Στο στόχαστρο η Skroutz για καταγγελίες εξαπάτησης πελατών από e-shop στην πλατφόρμα της
Κοινωνία

Στο στόχαστρο η Skroutz για καταγγελίες εξαπάτησης πελατών από e-shop στην πλατφόρμα της

Στο στόχαστρο η Skroutz για καταγγελίες εξαπάτησης πελατών από e-shop στην πλατφόρμα της

Όλες οι πληροφορίες

Θύελλα αντιδράσεων εις βάρος της γνωστής εταιρείας Skroutz, που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, έφεραν καταγγελίες ιδιωτών που ισχυρίζονται ότι έπεσαν θύμα από κατάστημα που φιλοξενείται στην πλατφόρμα της.

Σύμφωνα με το in.gr, καταναλωτές ανέφεραν ότι προχώρησαν σε αγορές προϊόντων, ωστόσο, δεν έλαβαν ποτέ τα προϊόντα που παρήγγειλαν παρότι οι πληρωμές ολοκληρώθηκαν με επιτυχία μέσω κάρτας.

Η Skroutz μπήκε άμεσα στο στόχαστρο για την έλλειψη επίβλεψης στη δραστηριότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων που δρουν υπό την «ομπρέλα» της.

Οι καταγγελίες, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, αφορούν την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, γνωστή ως «365shop», η οποία φέρεται να λάμβανε παραγγελίες που έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες τα προϊόντα, ωστόσο, αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.

Η Skroutz έδωσε απάντησε στον σάλο με ανακοίνωσή της:

«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop” που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ) .

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».