EasyGroup: Κέρδισε τη δίκη ενάντια στο Carrefour για το σήμα “easy”
Διεθνή

EasyGroup: Κέρδισε τη δίκη ενάντια στο Carrefour για το σήμα “easy”

EasyGroup: Κέρδισε τη δίκη ενάντια στο Carrefour για το σήμα “easy”

Ιστορική χαρακτηρίζεται η νίκη της easyGroup καιτου Sir Στέλιου Χατζηιωάννου στη δικαστική του διαμάχη με την γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour για το εμπορικό σήμα easy. Σημειώνεται ότι στον κ. Χατζηιωάννου ανήκουν όλα τα εμπορικά σήματα easy (easy family of brands).

Το ιστορικό της διαμάχης

Κατά την περίοδο 2014 – 2016, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο γαλλικός όμιλος Carrefour έθεσε σε λειτουργία σειρά καταστημάτων τύπου “metro” στο Βέλγιο, χρησιμοποιώντας τη λέξη easy με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα αλλά και γραμματοσειρά που παρέπεμπε στη σήμανση easy.

Έπειτα από ενέργειες της νομικής ομάδας της easyGroup, ο όμιλος Carrefour άλλαξε τη σήμανση των καταστημάτων, μετατρέποντας την επωνυμία της συγκεκριμένης αλυσίδας σε «Carrefour Express». Μάλιστα το Δεκέμβριο, η Carrefour έβγαλε δελτίο που ενημέρωνε τους καταναλωτές ότι αλλάζει το σήμα της, χωρίς όμως να δίνει εξηγήσεις για το λόγο. Επιπλέον, η εταιρεία δεν μπήκε καν στη διαδικασία να επιδιώξει τη δίκη απέναντι στον Χατζηιωάννου, υπαναχωρώντας και δεχόμενη να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις της easyGroup.

Ικανοποίηση στο “στρατόπεδο” easy

Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyGroup και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων “easy” (easy family of brands) συμπεριλαμβανομένων και των easyJet, easyHotel και easyCar δήλωσε, μεταξύ άλλων:

Είμαι χαρούμενος που ακόμη μια εταιρεία που προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το εμπορικό σήμα μας έχει “συμμορφωθεί”. Οι εταιρείες του μεγέθους της Carrefour δεν πρέπει να χρησιμοποιούν εμπορικά σήματα που δημιουργούν σύγχυση στον καταναλωτή. Είμαι βέβαιος ότι πρόκειται για ένα αφελές λάθος κάποιου χαμηλόβαθμου στελέχους της αυτοκρατορίας Carrefour, που οδήγησε στη χρήση της επωνυμίας easy χωρίς την άδειά μας. Μου φαίνεται επίσης ότι η πρόσφατη αλλαγή διοίκησης σε ανώτατο επίπεδο τους βοήθησε να συνειδητοποιήσουν το λάθος τους και να επιστρέψουν πίσω στο δικό τους εμπορικό σήμα αντί της χρήσης του δικού μου. Καμία επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της δε θέλει να δημιουργεί σύγχυση στον καταναλωτή.

Μάλιστα, ο κύριος Χατζηιωάννου χαιρέτησε το γεγονός ότι μια μεγάλη εταιρεία που έχει την οικονομική δυνατότητα να στηρίξει μια πολυέξοδη δικαστική διαμάχη:

“Είναι καθησυχαστικό που μια εταιρεία του μεγέθους της Carrefour, με τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει στο κόστος μιας δικαστικής διαμάχης, επιλέγει να απομακρυνθεί από την επωνυμία easy αντί να μας ακολουθήσει στις δικαστικές αίθουσες”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