηγορία το Open έκανε 3,4% ενώ ο Γιώργος Παπαδάκης 17,2%.

Το MasterChef δείχνει να βοηθάει λίγο περισσότερο τη «Φωλιά των Κου Κου» σε σχέση με το GNTM, αν και η εκπομπή χάνει μονάδες από το νεανικό αντρικό κοινό (7,2%).  Χαοτική διαφορά στα κοινά 25-44 παρατηρείται και στο Happy Day: Ενώ στις γυναίκες 25-44 η Σταματίνα έφερε 23,1%, στους άντρες περιορίστηκε στο 8,4%.

Στους μεγάλους χαμένους της σεζόν παραμένει το Pop Up (μέσοι όροι γύρω στο 7%-8%), μια εκπομπή που δεν μπόρεσε να βρει ποτέ την ταυτότητά της και να ξεχωρίσει. με μια ομάδα που δεν κατάφερε να δέσει, αν και το κάθε μέλος της ξεχωριστά έχει περάσει με επιτυχία τις δικές του εξετάσεις στον χώρο. Αν κάτι σου μένει βλέποντάς της, είναι η στήλη «Σπάστα» της Φωτεινής Πετρογιάννη και το ζεστό χαμόγελο της παρουσιάστριας, που όλοι παραδέχονται πως δουλεύει πολύ.

Στο Mega δεν υπάρχει πλέον κάποια αμφιβολία ότι το πείραμα με τη συμπαθέστατη Δανάη Μπάρκα δεν λειτούργησε ακόμα και όταν η εκπομπή άλλαξε περιεχόμενο, σε αντίθεση με τον Νίκο Ευαγγελάτο που παραμένει το «βαρύ πυροβολικό» του καναλιού και χαρίζει κάθε μέρα τα υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης. Παρόλα αυτά το «Πάμε Δανάη» έχει καταγράψει φέτος μια αναμφισβήτητη επιτυχία, ως η εκπομπή που ουσιαστικά ξεκίνησε με καλεσμένη τη Ζέτα Δούκα το ελληνικό #metoo στον χώρο του θεάτρου.

Στον βαρύ ανταγωνισμό της βραδινής ζώνης, ο ΑΝΤ1 έχει κάθε λόγο να είναι χαρούμενος αφού η πρεμιέρα της «Φάρμας» κράτησε το κοινό και βγήκε πάνω από το MasterChef, ενώ ο αδικημένος παίκτης είναι ο ΣΚΑΪ. Με ένα δαπανηρό House of Fame γεμάτο, όχι και τόσο ταλαντούχους, παίκτες στην πλειοψηφία τους, μόλις κατάφερε να πιάσει τη βάση- στο κοινό 25-44 πήγε λίγο καλύτερα με 13%- και τον Φοίβο να «κλέβει» -χωρίς προσπάθεια- την παράσταση.

Η «Φάρμα» μάλιστα έδωσε καλό lead in και στο «Χιούστον» που είδε ανεβασμένα τα νούμερά του (16,7% στους άντρες 25-44), λίγο πριν ολοκληρώσει πρόωρα τον κύκλο του- μήπως βιάστηκαν λίγο εκεί στον ΑΝΤ1; Στη, δε, «Φάρμα» συνέβη το εξής ασυνήθιστο: Σχεδόν ισοπαλία τόσο σε νεανικό, γενικό, γυναικείο και αντρικό κοινό (27%-28%).

Όσο για το Battles of the couples του Alpha, το πρόγραμμα που δεν κατάφερε να συγκινήσει ουσιαστικά κανέναν (η τηλεθέασή του περιορίζεται στο 5%), δημιουργεί πλέον σοβαρό θέμα στον μέσο όρο ημέρας του σταθμού, οπότε αναμένεται να ολοκληρωθεί νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό. Παρόλα αυτά, το κανάλι εξακολουθεί να πιστεύει στον Παναγιώτη Βασιλάκο, ο οποίος έγινε και λίγο ο εύκολος στόχος του μήνα από τους αντιπάλους, αν και στέκεται αξιοπρεπώς στον ρόλο που του ανατέθηκε.

Ποια εκπομπή όμως έκανε τα υψηλότερα νούμερα στο Star μετά το MasterChef; Φυσικά ο «Τροχός της Τύχης» που έχει ήδη πάρει το πράσινο φως για την επόμενη σεζόν, όπως αντίστοιχα και το «Ρουκ Ζουκ» στον ΑΝΤ1, που υπάρχει η πρόθεση να συνεχίσει και την επόμενη σεζόν, σε αντίθεση με το Still Standing, που αδικήθηκε από τις αλλαγές της ώρας προβολής του αλλά συνέχισε να «παλεύει» αξιοπρεπώς. Φυσικά η Μαρία Μπεκατώρου, παραμένει στο κανάλι αφού θεωρείται- δικαίως- από τα πιο δυνατά χαρτιά του. Άλλο είναι το διάσημο πρόσωπο του καναλιού που ενδέχεται να αλλάξει τηλεοπτική στέγη το φθινόπωρο….