Επιστροφή στην κανονικότητα: Τι ψώνισε το κοινό τις πρώτες μέρες επαναλειτουργίας των καταστημάτων;
Κοινωνία

Επιστροφή στην κανονικότητα: Τι ψώνισε το κοινό τις πρώτες μέρες επαναλειτουργίας των καταστημάτων;

Επιστροφή στην κανονικότητα: Τι ψώνισε το κοινό τις πρώτες μέρες επαναλειτουργίας των καταστημάτων;

Ποια προϊόντα είχαν την τιμητική τους;

Τηλεφωνική έρευνα με ενδιαφέροντα αποτελέσματα πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, για την επαναλειτουργία των καταστημάτων λιανικής, που άνοιξαν τη Δευτέρα 11 Μαΐου, μετά από απραξία δύο μηνών.

Τα καλλυντικά και τα γυναικεία είδη περιποίησης και ομορφιάς είχαν τον μεγαλύτερο τζίρο κατά τις πρώτες ημέρες της επανεκκίνησης της αγοράς.

Ικανοποιητική απόδοση σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά, είχαν και τα παιδικά είδη.

Δεν ήταν όμως ρόδινα τα πράγματα καθώς τα κλειστά καταστήματα εστίασης και οι κλειστές τουριστικές επιχειρήσεις και κατ’ επέκταση οι εργαζόμενοί τους που παραμένουν σε καθεστώς αναστολής, συμβάλλουν στην μειωμένη επισκεψιμότητα και κατανάλωση.

Η χρήση Μ.Μ.Μεταφοράς επηρέασε αρνητικά την επισκεψιμότητα στα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας, σε σχέση με την περιφερειακά καταστήματα.

Ένας στους τέσσερις εμπόρους στην Αθήνα είχε πτώση τζίρου πάνω από 50% και συνολικά το 82,8% των καταστημάτων κατέγραψε χειρότερα αποτελέσματα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα. Μόνο το 12,3% κατέγραψε αυξητικές τάσεις τζίρου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