Πάνος Σόμπολος: «Τα κρούσματα ενδοοικογενειακής βίας έχουν πολλαπλασιαστεί. Το αποδίδω στον εγκλεισμό λόγω του κορονοϊού αλλά και στη 10ετή λιτότητα»
Πρωινές εκπομπές

Πάνος Σόμπολος: «Τα κρούσματα ενδοοικογενειακής βίας έχουν πολλαπλασιαστεί. Το αποδίδω στον εγκλεισμό λόγω του κορονοϊού αλλά και στη 10ετή λιτότητα»

Πάνος Σόμπολος: «Τα κρούσματα ενδοοικογενειακής βίας έχουν πολλαπλασιαστεί. Το αποδίδω στον εγκλεισμό λόγω του κορονοϊού αλλά και στη 10ετή λιτότητα»

«Τρία πράγματα θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας. Την οικογένεια, το σχολείο, και τις παρέες»

Για την έξαρση της βίας τα τελευταία χρόνια μίλησε μεταξύ άλλων στην «Κοινωνία Ώρα Mega ο δημοσιογράφος Πάνος Σόμπολος.

Όπως επεσήμανε «έχουμε έξαρση στην ενδοοικογενειακή βία. Δεν έχουν διπλασιαστεί τα κρούσματα ενδοοικογενειακής βίας έχουν πολλαπλασιαστεί. Από την εμπειρία μου το αποδίδω στον εγκλεισμό λόγω του κορονοϊού αλλά και στην 10ετή λιτότητα που προηγήθηκε. Έχουμε έξαρση και σε άλλες εγκληματικές πράξεις σε άλλα επίπεδα όχι μόνο στην ενδοοικογενειακή βία. Όσο μπορούμε στις δύσκολες μέρες, από τον κορονοϊό, τον πόλεμο στην Ουκρανία που θα φέρει δύσκολες καταστάσεις και θα πρέπει να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας».

Για την βία μεταξύ ανηλίκων – και τις συμμορίες- , η οποία έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις, ο έμπειρος δημοσιογράφος ήταν άκρως κατατοπιστικός και επεξηγηματικός.

«Η βία υπήρχε ανέκαθεν, όχι σε τόση έξαρση όση παρουσιάζεται σήμερα. Τρία πράγματα θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας. Την οικογένεια, το σχολείο, και τις παρέες».

«Όσο αφορά στην οικογένεια, τι αρχές θα πάρει το παιδί από την μάνα και τον πατέρα για να μην πέσει στα ναρκωτικά, να μην πέσει στο έγκλημα, θα πρέπει να το προσέξει μέχρι μετά την εφηβεία να το έχουν οι γονείς από κοντά. Δεύτερον, για το σχολείο, εάν διαπιστώνει ένας καθηγητής μία διαφορετική συμπεριφορά σε κάποιο από τα παιδιά, να σπεύσει να ενημερώσει τον γονιό, κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να το προλάβουμε. Τρίτον γι τις παρέες, παίζει σημαντικό ρόλο με ποιον κάνει παρέα το παιδί μας, πού πήγε, τί ώρα επέστρεψε. Όχι σαν να είναι δάσκαλος, αλλά με φιλικό τρόπο να το πλησιάσει, να το ρωτήσει πώς πέρασε, και να συζητήσουν. Με έναν τρόπο καλό να προσεγγίζουμε το παιδί μας, μέχρι και μετά την εφηβεία. Δύσκολα μετά το παιδί πάει στα ναρκωτικά ή στην παραβατική συμπεριφορά».