Νίκος Νικόλιζας: «Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν η πιο πλούσια ηθοποιός που πέρασε από την Ελλάδα, αλλά…»
Νέα

Νίκος Νικόλιζας: «Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν η πιο πλούσια ηθοποιός που πέρασε από την Ελλάδα, αλλά…»

Νίκος Νικόλιζας: «Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν η πιο πλούσια ηθοποιός που πέρασε από την Ελλάδα, αλλά…»

Ο δημοσιογράφος αποκάλυψε ιστορίες των «μύθων» του ελληνικού κινηματογράφου

Στην παρέα του The 2Night Show βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης ο Νίκος Νικόλιζας.

Ο δημοσιογράφος μίλησε για την αγάπη του για τον ελληνικό κινηματογράφο, για τους μεγάλους πρωταγωνιστές, τα μικρά μυστικά τους, αλλά και τις συγκινητικές στιγμές που έζησε μαζί τους.

Γιατί η Καίτη Γκρέυ τον θεωρεί γιο της; Από πού εμπνεύστηκε το όνομά της η Ίλια Λιβυκού; Πώς αντέδρασαν ο Αλέκος Αλεξανδράκης και ο Κώστας Κακαβάς όταν συναντήθηκαν ξανά, μετά από 50 χρόνια; Πού συνάντησε την «απομονωμένη» Γκιζέλα Ντάλι; Τι του είπε ο φυλακισμένος Άκης Πάνου; Για ποια
κυρία έστρωσε 1.000 τριαντάφυλλα ο Κώστας Χατζηχρήστος;

Τέλος, αναφέρθηκε με ενθουσιασμό για το μουσείο καλλιτεχνών που θέλει να δημιουργήσει και θα φιλοξενεί κοστούμια, αντικείμενα και «ασπρόμαυρες» αναμνήσεις, των αλησμόνητων μεγάλων ηθοποιών.

«Ο Μητσάκης και η Καίτη Γκρέυ με έσπρωξαν στη δημοσιογραφία. Είναι σαν δεύτερη μάνα μου, μέχρι και σήμερα λέει ότι είμαι ο υιοθετημένος της γιος», εξήγησε.

«Ο Αλεξανδράκης ήταν αυτός που ενώ του έκανα την πρόταση να του κάνω το βιβλίο, μπήκαν μεγάλοι δημοσιογράφοι στη μέση, αλλά το έδωσε σε εμένα. Του ζήτησα να μη μου δώσει χρήματα, αλλά αυτός μου έδωσε το 3% από τα πνευματικά δικαιώματα. Κάθε απόγευμα πήγαινα και πίναμε καφέ και όταν δεν πήγαινα με έπαιρνε τηλέφωνο και με ρώταγε. Η φωνή του αντηχεί στα αυτιά μου».

Έχει κάνει συνεντεύξεις σε όλα τα μεγάλα ονόματα. «Τον Κώστα Κακκαβά, τον Καλλιβωκά, μπήκα μέσα σπίτια τους, γίναμε φίλοι. Ο Δημήτρης Καλλιβωκάς είναι 92 ετών, αλλά είναι ένα μεγάλο παιδί. Ο Κώστας Κακκαβάς κάναμε την πρώτη συνέντευξη το 1995. Δώσαμε ραντεβού και βλέπω έναν τύπο να έρχεται τρέχοντας με στρατιωτικό φανελάκι. Η διαύγειά τους στα 87 του είναι καλύτερη από τη δική μου».

«Ο Κακκαβάς μου έδωσε μια συνέντευξη που μιάει για όλη του τη ζωή. Μου ζήτησε να την κρατήσω και να την παίξω όταν θα φύγει. Είναι ίδιος, έκανε γυμναστήριο στο σπίτι του και σηκώνει 100 κιλά», αποκάλυψε.

Αναφορικά με τον Πάνο Μιχαλόπουλο: «Είναι μεταξύ Αθήνας και Καλαμάτας και έχει γίνει αγρότης. Έριξε μαύρη πέτρα πίσω του και αποφάσισε να ασχοληθεί με αυτό. Τον συνάντησε και είναι το ίδιο ίνδαλμα και είναι 72-73. Απλά αποσύρθηκε».

«Η Πόπη Λάζου δεν είχε δώσει ποτέ συνέντευξη. Προσπαθούσα χρόνια και την κατάφερα φέτος. Είχε αποσυρθεί από τότε που πέθανε ο σύζυγός της, από τη δεκαετία του ’80. Μια γλυκύτατη γυναίκα, ο χαρακτήρας της δεν υπάρχει και κολλητή της Βασιλειάδου».

«Η Χλόη Λιάσκου έχει αποσυρθεί στο Πόρτο Ράφτη. Για εμένα πολύ μεγάλη επιτυχία είναι η Ίλυα Λιβυκού. Δεν είχε μιλήσει ποτέ στη ζωή της. Ήταν ένας από τους ανθρώπους που ο Λάκης Λαζόπουλος τη βοηθούσε, γιατί έπαιρνε πολύ μικρή συνέντευξη. Από τότε που έφυγε η κόρη της από τον καρκίνο, αφέθηκε εντελώς. Ήταν η πρώτη ξανθιά ηθοποιός της Ελλάδας στον κινηματογράφο», πρόσθεσε.

