Γιώργος Αρσενάκος (για την αμφισβήτηση που δέχτηκε): «Και τι δεν άκουσα! Κάποιοι έλεγαν ότι ήταν ένα χόμπι του Κασιδόκωστα, άλλοι ότι είναι μια δουλειά του Αρσενάκου για να φάει λεφτά από τον Πάρι»
Ελλάδα

Γιώργος Αρσενάκος (για την αμφισβήτηση που δέχτηκε): «Και τι δεν άκουσα! Κάποιοι έλεγαν ότι ήταν ένα χόμπι του Κασιδόκωστα, άλλοι ότι είναι μια δουλειά του Αρσενάκου για να φάει λεφτά από τον Πάρι»

Γιώργος Αρσενάκος (για την αμφισβήτηση που δέχτηκε): «Και τι δεν άκουσα! Κάποιοι έλεγαν ότι ήταν ένα χόμπι του Κασιδόκωστα, άλλοι ότι είναι μια δουλειά του Αρσενάκου για να φάει λεφτά από τον Πάρι»

Ο CEO της Panik που τον αποκαλούν «Μίδα της μουσικής» μιλά για το ξεκινήμά του και περιγράφει τη συνεργασία του με τον Πάρι Κασιδόκωστα

Στον Τάσο Μπισμπίδη και το περιοδικό Down Town που κυκλοφορεί με τα «Νέα Σαββατοκύριακο» μίλησε ο CEO της Panik, Γιώργος Αρσενάκος.

Στα 40 του είναι ιδρυτικό στέλεχος της πλέον επιτυχημένης δισκογραφικής εταιρείας στην Ελλάδα ενώ τελευταία τον απολαμβάνουμε και στο Chart Show ως music expert στο πλευρό της Δέσποινας Βανδή στον Alpha.

«Η μάνα μου ήθελε να γίνω δικηγόρος και ο πατέρας μου γιατρός – τα κλασικά. Εγώ δεν ήθελα ούτε το ένα ούτε το άλλο, οπότε όταν έδωσα εξετάσεις και έβγαλα έναν πολύ καλό βαθμό άρχισα να διαγράφω σχολές στο μηχανογραφικό. Το μόνο που μου έμεινε στο τέλος ήταν ένα τμήμα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με τίτλο Επικοινωνία και ΜΜΕ. Θεώρησα ότι αυτό μου ταιριάζει περισσότερο. Εκεί υπήρξε ένας καθηγητής που μου άλλαξε όλη την κοσμοθεωρία. Δεν ξέρω αν το πανεπιστήμιο μου έδωσε γνώσεις, αλλά σίγουρα άλλαξε τον τρόπο που σκεφτόμουν, άνοιξε το κεφάλι μου. Δεν ήθελα να μείνω στη γειτονιά (σ.σ την Καλλιθέα), μου φαινόταν λίγο για μένα. Μετά από ένα χρόνο έκανα πρακτική σε έναν εκδοτικό οίκο με τα μεγαλύτερα περιοδικά της εποχής. Έτσι γνώρισα τον Γιώργο Τσαλίκη, τον πρώτο καλλιτέχνη με τον οποίο συνεργάστηκα. Είχα πάει να του κάνω μια συνέντευξη την περίοδο που είχε κυκλοφορήσει την πρώτη του δουλειά με τη Nitro Music του Πέτρου Κωστόπουλου. Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε μαζί. Παρόλο που ήμουν 18 χρόνων, μέσα σε ένα χρόνο έκανα δημόσιες σχέσεις στο μαγαζί που εμφανιζόταν, δούλεψα στη νύχτα, του έκανα management. Στα 19 μου έκλεινα deal με ανθρώπους της νύχτας, έκλεινα μεροκάματα, επέλεγα ρεπερτόριο, έστηνα το promo» λέει στη συνέντευξή του.

Η συνεργασία με τον Πάρι Κασιδόκωστα και η αμφισβήτηση που δέχτηκε

Ο Γιώργος Αρσενάκος μίλησε για το πώς έμεινε εν μία νυκτί χωρίς δουλειά και οδηγήθηκε στη συνεργασία του με τον Πάρι Κασιδόκωστα.

«Μετά από λίγα χρόνια, βέβαια, αποφάσισα ότι δεν θέλω να περάσω όλα μου τα χρόνια ζώντας από τις 12 το βράδυ μέχρι τις 7 το πρωί, ότι δεν θέλω να βγάζω γαρίφαλα από το κεφάλι μου. Έτσι ξεκίνησα να εργάζομαι στη Universal Music. Έμεινα εκεί πέντε χρόνια. Έγινα υπεύθυνος ελληνικού ρεπερτορίου – είχαμε  την Ελευθερία Αρβανιτάκη, τον Νίκο Βέρτη. Όλα αυτά μέχρι το 2011, που “ξαφνικά ένα πρωί απολύθηκα. Από εκεί που ήμουν “βασιλιάς” στα 30 μου, έμεινα κυριολεκτικά στον αέρα.

Ήμουν θύμα της αλλαγής διοίκησης και της γενικότερης κρίσης που υπήρχε τότε στην Ελλάδα. Ήταν μεγάλο σοκ. Πήγα ένα πρωί στη δουλειά και απλώς με απέλυσαν, μου πήραν το αυτοκίνητο, μου πήραν το κινητό –ανήκαν όλα στην εταιρεία–, έχασα το μισθό μου. Όλα έτσι ξαφνικά, χωρίς καμία προειδοποίηση.

