Black Friday: Οι Αμερικανοί προτίμησαν τις online αγορές από τις ουρές
Διεθνή

Black Friday: Οι Αμερικανοί προτίμησαν τις online αγορές από τις ουρές

Black Friday: Οι Αμερικανοί προτίμησαν τις online αγορές από τις ουρές

Αλλάζει χρόνο με τον χρόνο η σημασία της Black Friday και πρώτα από όλα για τους Αμερικανούς που την καθιέρωσαν.

Έτσι για φέτος, προτίμησαν τις ηλεκτρονικές αγορές, στις οποίες δαπανήθηκαν πάνω από 2 δισ. δολάρια τις πρώτες ώρες  της Black Friday.

Σε γενικές γραμμές ο κόσμος στα καταστήματα λιανικών πωλήσεων ήταν λίγος τόσο στην Αμερική όσο και στην Αγγλία σύμφωνα με τα τοπικά δημοσιεύματα.

Άδειο το εμπορικό κέντρο στο Leeds της Αγγλίας ανήμερα της Black Friday – ZUMA

Η επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών είναι η ημέρα που γίνονται οι μεγαλύτερες αγορές στην Αμερική και φέτος αναμένεται περισσότεροι από 165 εκατομμύρια πολίτες να συμμετάσχουν έως την Κυριακή, σύμφωνα με την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου (National Retail Federation, NRF).

Υποχωρεί η σημασία της Black Friday

Αν και η Black Friday εξακολουθεί να είναι σημαντική, η σημασία της υποχωρεί καθώς η εορταστική αγοραστική περίοδος αρχίζει τώρα την εβδομάδα πριν από το Χαλοουίν (σ.σ.: που γιορτάζεται στις 31 Οκτωβρίου) και επεκτείνεται έως την παραμονή των Χριστουγέννων με τα καταστήματα λιανικών πωλήσεων να κάνουν μεγάλες εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκειά της.

Οι πρόωρες εκπτώσεις που έγιναν αυτό τον μήνα από αλυσίδες καταστημάτων, οι οποίες επεδίωξαν να επιμηκύνουν τη μικρότερη εορταστική περίοδο φέτος, είχαν ως αποτέλεσμα μία μείωση του αριθμού των πελατών που περίμεναν στην ουρά στα καταστήματα σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με συμβούλους και αναλυτές που έκαναν ελέγχους επιτόπου.

Η συμπιεσμένη περίοδος αγορών φέτος – υπάρχουν έξι λιγότερες ημέρες για πωλήσεις στο διάστημα μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και των Χριστουγέννων – επιτάχυνε τις πρόωρες προωθητικές ενέργειες των καταστημάτων και τις δαπάνες των καταναλωτών που αυξήθηκαν στις αρχές Νοεμβρίου – πάνω από τους μισούς καταναλωτές που ρωτήθηκαν από τη NRF την πρώτη εβδομάδα του τρέχοντος μήνα είχαν αρχίσει ήδη τις αγορές τους.

Κατά μέσο όρο, οι Αμερικανοί είχαν ολοκληρώσει ήδη σχεδόν το ένα τέταρτο των αγορών τους, το μεγαλύτερο ποσοστό στην ιστορία των ερευνών της NRF.

Μικρότερες ουρές, αγορές online

Το άνοιγμα καταστημάτων το βράδυ της Ημέρας των Ευχαριστιών περιόρισε επίσης τις ουρές του κόσμου τα χαράματα της Παρασκευής για να εκμεταλλευθεί τις προσφορές που γίνονται στις πρώτες ώρες λειτουργίας των καταστημάτων.

Αν και η κίνηση στα καταστήματα παραμένει ένας σημαντικός δείκτης, πολλές αγορές την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Black Friday γίνονται τώρα ηλεκτρονικά.

Η Adobe Analytics, η οποία καταγράφει τις συναλλαγές 80 από τα 100 μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα πωλήσεων, εκτιμά ότι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου τη Black Friday θα φτάσουν τα 7,5 δις. δολάρια, μία αύξηση 20,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Στις 5 το απόγευμα (ώρα στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ) της Ημέρας των Ευχαριστιών, οι αγοραστές είχαν δαπανήσει 1 δισ. δολάρια μέσω του διαδικτύου, μία αύξηση 20,2% σε ετήσια βάση.