Σοβαρή καταγγελία: Ασφαλιστική εταιρεία αρνείται να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις της σε πελάτες
Κοινωνία

Σοβαρή καταγγελία: Ασφαλιστική εταιρεία αρνείται να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις της σε πελάτες

Σοβαρή καταγγελία: Ασφαλιστική εταιρεία αρνείται να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις της σε πελάτες

Μία σοβαρότατη καταγγελία έγινε στο Znews και αφορά γνωστή ασφαλιστική εταιρεία.

Σύμφωνα με τα όσα μας είπε ο καταγγέλλων πελάτης της εν λόγω εταιρείας, αυτή αρνείται να καλύψει τα έξοδα θραύσης κρυστάλλων του αυτοκινήτου όπως αυτό προβλέπεται από το συμβόλαιο του οχήματος.

Το ασφαλισμένο όχημα, και ενώ βρισκόταν εν κινήσει στην Αττική Οδό, δέχτηκε αντικείμενο από προπορευόμενο όχημα, με αποτέλεσμα να καταστραφεί το τζάμι της οροφής του αυτοκινήτου.

Ο οδηγός, ως όφειλε, κάλεσε την αστυνομία, και προχώρησε σε όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να καταγραφεί και επίσημα το περιστατικό ώστε να αποζημιωθεί όπως προβλέπει το συμβόλαιό του.

Σύμφωνα με τον καταγγέλοντα, υποβλήθηκε το αίτημα για την αντικατάσταση των κρυστάλλων της οροφής .

Η εταιρεία παρέπεμψε το αυτοκίνητο σε συνεργαζόμενο κατάστημα για αντικατάσταση της οροφής όπως προβλέπεται αλλά όπως μας αναφέρθηκε, εδώ και μία εβδομάδα κωλυσιεργεί και δεν δίνει έγκριση να προχωρήσουν οι απαιτούμενες εργασίες.

Όπως μας ανέφερε ο καταγγέλων πελάτης, η εταιρεία, αντιλαμβανόμενη το μεγάλο κόστος της αντικατάστασης προφανέστατα έκανε πίσω και αρνείται να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις της, κάτι που αποτελεί παράβαση του συμβολαίου του οχήματος.

“Πρόκειται για κατάφωρη κοροϊδία”, μας ανέφερε ο πελάτης της ασφαλιστικής ο οποίος προτίθεται να προβεί σε περαιτέρω μέτρα ώστε να ικανοποιηθούν τα αιτήματά του.