Για τον Αλέκο Αλεξανδράκη: «Μετά από μισό αιώνα ένωσα Αλεξανδράκη Κακκαβά και ήταν αφορμή η Στέλλα. Δεν είχαν βρεθεί ποτέ αυτοί οι δύο μετά τη Στέλλα, για 50 χρόνια. Ο Αλεξανδράκης έκανε ηθοποιό τον Κακκαβά. Έπρεπε να δεις πώς έκλαιγε ο Κακκαβάς στην αγκαλιά του».

«Κάθε βράδυ που μένω με τη μάνα μου λέω ότι και τώρα να φύγω από τη ζωή, δεν με ενδιαφέρει. Βραβεία είναι η αγάπη των ανθρώπων».

«Με έβλεπαν σαν εγγονό τους. Υπήρχαν στιγμές με ανθρώπους που τους προσπαθούσε πολλά χρόνια και άλλοι που ήταν το σωστό timing. Με τον Κώστα Χατζηχρήστο είχαμε στενή σχέση γιατί θα κάναμε το πρώτο του βιβλίο. Ξέρω πολλά παρασκηνιακά, με γυναίκες κλπ. Υπήρχε μεγάλη πρωταγωνίστρια, που πήγαιναν στη Λάρισα. Τους ήρθε η όρεξη μέσα στη νύχτα, τράβηξε το χειρόφρενο ξαφνικά έφυγε το χειρόφρενο και ευτυχώς που υπήρχε ένα δέντρο και δεν έπεσαν στο γκρεμό. Είχε στρώσει 1.000 τριαντάφυλλα στην Μπεάτα Ασημακοπούλου για να πατήσει πάνω της να πάει σε γύρισμα», αποκάλυψε.

«Είχα πολύ μεγάλη ιστορία με την Γκιζέλα Ντάλη. Είχε αποσυρθεί στη Νάξο. Για να τη βρω τότε, πήγα με ένα γαϊδουράκι. Δεν υπήρχε καν δρόμος να πάω», συνέχισε.

«Δεν μπορούν να δουν την εικόνα τους πλέον, όπως είναι τώρα. Βαθειά τους πληγώνει ότι ήταν οι απόλυτοι σταρ και σήμερα βλέπουν άλλη εικόνα στον καθρέφτη. Τους έχω μεγάλη υποχρέωση γιατί έχω ένα προσωπικό αντικείμενο δικό τους. Έχω μια κούπα και τα γυαλιά του Αλέκου Αλεξανδράκη. Όνειρό μου να φτιάξω ένα μουσείο στα Μέγαρα. Έχω ολόκληρα κείμενα του Τσιτσάνη».

«Ο Άκης Πάνου μου έδωσε την τελευταία συνέντευξη όταν ήταν στη φυλακή, η οποία χρησιμοποιήθηκε στο δικαστήριο από τον δικηγόρο του. Τη δημοσιοποιήσαμε έναν χρόνο μετά. Είχε μεγάλη πίκρα από τους συναδέλφους του, οι οποίοι έλεγαν πράγματα χωρίς να ξέρουν την ιστορία. Με πήρε τηλέφωνο λόγω της γνωριμίας με την Καίτη Γκρέυ».

«Ο γιατρός του Ωνάση μου είχε δώσει μια συνέντευξη και έβγαλα από αυτήν 5.000 ευρώ. Τον βρήκαν από εμένα όλα τα μεγάλια ξένα κανάλια. Η Άννα Θωμαΐδου, η γραμματέας της Μελίνας Μερκούρη, μου έδωσε πολλά κοστούμια από τις ταινίες της για να το βάλω στο μουσείο».

«Να σου πω ιστορίες για τον Μπάρκουλη. Έμεινα 20 μέρες στο σπίτι του. Έχω πάνω από 400 φωτογραφίες από εκείνες τις μέρες και από το Δρομοκαΐτειο. Του Πουλόπουλου του έκανα την πρώτη και την τελευταία συνέντευξή του. Ωραίος άνθρωπος, απλά δεν του άρεσε να θυμάται το παρελθόν. Έκλαψε πολλές φορές στη συνέντευξη».

«Ο λόγος του Ξανθόπουλου ήταν καλύτερος από του Μπαμπινιώτη. Μου μιλάει και για τα αγροτικά. Οικογενειάρχης μέχρι εκεί που δεν παίρνει».

Για την Αλίκη Βουγιουκλάκη: «Η Αλίκη ήταν η πιο πλούσια ηθοποιός που πέρασε από την Ελλάδα και ήταν πολύ σκληρή στις διαπραγματεύσεις. Είχε πάρα πολλά λεφτά, αλλά…».

«Θέλω να βάλω τελεία όταν φύγει και ο τελευταίος από αυτούς τους ανθρώπους. Δεν θέλω να παίρνω συνεντεύξεις από ανθρώπους που δεν έχουν ιστορία και είναι ρηχοί», κατέληξε.