Θυμάμαι μόνο ότι έφυγα από το γραφείο, κατέβηκα στη Λεωφόρο Μεσογείων και έκατσα μόνος μου σε μια στάση λεωφορείου. Δεν ήξερα πού να στραφώ! Έβλεπα τα αυτοκίνητα να περνάνε και έβαλα τα κλάματα. Ένας ζωντανός νεκρός που κοιτούσε το χάος.

Μετά από λίγη ώρα πήρα τη μητέρα μου τηλέφωνο για να έρθει να με μαζέψει. Πήγαμε σπίτι, μου μαγείρεψε, με παρηγόρησε και από την άλλη κιόλας μέρα αποφάσισα να πάρω τα πάνω μου. Και εδώ έρχονται για άλλη μία φορά οι φίλοι στη ζωή μου – άλλη μία φορά που διαπίστωσα πόσο σημαντικοί είναι. Έτυχε μέσα από τις παρέες που έκανα εκείνη την περίοδο να είναι καλή μου φίλη η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση. Το 2010 γνώρισα και τον αδερφό της, τον Πάρι Κασιδόκωστα, και κάναμε όλοι μαζί παρέα.

Εγώ γενικά είμαι πολύ ανοιχτός άνθρωπος, ό,τι έχω το λέω, δεν φοβάμαι να εκτεθώ. Οπότε εκείνη την περίοδο μιλούσα σε όλους για το «δράμα» μου: Που δεν είχα δουλειά, που δεν είχα χρήματα, που δεν είχα να πληρώσω ούτε το κινητό μου. Μου λέει λοιπόν ο Πάρις: «Είσαι δουλευταράς. Έλα να κάνουμε μια εταιρεία μόνοι μας.» Τον αποπήρα αμέσως! Του λέω: «Πάρι μου, δεν μας αφήνεις; Όλες οι εταιρείες κλείνουν κι εμείς θα πάμε να ανοίξουμε καινούργια;» Βέβαια, όντως η αγάπη μας για τη μουσική ήταν αυτό που μας ένωσε από την αρχή με τον Πάρι. Όμως για μένα τότε ήταν απαραίτητο να βρω άμεσα μια δουλειά, δεν είχα περιθώριο να περιμένω. Ευτυχώς, μετά από λίγες μόλις μέρες ξεκίνησα τη συνεργασία μου με τη Heaven Music και ηρέμησα. Ο φίλος μου ο Πάρις όμως επέμενε!

Έτσι απλά, τον Απρίλιο του 2011 ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε την εταιρεία μας. Αποφασίσαμε από την αρχή ότι δεν θα έχουμε μεγάλα ονόματα, γιατί τα μεγάλα ονόματα κόστιζαν πολύ. Ο Πάρις όπως ξέρουμε είναι ένας άνθρωπος με οικονομικό και κοινωνικό εκτόπισμα, οπότε ερχόταν ο καθένας και αξίωνε ό,τι πίστευε πως μπορεί να χει. Το deal όμως μεταξύ εμού και του Πάρι ήταν ότι σε αυτή την εταιρεία θα ήμασταν ισότιμοι, ανεξάρτητα από το οικονομικό background του καθενός. Δεν ήθελα να καταχρώμαι καταστάσεις».

Ο Γιώργος Αρσενάκος και ο Πάρις Κασιδόκωστας στα 8χρονα «γενέθλια» της Panik (NDP)

Όπως αποκαλύπτει δέχτηκε μεγάλη αμφισβήτηση για τη συνεργασία του αυτή.

«Και τι δεν άκουσα! Κάποιοι έλεγαν ότι ήταν ένα χόμπι του Κασιδόκωστα, άλλοι έλεγαν ότι είναι μια δουλειά του Αρσενάκου για να φάει λεφτά από τον Πάρι. Ακόμη και οι άνθρωποι της μουσικής, δημιουργοί και καλλιτέχνες, ζητούσαν να κάνουν ραντεβού μόνο με τον Πάρι, χωρίς εμένα. Ήξεραν ότι είμαι ένας άνθρωπος που γνώριζα καλά τη δουλειά και δεν θα μπορούσαν εύκολα να «πουλήσουν» κάτι παραπάνω από την αντικειμενική αξία τους. Όλοι, όταν βλέπουν έναν άνθρωπο με μια οικονομική επιφάνεια, θέλουν να κερδίσουν όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτόν. Πολλούς ανθρώπους λοιπόν που δεν δεχόντουσαν να συναντηθούν μαζί μου, δεν τους είδε –προς τιμήν του– ούτε ο ίδιος. Βέβαια, οι ίδιοι άνθρωποι μετά από λίγα χρόνια συνεργάστηκαν μαζί μας και δεν είχα κανένα απολύτως θέμα».

Η συνεργασία με την Άννα Βίσση και τη Δέσποινα Βανδή

«Το 2013 ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την Άννα Βίσση, το πρώτο τόσο μεγάλο όνομα που μας εμπιστεύτηκε και δεν ζήτησε ούτε ένα ευρώ. Λίγο καιρό μετά, ξεκινήσαμε και τη συνεργασία με τη Δέσποινα Βανδή. Τότε, αν έλεγες ότι η Βίσση και η Βανδή θα είναι στην ίδια εταιρεία, θα σου έλεγαν “τι λες, βρε κακομοίρη”. Γιατί η “κόντρα” υπήρχε πάντα. Εμείς λέγαμε “μακάρι να συναντηθούν κάποια στιγμή στο γραφείο”. Μέχρι το 2010 οι εταιρείες καλλιεργούσαν όλες αυτές τις κόντρες και τις ίντριγκες. Εμείς, εις βάρος της όποιας δημοσιότητας μπορείς να κερδίσεις με τέτοια κόλπα, θέλαμε να τα αμβλύνουμε όλα αυτά».