Αυτοψία: Στα άδυτα των backstage των επιτυχημένων σειρών – Τι συμβαίνει πίσω από τις κάμερες;
Τηλεόραση

Αυτοψία: Στα άδυτα των backstage των επιτυχημένων σειρών – Τι συμβαίνει πίσω από τις κάμερες;

Αυτοψία: Στα άδυτα των backstage των επιτυχημένων σειρών – Τι συμβαίνει πίσω από τις κάμερες;

Όσα συμβαίνουν στον Παράδεισο των κυριών και στους Φόνους στο καμπαναριό

Ένα διαφορετικό επεισόδιο είχε απόψε (21/12) η Αυτοψία, με τον Αντώνη Σρόιτερ να «εισβάλλει» στα παρασκήνια των πιο επιτυχημένων σειρών του Alpha.

Προκειμένου να δει ο τηλεθεατές το πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αρκετοί άνθρωποι εργάζονται σκληρά πίσω από τις κάμερες.

Η κάμερα της εκπομπής μπήκε στα άδυτα των παρασκηνίων, κατέγραψε τη στιγμή που γίνονται τα γυρίσματα, που διακόπτονται για κάποιο λόγο, τις οδηγίες που δίνονται αλλά και όσα είπαν οι πρωταγωνιστές του Παραδείσου των κυριών και της σειράς, Φόνοι στο καμπαναριό.

«Το γύρισμα είναι ένα 10ωρο, με την προετοιμασία είναι 11-12 ώρες. Εξαρτάται το γύρισμα της επόμενης ημέρας, τι προετοιμασία θέλει, διάβασμα, ένα 16ωρο στο νερό αν δεν έχω μοντάζ. Το γύρισμα είναι πολύ ζωντανό πράγμα. Οι ηθοποιοί πολλές φορές φέρονται σαν νηπιαγωγείο και πρέπει να τον “μαζέψεις”, να είσαι ο ψυχολόγος και να δεις την ψυχολογία του ηθοποιού. Ο σκηνοθέτης βλέπει και κινείται αναλόγως. Και κάθε μέρα είναι διαφορετικό, το γύρισμα δεν είναι ποτέ το ίδιο. Υπομονή έχεις σε όλα. Πρέπει να μπορείς να κάνεις τον λόγο, εικόνα. Αυτό το κείμενο που διαβάζει αμέσως στο μυαλό του να γίνεται εικόνα γιατί αυτό είναι που καλείται και να κάνει», ανέφερε ο σκηνοθέτης, Αντώνης Αγγελόπουλος.

«Σε μια καθημερινή σειρά πρέπει να είσαι συνέχεια αλέρτ, να είσαι καλά διαβασμένος. Πρέπει να δημιουργείς τις συνθήκες να δημιουργείς ένα κινηματογραφικό αποτέλεσμα. Έχεις το περιθώριο 2-3 λήψεων, πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος, να αποδώσεις το ψυχικό σύμπαν του ήρωά σου, να ξέρεις από πού έρχεσαι και πού πας. Γυρνάμε 20 επεισόδια, πρέπει να ξέρεις ότι στην σκηνή 40 θα έχεις δύο σκηνές, μετά να έχω άλλες δύο από το 42, άλλη μία από το 47 και αυτό είναι ένα σουντόκου και πρέπει να έχεις ένα ψυχολογικό ρακόρ, έτσι το λέμε εμείς και πρέπει να συνδεθεί», είπε ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος.

Η Νατάσα Εξηνταβελώνη, ανέφερε: «Αυτό σημαίνει πολύωρα γυρίσματα, δύο συνεργεία που δουλεύουν παράλληλα. Τρέχουν πολύ γρήγορα τα επεισόδια και ανοίγεις γρήγορα την ιστορία. Μπορεί να γυρίσεις επεισόδια που αφορούν πολύ διαφορετικές μέρες και πρέπει να κρατάς το συναισθηματικό ρακόρ του ρόλου σου. Αυτό σημαίνει κούραση αλλά και χαρά, αν πούμε ότι περνάμε καλά γιατί εμείς το βιώνουμε πιο οικογενειακά».

«Τα αγαπώ τα ράσα. Με τη ζέστη ήταν πολύ δύσκολα. Τα γυρίσματα του καλοκαιριού με τον καύσωνα και τα ράσα ήταν δύσκολα. Τώρα που έχει κρυώσει ο καιρός είναι αξιολάτρευτα. Φοράω από κάτω 50 ρούχα για να μην κρυώνω, το μακιγιάζ είναι ελάχιστο, μαλλιά δεν χτενίζουμε, κάθεσαι δεν σε στενεύει τίποτα, τακούνια δεν υπάρχουν. Αγαπώ την καλόγρια, το προγούλι καλύπτεται», είπε με χιούμορ η Ρένια Λουιζίδου.

Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου από την πλευρά της, ανέφερε: «Στην αρχή δεν ξέρω τι εργασία κάνουν. Τους έχω ανάγκη όλους στη θέση τους. Όλα τα πρόσωπα μου είναι απαραίτητα και γνώριμα. Ανταλλάσσω περισσότερα βλέμματα με τον οπερατέρ και όχι με τον σκηνοθέτη που είναι και μουντρούχος αλλά όταν θέλει είναι και κωμικός».

Διαβάστε επίσης

Το προξενιό της Ιουλίας – Twitter: «Το καλύτερο φινάλε ελληνικής σειράς. Ανατρίχιασα!»