Adidas: Χάνει την αποκλειστικότητα του εμπορικού της σήματός με τις 3 ρίγες;
Διεθνή

Adidas: Χάνει την αποκλειστικότητα του εμπορικού της σήματός με τις 3 ρίγες;

Adidas: Χάνει την αποκλειστικότητα του εμπορικού της σήματός με τις 3 ρίγες;

Η Αdidas, ο γερμανικό κολοσσός στην παγκόσμια βιομηχανία της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, έχασε μία σημαντική, δικαστική μάχη στο Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με την απόφαση του εν λόγω δικαστηρίου, το σήμα κατατεθέν της εταιρίας με τις 3 παράλληλες οριζόντιες ρίγες, είναι ένα συνηθισμένο σήμα και δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει ειδικής, νομικής  προστασίας.

Η ήττα αυτή είναι ένα ακόμα επεισόδιο της πολυετούς δικαστικής διαμάχης που έχει ξεσπάσει μεταξύ της Adidas και της βελγικής εταιρίας, Shoe Branding Europe, από το 2009.

Η βελγική εταιρία είχε υιοθετήσει ως εμπορικό της σήμα 2 παράλληλες γραμμές, πράγμα που έκανε την Αdidas να προσφύγει δικαστικά εναντίον της, με την εταιρία, Shoe Branding Europe, να δικαιώνεται και να κατοχυρώνει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τις 2 παράλληλες ρίγες στα προϊόντα της.

Το ίδιο δικαστήριο αρνήθηκε πέρυσι και την κατοχύρωση της αποκλειστικής χρήσης των 2 ριγών στην βελγική εταιρία, με το σκεπτικό ότι το συγκεκριμένο σήμα μοιάζει πολύ με αυτό της Adidas.

H υπόθεση δεν έχει τελεσιδικήσει ακόμα και η Adidas αναμένεται να προσφύγει στο ανώτατο δικαστικό όργανο της Ευρώπης, στο Ανώτατο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.